Vystavena, médium:
2006-07-31 16:17, film: kinofilm
Technická data:
kinoemulzní aparát: Minolta Hi-Matic F (dálkoměrný)
subjektiv: Rokkor 2,7/38 (nevýměnný)
emulze: Fomapan 200
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
Poznámky:
konstantní vytmavení situace: tímto poněkud výstředním způsobem (někdy, ale ne vždy) snímá černobílé fotky jeden nejmenovaný placatý skener ve výslužbě, když není zahřátý na ideální pracovní horečku...
Kompletní barevný rozklad (včetně těch všech znásobených fragmentů a rozšouplých popruhů) vznikl naprosto samovolně bez vlčího přičunění...
...............................................
pes2: průběžné hyperpoděkování Tomovi B/W Barvovi za kreativní placatý skener ;)
pes3: standardní verze výcvaku „Na konci města“ je zde:
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=5068
Počet zobrazení, unikátních komentářů/unikátních zobrazení:
3088, 17/70 (24 % komentujících)
Komunitní záložky:
no aspon sem se dopídila k jádru barev
Tomáši Sz, možná ani ne linoryt, ale spíše tak trochu vzdáleně cosi jako vrstvený sítotisk...
;)
...voilà nové dílko mezi námi... Ucelená série exentrického autora by mohla zajímat nejen konstruktéry. Ale asi bych je nemíchal s originály.To je přeci jen diametrální odskok.
my opinion only
mne to naopak bavi hodne, jsou to vetsinou dokonala umelecka dilka :)
tento obrazovy DJ je tvurcem na svem miste a jeho remastery jsou dokonale