Vystavena, médium:
2006-02-22 12:01, film: kinofilm
Technická data:
kinoemulzní aparát: Minolta Hi-Matic F (dálkoměrný)
subjektiv: Rokkor 2,7/38 (nevýměnný)
emulze: Fomapan 200
záporná vývojka: Kodak D76 (v laboratoři)
komorní přístroj: Meopta Opemus 5a + barevná hlavice
(pilníkem zvětšený plechový rámeček - cca 26x38 mm)
světlocitlivý tapír: Agfa Multicontrast RC 13x18 cm
kladná vývojka: Tetenal Eukobrom (v temné koupelně)
placatý A4 snímač: Plustek OpticPro 9636T
číslicové úpravy: retuš smetí, křivice tónů, zbystření apod.
Poznámky:
Opava, duben 2005
pes: poděkování klubové Tetě Míše za spolupráci (konkrétně za to, že se tohoto pána optala, zda jej můžeme vyfotografovat...)
pes2: poděkování tomuto pánovi za svolení k výcvaku...
Počet zobrazení, unikátních komentářů/unikátních zobrazení:
3562, 33/91 (36 % komentujících)
Komunitní záložky:
Silvio, je to jinak: pomatenej vlk k si tuto scénu nevymyslel... ...jde opět o práci víly Náhody a zde také klubové Tety Míši, bez jejíž pomoci by tento výcvak nevznikl... ...jsem pouhým nesystematickým a roztržitým výcvakerem (fotografickým Tr.paslíkem...)
pes: ještě expoziční zajímavost, která se týká dříve již několikrát zmiňovaného nadržování ploch na tapíru: obličej je nepatrně nastíněn (trošičku zesvětlen) pomocí malé šablonky, obloha naokap výrazně nadržena, ale vlasy, světlá bunda, kalhoty atd. nejsou nastiňovány ani nadržovány, ale kupodivu jsou naexponovány shodným časem jako chodník, trávník a cihlová zeď v pozadí... ;o)
jinak je to ale zkušeně udělaný, silná fotka, pěkně do tvojí nový portrétní sérky (ikdyž je oproti těm předchozím dost surreálná).
vyborna kompozice.
sqele "rande" za mestom ;-)
----------
já byl zamilovaný a s jednou takovou fajnou jsme tam ruku v ruce provokovali o půlnoci osud ... zuby měly nejenom sTr.omy
...hm, já bych se také rád učil, kdybych nebyl na učení takové poleno... :o/
Kamile, máš asi na mysli světelné vyrovnávání ploch... ...jo, tentokrát je ta obloha silně nadržovaná... ...opravdu hodně... ...jinak by byla bílá... ...úplně... ...fakt... ...a po několika pokusech se mi zalíbilo tu oblohu ztmavit takto výrazně a tím pádem i nepřirozeně, ale to mne v tomto výjimečném případě nevadí (je to analogovou cestou pod zvětšovákem, takže vyhubováno snad nedostanu – je to na tapíru... ;o)
(...dokonce jsem si vyrobil takovou speciální pohyblivou přídavnou šablonku z černého kartonu, kterou jsem pohyboval na hlavní černou šablonou, aby na kmenu stromu nebyl ostrý světelný přechod, protože jinak od horní hrany zdi nahoru je to skutečně hóóóóódně nadržované, čímž teda světelné poměry horních a dolních ploch neodpovídají realitě... ...to máš určitě pravdu... ...zkrátka je to takový podivínský temnokomornický záměr... ;o))
(...a s tou kompozicí jste mne překvapili: považoval jsem tento výcvak za kompozičně trochu zkažený a postnul jsem jej především kvůli obsahu, ale teď mnozí píšete, že kompozice je akceptovatelná, z čehož jsem srnec křížený s daňkem, protože jinak bych docela souhlasil s kritikou Ondřeje... ...no tak teda ještě jednou pěkně dědkuji... =:o)
ale je to tak, to je to oc tu kraci pane nejvelevazenejsi z vlku
mocne se mi toto foto paci
ale to zvlastni napeti mezi polohou hlavy pana a zbytkem bylo i pro me to hlavni zajimave
kompozice je rafinovane vyborna, ta hra tech diagonal... kdybych to maloval tuzkou na papir, skoncilo by to nevyhnutelne stejne.
a vubec cely je to fajn. :)
...tenkrát to bylo hodně rychle... ...z určitých důvodů mne bylo trapné toho pána vycvakávat – necítil jsem se v tomto případě ve své srsti – nechtěli jsme obtěžovat štylováním čehokoliv - jen jeden cvak a rychle pryč...
...kdybych býval měl trochu víc času, směroval bych objektiv ještě více nahoru (o fous... ;o)
---------------------------------------------------
Filipe, je to nahoře hodně nadržované... ...druhá (nenadržovaná) možnost byla sice světlé větve, ale bílá obloha... ...a tak jsem teda zvolil nadržování... ;o)
tonalne mi to ani tak moc nevadi
namet je perfektni