Jakube, promiň, že jsem se zde takto nejapně komentátorsky rozšoupl, ale po opakovaném přečtení návodu k použití fstopu (článku „O fstopu“) se stále nemohu zbaviti dojmu, že zde nejsme „placeni“ za vzájemné chválení, nýbrž za vzájemné kritizování...
...a cítím výrazný deficit kritických komentářů... ,O)))
...mě to kritizování moc nejede... ...občas se sice v nějakých náhlých pomateních mysli pokusím odvázat, ale asi to není dobrý nápad... :O(
...v podstatě ty vlčí poznámky k dorovnávání tonality byla jen taková kritika pro kritiku (aby nás protagonisté fstopu nekárali za to, že nekritizujeme...)
...je přece jasné (viz komentář Tomáše Pavlíka), že s velkými zvětšeninami by jsi si pohrál detailněji... ,O)
...mě ten přesvětlený roh vlastně vůbec nevadí... ...a je v něm ta Tebou zmiňovaná světelná atmosféra...
=O)
...nojo, kdyby tu tak byl IR, tak ten by ty přepaly definoval mistrovsky... ,O))))
...a ten nápad s osekováním té slintací pásky se mi moc líbí... ...myslím, že klidně můžeš pokračovat takto dál... ...bylo by však tristní, kdyby Tě teď někdo s takovýmto rámováním začal napodobovat... =o( )
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
...a cítím výrazný deficit kritických komentářů... ,O)))
...mě to kritizování moc nejede... ...občas se sice v nějakých náhlých pomateních mysli pokusím odvázat, ale asi to není dobrý nápad... :O(
...v podstatě ty vlčí poznámky k dorovnávání tonality byla jen taková kritika pro kritiku (aby nás protagonisté fstopu nekárali za to, že nekritizujeme...)
...je přece jasné (viz komentář Tomáše Pavlíka), že s velkými zvětšeninami by jsi si pohrál detailněji... ,O)
...mě ten přesvětlený roh vlastně vůbec nevadí... ...a je v něm ta Tebou zmiňovaná světelná atmosféra...
=O)
...nojo, kdyby tu tak byl IR, tak ten by ty přepaly definoval mistrovsky... ,O))))
...a ten nápad s osekováním té slintací pásky se mi moc líbí... ...myslím, že klidně můžeš pokračovat takto dál... ...bylo by však tristní, kdyby Tě teď někdo s takovýmto rámováním začal napodobovat... =o( )
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]