pěkné kulisy.. připravené pro budoucí fotku.. ..a tak čekám, co (anebo koho) do těch fotogenických kulis zasadíš..
pes: v této verzi mi nejen cosi chybí, ale především mi zde nehraje kompozice – působí na mne násilně, nutní mne s tím něco dělat, dumat, zda namířit objektiv o fous víš (aby se z toho teda vyloupla úlevná neiritující skorostředovka) anebo ještě víš, aby to bylo tak trochu do kompoziční elegance, čili více stropu než hlíny (a nechat plavat mimo záběr ty předměty v pravém spodním rohu [když už teda nejsou výrazné či důležité]), anebo tak nějak, či úplně jinak, ale mám pocit, že tak, jak to lze, to není dobře..
zakomponování sloupku, branky, bílé vlnky s tmavou hroudou (nad levou částí branky) a také malých vyčnívajících částí (izolátorů) jinak skrytého ocelového sloupu vysokého napětí zcela vpravo (a vzájemná konstelace těchto komponent) je výborná.. Takovéto hrátky jsou mi velmi blízké.. Tato fotografie se mi téměř líbí.. A líbila by se mi úplně, kdyby ten náklaďák vzadu byl blíž k hlavnímu sloupku, kdyby to bylo exponováno o trochu dřív, aby ten náklaďák teprve vyjížděl za sloupkem (aby byl cca svou zadní 1/4 či 1/3 částečně ještě zakryt sloupkem) – tím by se možná pěkně rozehrál ten fór, dotáhlo by se to do „rozhodujícího okamžiku“ a asi by to chytlo to, co tomu nyní ještě nyní chybí aby to bylo úplně ono – taková ta hledaná situační pikantnost, koření decentního vizuálního „zlobení“ a kouzlo neopakovatelnosti fotografie..
;)
Tomáši, to je velmi krásná portrétní fotka... taková citová...
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
trpasličí hlavonožec s obrovskou hlavou, která je celá zakryta jakýmsi velkým šedým šátkem..
skvělý úlovek; senzační fotografie; surrealismus při slunečním světle..
pes: a také se mi líbí, jak jsi zkušeně vyvážil kompozici přidáním „váhy“ nahoře – přidáním toho horního horizontálního pruhu – zobrazením horního okraje filmu..
rostlinné ornamenty dole a po stranách + pruh s perforací nahoře = ornament po celém obvodě obrázku..
je to vyvážené, dobře vyladěné a pěkně to hraje jako celek..
a ve vertikální ose shora dolů: nahoře světlo na zdi, pod ním hlavonožec a v ose pod hlavonožcem u spodního okraje velký květ rostliny, která lehce a téměř nenápadně umocňuje surrealistické vyznění fotografie..
je to takový nefotogenický nevzhledný antiokamžik, ale přes to se mi tato fotografie z tohoto předem neohlášeného a úřadem zřejmě nepovoleného shromáždění asi líbí..
nevím jak je to možné, tady se mají asi dobře, jídla pravděpodobně dostatek, ale přes to je mi těch tvorů nějak líto..
připadají mne v té člověčí zástavbě nějací ztracení a smutní..
<>
Henrik Filo
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=8331
=:o)
<>
Tomáš Szépe
pes: v této verzi mi nejen cosi chybí, ale především mi zde nehraje kompozice – působí na mne násilně, nutní mne s tím něco dělat, dumat, zda namířit objektiv o fous víš (aby se z toho teda vyloupla úlevná neiritující skorostředovka) anebo ještě víš, aby to bylo tak trochu do kompoziční elegance, čili více stropu než hlíny (a nechat plavat mimo záběr ty předměty v pravém spodním rohu [když už teda nejsou výrazné či důležité]), anebo tak nějak, či úplně jinak, ale mám pocit, že tak, jak to lze, to není dobře..
<>
Tomáš Szépe
..ale ta vykousnutá levá část je fajnová..
trejsy
Henrik Filo
a také pěkná kompozice a světlo..
~
Valsidal Ruzam
<>
Ivan Vaňo
pes: chtělo by to sice větší sérii, ašlak je zde velké nebezpečí sklouznutí k již milionkrát foceným „grafickým“ fragmentům reality..
<>
Henrik Filo
<>
Ivan Vaňo
<>
Tomáš Szépe
;)
<>
Tomáš Szépe
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
zátiší s kopretinami
Jarda Sedláček
horký nehybný vzduch..
nesnesitelný klid letního dne..
moucha opakovaně vráží do okenní tabule..
je v tom horku uvězněná mezi záclonou a sklem..
>i<
. . . . . . .
Jan Andráš
vikouš
Jiří Tůma
znám jednu podobnou čtyřnohou dámu, která má podobný sympatický pohled a vůbec vypadá velmi podobně.. jmenuje se Barunka..
kdyby se znaly, tak by se z nich asi staly kamarádky.. Viktorka a Barunka..
(Barunka má nyní dvě malá štěňátka..)
=:o)
vikouš
Jiří Tůma
vikouš
Jiří Tůma
ale to nevadí..
vikouš
Jiří Tůma
ale sympatické zviřatko..
a sympatická fotografie..
=:o)
***
Valsidal Ruzam
trpasličí hlavonožec s obrovskou hlavou, která je celá zakryta jakýmsi velkým šedým šátkem..
skvělý úlovek; senzační fotografie; surrealismus při slunečním světle..
pes: a také se mi líbí, jak jsi zkušeně vyvážil kompozici přidáním „váhy“ nahoře – přidáním toho horního horizontálního pruhu – zobrazením horního okraje filmu..
rostlinné ornamenty dole a po stranách + pruh s perforací nahoře = ornament po celém obvodě obrázku..
je to vyvážené, dobře vyladěné a pěkně to hraje jako celek..
a ve vertikální ose shora dolů: nahoře světlo na zdi, pod ním hlavonožec a v ose pod hlavonožcem u spodního okraje velký květ rostliny, která lehce a téměř nenápadně umocňuje surrealistické vyznění fotografie..
velmi líbí!
=:o)
domov duchodcu
Michal Knapp
nojo, jenže barevná škála, kterou je schopen vnímat člověk, také už trošku nudí.
některá zvířata vnímají další barvy, které si lidé vůbec nedokážou představit.
;)
a nyní už k fotce: je šílená, je skvělá, je legrační a zároveň je smutná..
S(12) rano
Ana Trninić
. . . . . . .
Jan Andráš
nevím jak je to možné, tady se mají asi dobře, jídla pravděpodobně dostatek, ale přes to je mi těch tvorů nějak líto..
připadají mne v té člověčí zástavbě nějací ztracení a smutní..
=:o/