„Má milovaná, proč chodí taková zmalovaná,
obličejík pod pudru nánosem krásný má.
Je namíchnutá, když někdy řasa je odchlípnutá,
je rozlícená, když rozmazané oční stíny má,
ale nejvíc ji vyvede z míry, když jí
přímo na drahou rtěnku polibek dám.
Má milovaná, přestože je hrozně zmalovaná,
za žádnou jinou ji nevyměním,
protože naštěstí moc dobře vím,
že jako obrázek pod pudrem ksichtík má.
Má milovaná, proč chodí taková zmalovaná,
věčně se ptá, chovám-li dále však lásku k ní
i v případě, že zmokne a pak vypadá jak obrázek abstraktní.“
Podle náhledu jsem očekával, že tentokrát se mi fotka nebude líbit. Ale když jsem ji otevřel, tak jsem svižně změnil názor. Má to šťávu. Jak je vůbec možné, že to funguje? Jedno z možných vysvětlení by mohlo znít asi takto: jde o vyšší školu komponování.
Martine, u tvých fotografií jsem si už natolik zvykl na proporce stran 3:2, že mne tento mírně panoramatický formát připadá téměř cizí. Ale třeba si zvyknu i na toto umírněné panorama, možná to vyřeší čas.
Atmosféra té fotografie se mi líbí. Nejsem si ale jistý, zda je zde dobře rozehrána kompozice. Mám pocit, že v horní části jednolité oblohy chybí cosi jako oživující či vyvažující kontrapunkt. Vlastně mám tence tu fotografii oříznout ještě více shora do jednoznačnějšího panoramatu. Když už, tak už! Uf, to víš, jakmile jednou začneš ořezávat, tak to potom nebere konce. Svádí to k dalším experimentům s výřezem a formátem.
Ha! Dvojník našeho klubového pana Profesora. Téměř k nerozeznání od toho pravého. Neskutečná podoba. Úplně jako náš pan Profesor. Dokonce i klobouk má podobný. Kdybych ho podkal na ulici, vykřikl bych „Trhoj“!
Ivane, toto se mi jako fotka nelíbí, ale kdybych měl zdůvodňovat proč, tak bych se asi do toho zamotal a obvinili byste mne potom z předsudků vůči fotografiím odložených hraček, které jedince téměř vydírají, což by nebyla tak úplně pravda, protože předsudku vůči fotografiím se starými hračkami se naopak snažím zbavit. Vlastně ani nevím, zda výraz „zbavit se předsudku“ je zde úplně správný. Možná jsem takovýto předsudek ani nikdy neměl. Anebo měl?
Tomáši, je to zvláštní jev, o kterém jsem se ve tvém portfoliu zmiňoval již několikrát: přestože je to na této fotografii úplně jinak než na kontaktech od Josefa Sudka, tak přesto toho Sudka zde vidím.
* * *
Ianus Germanicus
Fotografie se mi velmi líbí. Vrtá mne však v kedlubně, zda by bylo možné ještě prosvětlit neprosvětlené plochy.
neuždibuj! pacholku
Jarda Sedláček
.
Jarda Sedláček
S(7) šimon a matúš idú na r...
Matúš Mudroch
### z tajného deníku kavár...
Ianus Germanicus
obličejík pod pudru nánosem krásný má.
Je namíchnutá, když někdy řasa je odchlípnutá,
je rozlícená, když rozmazané oční stíny má,
ale nejvíc ji vyvede z míry, když jí
přímo na drahou rtěnku polibek dám.
Má milovaná, přestože je hrozně zmalovaná,
za žádnou jinou ji nevyměním,
protože naštěstí moc dobře vím,
že jako obrázek pod pudrem ksichtík má.
Má milovaná, proč chodí taková zmalovaná,
věčně se ptá, chovám-li dále však lásku k ní
i v případě, že zmokne a pak vypadá jak obrázek abstraktní.“
(Jiří Ziembrowsky / Ivan Mládek)
<>
Ondrej Urban
S(2) <>
Tomáš Szépe
Emma se má
Martina Šimková
S(2) Grüß von Elbe
Martin Slavík
S(2) Najdi 1874 rozdílů
Ivan Holík
<>
Tomáš Szépe
S(2) Grüß von Elbe
Martin Slavík
S(2) Grüß von Elbe
Martin Slavík
Atmosféra té fotografie se mi líbí. Nejsem si ale jistý, zda je zde dobře rozehrána kompozice. Mám pocit, že v horní části jednolité oblohy chybí cosi jako oživující či vyvažující kontrapunkt. Vlastně mám tence tu fotografii oříznout ještě více shora do jednoznačnějšího panoramatu. Když už, tak už! Uf, to víš, jakmile jednou začneš ořezávat, tak to potom nebere konce. Svádí to k dalším experimentům s výřezem a formátem.
pes: gravrtuluji k nové temné komoře :)
z tajného deníku kavár...
Ianus Germanicus
jedna třešně srala...
Jarda Sedláček
Outland Empire
Adriana Cahová
S(2) Kapr
Ivan Holík
Pojdte pane, budeme si...
Ivan Holík
### <>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe