Nastaven filtr:

(kdokoliv) 
[fs:323]
Vojtěch Veškrna [fs:323]



PH: Chci znát názor, na to přece workshop je.



do novin k rozhovoru dobrý, ale jinak to se mnou vůbec nekomunikuje. proč je to tady?



celkem fajn portret
ctverec by mi ale taky urcite sedl lip



Líbí se mi zachycená atmosféra, nenucenost, na nic si to nehraje a jako dokument o mladém umělci je mi to vyloženě příjemný. Jemný nasvícení lampou mi tam sedí, jinak by to bylo plochý. Akorát ten formát na výšku mi moc nesedí, jako čtverec by se mi to líbílo víc.



pes2: a pokud ten umělý zdroj světla působí přece jen divně, tak je to tím, že to není žárovka ale zářivka. Ale to nevím. Současné zářivky dokážou být zákeřné a tvářit se, že nejsou zářivkou. Občan (spotřebitel a konzument světla) musí být bdělý.



Člověče, ten člověk je asi dobrý malíř.

A fotka? Myslím, že je to dobrý portrét. Dobrý okamžik.

pes: díky za vysvětlení světelné hříčky s přítomností „bodového přírodního“ (částečně rozptýleného) zdroje světla za oknem.

Ona zde asi dost mate ta celková barevná korekce – zneutralizování oranžové. Žárovka a Slunce nízko nad obzorem mají podobnou barevnou teplotu, což se zde tak zvláštně sešlo, bez ohledu na celkovou barevnou korekci.



Jasně, taky chápu... vypadá to stejně. Ale bostnuté to doopravdy není, šlo o velmi slabé světlo zapadajícío slunce, které ještě bylo dost silné na to, aby dělalo obrysy, ale už ne tak, aby byl velký rozdíl mezi světlými a tmavšími částmi.



jo, uz te chapu... neprirozeny to rozhodne je, ale neprijde mi to boostnuty v pocitaci. docela verim tomu, ze se tam to svetlo mohlo takhle rozlit...



bm: jde o to, ze to vypada velmi neprirozene - tady az skoro jako sendvic. nejaky svetelny zdroj tvrde osvitil casti sceny vcetne modelu, coz by za normalnich okolnosti zpusobilo, ze odvracene objekty budou v pomerne hlubokem stinu. tady ale budto necitliva softwarova uprava a/nebo obrovske mnozsti rozptyleneho svetla z oken zpusobilo, ze zadne skutecne stiny nikde nejsou. vysledkem je ten fifties hollywood feel ->
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/10.jpg
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/17.jpg
http://www.hitchcockmania.it/filmografia/vertigo/fotofilm/29.jpg



http://www.fstop.cz/e/szepe/comments/to-veskrna/120409-1331/
Gimme example, to me docela zajima. Co presne Tome je podle tebe boostnuty?

Vidim spravne, ze zdroj svetla je okno vpravo, ktery hazi obrysy na pana i na jeho dila, a ze v miste obliceje je ram okna? Napoveda jsou tvary stinu na obrazu vlevo. Herdek, feelin' like Hercule Poirot! .)

Bavi me to, je to dobra hracka, tahle fotka.



neni to stoprocentni, ale fajn
kvalitu neposoudim, koukam na SyncMaster703s :]



v klidu, nijak neoponuju, jsem rád za názor



az das slusnou fotku - na muj vkus a meritka -, nebudu mit problem ti ji pochvalit, jestli ti jde o tohle (result neni usudek).



Světlo se mi líbí tak, jak je, ale chápu, že jsi si už udělal docela přímočarý result, hh.



njn, takzes to zle nasvitil, zle zkomponoval a nakonec jeste zle oriznul.



to není "boostnuté" :), vevnitř bylo prostě docela dost světla...

S výřezem si taky nejsem úplně jistý, ale tahle varianta mi přišla nejschůdnější.

Díky za komenty.



cve coze? vzdyt jsou ty stiny naboostovany jak v americkym bijaku z roku 1955. :)

dobrej vyraz... framing/orez ale bida.



taky nevidim problem. ten stin v obliceji je vazne, vazne zvlastni vec. zacina se mi to cely libitse!


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Komentáře, strana 6/19

Str.