moc přijemně vyřešená věc, pořád jsem přemýšlel, co mi asi tak vadí, ale kromě babičky připomínající s těmi citylighty mechwarriora, což mi vlastně nevadí ale spíš mě fascinuje, mě nic nenapadlo. :)
Začlo to zadkem a neutěšeně to přešlo z jakéhosi čerta s mrkví v hlavě do čerta na břehu moře. Ať už to má pointu jakoukoliv, tak se mi to hodně nelíbí.
Jako aspoň ta druhá v sobě má jakousi pozorovatelnou část, ale jinak jí všude něco leze z do hlavy, nebo celkově zarůstá do pozadí. Nedá se na to prostě koukat. Mě fakt překvapuje, že po všech tvých starších uhlazených fotkách tě ten obrazovej nepříjemnej binec vůbec netrkne, ale to je tak nějak nemoc téhle série všeobecně, jako bys byl strašně zamknutej do pózy modelek a zbytek byl šumafuk. Co se týče technického zpracování, které se tu snad už nebude tak řešit jak posledně, tak originál z té druhé musela být imho pořádná hirošima.
jsem to špatně formuloval, extrém, co se týče stavby obrazu a ne jeho obsahu... jakože mód sdělnosti tomu moc sluší, bo bychom tu jinak koukali na nějaký pozérský výkusy z jinýho světa, a to nechcem.
mně se ty záběry líbí, Buran v keříku je exluzivní, ale chybí mi tam něco jako plnohodnotnej zdravej základ alias pár fotek obsahujících obrazový extrém, které tomu dají spád.
Stando, žádnou averzi se do nich vkládat nesnažím, omlouvám se, jestli to tak vyznívá. Hodně tvých fotek mám rád a snažím se tu jen klasicky vyjádřit názor.
Tohle sklo vychází co se týče bokehu nejlépe v porovnání se sourozenci.
Myslím si tedy, že to, jak zvláštně to působí na těchto fotkách, je způsobeno světelnými dispozicemi v klubu (bodová světla, reflexe apod.).
tak jednoduše, Stando... "bez světla" znamená v té totální tmě, kde ti dělaj jakýsi náznaky barový nebo jiný pseudosvětla, které jsi teda pod kontrolu rozhodně nedostal... originály navíc ukazují, že to byl na začátku hodně solidní obrazový průser... "komoziční pomůcky" jsem myslel cokoliv, co ti pomůže nějak rozumně vystavět obraz, což je na první ignorovaný úplně a na druhý jsi nechal aspoň kolem baletky prostor, když už nic...
bez světla fotku nezahraješ, ani kdybys měl sebesvětelnější objektiv... přijde mi to jako obyčejný módní fotky, kde se potácíš s modelkou prostorem, necháš ji dělat nějaké pózičky, ignoruješ jakýkoliv kompoziční pomůcky a i kdyby to možná vypadalo v barvě aspoň jako kaleidoskop (ve špatným i dobrým významu), tak to radši uzemníš čbčkem, kterej asi podle tebe vytáh víc tu modelku z obrazovýho bordelu... sorry.
pařit se nejde
Igor Chmela
<>
Barbora Mráčková
Chticovna
Adriana Cahová
srdečné pozdravy z gre...
Jarda Sedláček
Milostné románky
Adriana Cahová
S(4) Zuzka Hvízdalová
Stanislav Petera
S(3) kyjev
Ondřej Hruška
S(3) kyjev
Ondřej Hruška
.
Jiří Tůma
S(5) moskva
Ondřej Hruška
S(5) moskva
Ondřej Hruška
neverbální komunikace
Jan Andráš
S(2) Philippine de Sevin
Stanislav Petera
S(2) Philippine de Sevin
Stanislav Petera
Myslím si tedy, že to, jak zvláštně to působí na těchto fotkách, je způsobeno světelnými dispozicemi v klubu (bodová světla, reflexe apod.).
S(2) Philippine de Sevin
Stanislav Petera
S(4) obsession /
Lucie Michnová
S(2) Florencie
Šimon Štrba
nejkrásnější vzpomínky...
Jan Jablunka
.
Igor Chmela
S(2) Philippine de Sevin
Stanislav Petera