Dobry, projednou mi prijde, ze tu vse funguje jak ma.
Problematika tehle - nebo vlastne jakekoli estetiky, ktera se orientuje na nejakem "netradicnim" pohledu na svet, je fakt, ze se neda prilis dlouho opakovat, aniz by se stala klise sebe sama. To plati pro pinhole, sikmobrazky, cross nebo cokoli jinyho, kde forma diktuje vetsi mirou nez obsah.
Cimz chci jenom rict, ze podil jedinecnosti vuci referenci je u tohohle druhu fotografie hodne maly, clovek ma po nekolika, ktere videl, pocit, ze uz je vlastne videl vsechny. Pokud najednou nezacne neco delat rozhodujicim zpusobem jinak. :-)
jj, je to matematická fotka a proto taky vykalkulovaná... a pravdu má i ota, že způsobuje šilhání... jenže ona je výborně matematická a výborně vykalkulovaná (čímž už je vlastně bláznivá a chaotická) a proto způsobuje šilhání, který například jedna indiánská kultura používá k dostání se "za popis tohoto svět" a přesně tak mi tahle fotka funguje - po počátečním prohlídnutí se mi na ni nejlíp kouká nezaostřeně, pak jede a unáší mě někam hrozně daleko...
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
Problematika tehle - nebo vlastne jakekoli estetiky, ktera se orientuje na nejakem "netradicnim" pohledu na svet, je fakt, ze se neda prilis dlouho opakovat, aniz by se stala klise sebe sama. To plati pro pinhole, sikmobrazky, cross nebo cokoli jinyho, kde forma diktuje vetsi mirou nez obsah.
Cimz chci jenom rict, ze podil jedinecnosti vuci referenci je u tohohle druhu fotografie hodne maly, clovek ma po nekolika, ktere videl, pocit, ze uz je vlastne videl vsechny. Pokud najednou nezacne neco delat rozhodujicim zpusobem jinak. :-)
ale tady to vyslo dobre.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
jen mi příjde, že tady to trochu zachraňuje ten kůl...
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
bezva
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe