ta škvíra dole s průhledem do spodního prostoru pod podlahou dává té kompozici smysl. Jede o dynamizující prvek ve statickém obraze, aktivující pocit, že dole je zobrazen kousek dalšího políčka na filmovém pásu, a to doslova filmovém, protože horizontálně orientovaná políčka jsou nyní jakoby naskládána pod sebou, podobně, jako na svisle se posouvajícím pásu před lampou v promítačce. Nejede však o kus celuloidového pásu z promítačky v zapomenutém biografu kdesi na periferii města, nýbrž jede o psychický klam a šalbu zraku. A předeblechám jede o drobný vizuální žert autora fotografie. Jede o iluzi. Jede o jakýsi drobný trik bez použití trikové techniky. Trik bez triku, odehrávající se na hřišti jediného filmového políčka. Jede o fór, který vytváří mírné obrazové napětí a přináší špetku vizuální podivnosti. A podivnostem to na fotografiích sluší.
dívám se že tenkrát mě to moc nezaujalo, no jo. Ani teď moc ne.
Dole ten průhled je docela zajímavý, jinak ale nic. A ještě mi ta postava nahoře nějak splývá s pozadím.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
i multiplies
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
ale to je jak pri fotkach, goyn back 2roots
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
;-)
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
pěkně povyleštěný. fotku jako takovou nějak už neumim posoudit. ale vim, že pro mě tam naopak sou ty neumětelský tagy důležitý.
<>
Tomáš Szépe
Dole ten průhled je docela zajímavý, jinak ale nic. A ještě mi ta postava nahoře nějak splývá s pozadím.
<>
Tomáš Szépe
nicmene postoj toho kluka s polskou orlici na cepici je sooo specific :D
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
no ten spodok to cele dela zaujimavim, nebyt ho tam tak je to nic.
takze dobre ze je tam :)