ja myslim, ze to jistej vytvarnej efekt ma, je to ale nestastne ukazany, a to predevsim co do tonality -- mam dojem, ze v tech svetlech chybi do nejaky miry mikrokontrast a taky jak je to velmi blizko uplny bily, mas celkem jistotu, ze na monitorech jinejch nez spickovejch bude videt jen jeden velkej flek, protoze i kdyz to striktne vzato slity neni, shitovy panely to zarucene zposterizujou. nebo, mam-li to rict bez snahy o hledani pricin, ukazat extremne svetlou nebo extremne tmavou fotku neni nikdy snadny, a tady se ti to podle me moc nepovedlo.
mel bys taky rozumet, ze kdyz fotku prezentujes takhle bez zarazeni do sirsiho souboru, efektivne u publika zvysujes naroky na instantni vizualni zazitek, a ten v tomhle pripade bude imo pro zvlast nezainteresovanyho* divaka vlaznej. ja osobne tu neco peknyho vidim, k uzasnymu obrazu ma ten zaber nicmene daleko.
*) jasne, mas lidi (hint hint), kterejm neni potreba vysvetlovat, proc muze bejt krasny vyfotit zasnezeny vrata vod garaze v rozptylenym svetle, +2 EV no less, ze jo, ale general public (a to i na fstopu) je nekde malinko jinde -- nebo je aspon rozumny to predpokladat -- a potrebuje do zameru vprovodit.
<>
Lukáš Kožešník
mel bys taky rozumet, ze kdyz fotku prezentujes takhle bez zarazeni do sirsiho souboru, efektivne u publika zvysujes naroky na instantni vizualni zazitek, a ten v tomhle pripade bude imo pro zvlast nezainteresovanyho* divaka vlaznej. ja osobne tu neco peknyho vidim, k uzasnymu obrazu ma ten zaber nicmene daleko.
*) jasne, mas lidi (hint hint), kterejm neni potreba vysvetlovat, proc muze bejt krasny vyfotit zasnezeny vrata vod garaze v rozptylenym svetle, +2 EV no less, ze jo, ale general public (a to i na fstopu) je nekde malinko jinde -- nebo je aspon rozumny to predpokladat -- a potrebuje do zameru vprovodit.
[ all comments from the critic to the author • all comments from the author to the critic ]