Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



prijemna fotka... nedokazu se pro ni nadchnout, ale je fajn.



rusek rika "okay."

ten "bordel dole" bych se tam taky snazil dostat, kdybych to fotil sam, notne to ozivuje.



jinak s tim podpisem to vidim jako houda, kasli na to konecne :)



"vysvetleni" je znatelne lepsi fotka nez ty puvodni, i kdyz nevhodne rozmazana.
s tou adjustaci -- viz kamil toman.



cvaky na vyhozeni.
absolutne nechapu, co to tady vubec dela.



jj druha opravdu skvela, ale taky si musim odmejslet ten bordel -- jak ve framu, tak mimo nej.



hmm, tak nic, v citatech uz to mam, jen to bylo prevleceny za "this sentence is here to fill up space."



ale jo... ono je to tak urcite (ze se pres pouzitou techniku nedostanu k tomu, cos chtel vlastne rict), to je v tomhle pripade jednoznacne muj problem, ale prislo mi, ze i to by pro tebe mohla byt zajimava informace.



ten efekt takhle totiz vyzniva jako skotaceni desetiletyho ditete s paintbrushem (kdyz ucitel smazal solitaire) spis nez cilena prace foto-vytvarnika.



hmhm, zdenku, kdybys to namaloval, mohlo by to byt pro me celkem zajimavy (minimalne by to nepusobilo tak plose), ale na vykontrastneny a nasilne superposterizovany fotce nedokazu videt nic peknyho.



8.15: hmhm, fakt ze jo, je to tam. okamzite mi to pripomnelo jednu excelentni sutkusovu fotku, co byla na te vystave v praze, komplet s tezkou technikou, jen tohle je vyfoceny o 30-40 let pozdeji, barevne (radsi bych normalni barvu btw) a nesnezi. :)

10.00: ma to riz. jako fotka se mi to prijima tezko, kdyz je to jen takovej crop grafiky nekoho jinyho.

15.20: dobre uchylny, ale jinak ummm, nelibi.

16.12: z tohohle na me jde neco lynchovskyho. divny. asi dobry. :) podezrely svetlo, hmm. :)

17.30: hohohoo, jak kdyby to fotil rihosek. supr.



lubosi, tahle se mi zda proti XIV byti jen slabym odvarem...
kompozicne pro me uplne rozharana a ani ta nalada z toho na me nejde.

ted jen doufam, ze to neni tvoje oblibena z te serie. :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 170/223

Page
170