Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



milosi, zda se mi to nebo si ten spodek nadrzoval tak jako letmo-rukmo? :)
ono to v kombinaci s ne-uplne-idealnim skenem vypada tak jakoby flekate v tech stinech, no.

zaber pohoda... zadna pecka, ale pro me fajn.



neznamena.

jen se potom nemuze divit -- obzvlast u neceho tak zakorenenyho -- ze na tu novou interpretaci lidi tezko pristupujou...
http://www.fstop.cz/e/cahova/comments/to-cahova/070608-1459/



huh.

bavime se o 90 let starym smeru, kterej je jasne popsanej v kazdy ucebnici dejin umeni.

tvrdit, ze se do nej nacpe cokoliv, co je "nad realitou", mi prijde ponekud, err, ja ani nevim, jak to pojmenovat... naivni?



hm. to je ale celkem pragmatickej problem. :) kdyz chces neco rozpoznavat, musis to nejdriv umet popsat a pojmenovat... bez toho to nejde.



hmm no ok, ale proc to takhle nasilu cpat do nazvu?

nebo jinak: nemuzes se prece zlobit na lidi, ze ocekavaji neco "charakteristicky surrealistickeho," kdyz se fotka jmenuje "surrealisme."



jj.

je tam spousta veci moc dobre.

porad nad tim premejslim, proc mi ten zaber prijde tak povedenej a zaroven se pro nej nenadchnu.

hraje na strunu, ktera u me nerezonuje? ja nevim.

no minimalne je to skvele odfoceny - koneckoncu http://www.fstop.cz/e/vano/comments/to-vlk/070606-1920/



taky mi to neprijde dobry
popravde prijde mi to spis nedobry



no ja myslim, ze uz jen fakt, ze to skutecne vypada, jako bys to tam osobne pofotil svym floating focus takumarem, naznacuje leccos v tyhle otazce...

--

ty kompozice jsou pro me vetsinou vynikajici a treba u uvis a gomn se musim skrabat na hlave, jestli bych to vubec dokazal takhle videt pres zrcadlovku.

uz delsi dobu me stiha myslenka, ze u lidi foticich rangefinderama lze v kompozicich vypozorovat urcity tendence/znaky, ktery se nedaji najit u zrcadlovkaru a naopak, a tahle legrace do toho kotle prihazuje dalsi - a hodne zajimavej - zpusob previzualizace.

uz tradicne si to doprovodil charakteristicky legracnima kecama a vubec celkove takovou samozrejmosti a lehkosti... proste parada celkove.



ten prvni portret se mi libi, i kdyz (u tebe uz snad tradicne) nerozumim ty kompozici. :)



pro me strasny po vsech smerech... sorry zuzano.



uz sem asi 10x zacal neco psat a vzdycky to nakonec smazal.
vzdavam se. :)



*shrug*

no nic, ja se snazil. tak si to bez jeste jednou precist pod klemsu.



hm.

nepopularni.

ja tomu asi nerozumim.

sem mel dojem, ze rizla jen rikal, ze mu neprijde uplne stastny, kdyz ianus svoji nespokojenost s nejakou fotkou vyjadruje zpusobem helvetica-do-picassa (to prirovnani mi prijde velmi trefny, tak si ho s dovolenim vypujcim)?

totiz vzdyt to ("bylo by to lepsi, kdyby byl vpravo dole pes") je presne ten zpusob uzavrenosti a nevnimavyho/zkratkovityho odmitnuti, kterej ty, krapi, tak nesnasis, nebo si to aspon tradicne manifestoval, viz treba prvni fotky lucie na fs.

a ted najednou mluvime o nejaky nepopularite. ja se v tom proste ztracim, sorry. jaka nepopularita, proc? mam mit ianuse nerad za to, ze se mu spis nelibej my fotky?

ten zbytek tvyho textu chapu/rozumim/souhlasim, ale tady tohle s tou nepopularni pozici, to mi hlava nebere.

a znova opakuju: tohle prece nema byt o tom, co se ma nebo nema komu libit, ale o tom, ze helvetica-do-picassa je proste ponekud, err, zaprdena? ;)



eh, ja asi obratil dve stranky najednou nebo co.



no ten vlak, to je takova ta silenost, co na ni clovek cumi a rika si - no to uz snad ani neni mozny, ze to vyslo az _takhle_.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 128/223

Page
128