Filter in effect:

[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]
 (anyone)



mne nevyhovuje, jak je to sem nasypany bez ladu a skladu.
a pritom nektery ty zabery bych asi vylozene ocenil (obzvlast kdyby jeste nebyly vzaty tim prokletym fisheye).



ona takova scena imo stejne nejde dlouhym sklem rozumne odfotit pri takovy vzdalenosti, ten vysledek je pak silene plochej.



a hod boba na to sikmeni, fakt - ja myslim, ze tim nicenu nepomuzes - jako kazdej vyraznej efekt to nakonec vetsinou pusobi spis nevhodne, kdyz to nema jasnou oporu v koncepci nejakyho vetsiho celku.



tak je mi to sympaticky, to zas ne ze ne, ale pravdepodobne je to moc slozity ve smyslu, ze je v tom fragmentu dobre na 5 fotek. ta zluta zed "61" se spickou stromu a dratem v popredi, to je ale jasna vyzva. :)



no hura... musim poradne prostudovat ty bonusy :), ale beta je uz ted taky jasna pro me.



takovy pomerne hodne staticky co do kompozice pro me.
jinak bych to bral.



ale jo, jasne ze to nekdy nevadi... ale tady to myslim neni ten pripad. :)



je to fajn obrazek z ty akce, minus zas ty propadly stiny, to je u me diskvalifikace. :)



je to malo, ja bych to nevytahnul.



ja to chapu (a je mi to sympaticky), ale je to velice osobni/subtilni. takovou fotkou je velmi tezky zaujmout na verejnym miste, jestli mi rozumis.



ja to neberu, je to postaveny na efektu pinhole a vyhuleny/tintnuty barve, zadnej silnej zaber.

sry.



prvni je naprosto skvela, ty druhy dve ji pak zbytecne rozmelnujou. :/



ja bych to taky cvaknul, 'nuff said. :)



co je male, to je hezke - vime? :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 100/223

Page
100