<
Filter in effect:

[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]
[fs:172]
Martin Slavík [fs:172]



Petre,
exponoval jsem to na stiny vicemene (zmeril jsem si to na podlahu). Vrchni pulka je na negativu poradne prepecena, ale tohle z toho vytahnout slo, vse na gradaci 2, vrsek + 1,5 EV cca a nejake to machani rukama tu a tam. Co se tyce lc29, tak jsem ji vzal, protoze zrovna nemeli dd-x :o) ale uz jsem ji driv pouzival a navzdory tomu, co je o ni v povedomi, je to velmi dobra vyvojka. na nominalni expozici urcite, ale na push se da take (i kdyz dd-x je jeste lepsi). redeni 1:19.

kazdopadne, na to, ze jsem neznal prostredi, palil na samospoust s dobehem k lavici a primo proti extra silnymu svetlu, jsem vic nez spokojenej. dal jsem tam tri zabery, tenhle byl treti.

a diky.



diky moc vsem.

ja to pak dam i do workshopu, nechtel jsem rusit zviratka :)



tak mne je jasny, ze ten zaber je trochu kycovitej a bejt tohle aranzovany, tak se sam prasknu pres pazoury. Berta je ale loupeznik a ruzny tyhle kraviny dela uplne sama, takze to jen fotim (a nekdy se jen stiham dobre bavit a fotak ani nevytahnu).
takze v tomhle smeru Tomasovymu nazoru rozumim, ona ta hranice je tenka a nekdy ji muze videt jen insider.



proc bych se mel zlobit, Tome? myslim, ze rozumim, jak to myslis. ono to taky nasladle je, ale bylo to jen takove blbnuti. treba to spravi ta dalsi fotka, az ji hodim.

Jitka: deti ne, ale rodice to obcas zastanou za ne :)



je to Monstera, ale druhove patri mezi filodendrony, tusim. diky moc.



tak v tomhle smeru, co pises, vicemene jasnou predstavu o vysledku mam. to je take dano volbou formatu, ohniska a pripadne jistou disciplinou pri foceni. taky zde jiste hraje roli to, ze se nesnazim fotit pro nejake publikum ale predevsim pro sebe s cilem zachytit dany moment ci misto pokud mozno tak, aby z toho vysledneho obrazku lezla fotka samotna a ne fotograf. to je myslim vetsi a podstatnejsi jednotici prvek nez nasledne zpracovani (ale i zde je dobre jistou disciplinu dodrzet). co se ramecku tyce, jednou jsem se pro ne rozhodl (tedy nikoliv pro ramecky, ale pro plne policko negativu, ramecek je zde az sekundarni) a ted jiz nelze jinak. i to patri k te discipline, svym zpusobem. samozrejme to neni zadne dogma, jenom moje volba/cesta, ktera aby byla platna, musi byt takova. a vaze se pouze ke kinu.

kazdopadne diky vsem za prispevky k tematu.



Petre,
zhruba nejakou predstavu mam uz pri foceni, nekdy se s ni sejdu v komore, jindy ne. ale ze bych pri foceni mel v hlave vylozene finalni vysledek, to ne. vetsinou me neco zaujme vizualne a tak si to odnesu s sebou na neagtivu. po vyvolani si udelam nahledovy skeny z negativu (s tim se moc neparu). z techto nahledu pak vybiram veci pro zvetsovani a tady uz si spis dokazu predstavit finalni vysledek z komory, i kdyz pred sebou vidim jen plochej sken bez uprav. jen zcela vyjimecne (u nekterych slozitejsich veci) saham po gimpu/ps abych si z negativu previzualizoval mozne upravy v komore v pocitaci. vetsinou vse pacham az v komore.

a k tomu ikea obrazku - no, jestli mas rad "coffee and cigarettes" od jarmusche, tak takovouhle scenu s kostkovanou dlazbou preci nemuzes minout, at je tam co je tam :o)



vsak ja vim, ze je jina a to uplne. take to neni druha verze, jen druha fotka ze stejneho mista. bylo tam par samostatnych svetu samych pro sebe.
kazdopadne diky vsem.



Martine, Zdenku, netreba se omlouvat, je to jen takova ptakovinka, jsem si toho vedom.

Tome, ano, tahle uz je rajt. :o)

diky.



tak to je potom spravne. :o)

Diky moc vsem, jsem rad za vase slova.



tohle a sedivy? beru _jakejkoliv jinej_ koment, ale s timhle nemas sanci. spis to vidim na neserizenej monitor :o)

zmatek nepopiram, to je jasny, ten musi bejt :)



diky vsem.

Petre, ta 310 jsou jen zbytky, co mi kdysi prisly s bazarovou 312, tak je dobiram. ale jinak je to hnus lesklej. :o) (ok, da se to vydrzet, je to agfa.)



reka je to vzadu, kdyztak :o) (zadny regulovany brehy jako tuna)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/17

<
Page