Petre,
exponoval jsem to na stiny vicemene (zmeril jsem si to na podlahu). Vrchni pulka je na negativu poradne prepecena, ale tohle z toho vytahnout slo, vse na gradaci 2, vrsek + 1,5 EV cca a nejake to machani rukama tu a tam. Co se tyce lc29, tak jsem ji vzal, protoze zrovna nemeli dd-x :o) ale uz jsem ji driv pouzival a navzdory tomu, co je o ni v povedomi, je to velmi dobra vyvojka. na nominalni expozici urcite, ale na push se da take (i kdyz dd-x je jeste lepsi). redeni 1:19.
kazdopadne, na to, ze jsem neznal prostredi, palil na samospoust s dobehem k lavici a primo proti extra silnymu svetlu, jsem vic nez spokojenej. dal jsem tam tri zabery, tenhle byl treti.
Parada! takhle zpracovanejch (vcetne textovyho zasazeni) fotek bych tu videl moc rad mnohem vic. Pravda, k nekterym bych mel drobne vyhrady, co se tyce toho, jak jsou zabrany, ale v porovnanim s tim zbytkem nad tim rad mavnu rukou. Ma to hlavu a patu a to je podstatny.
tak mne je jasny, ze ten zaber je trochu kycovitej a bejt tohle aranzovany, tak se sam prasknu pres pazoury. Berta je ale loupeznik a ruzny tyhle kraviny dela uplne sama, takze to jen fotim (a nekdy se jen stiham dobre bavit a fotak ani nevytahnu).
takze v tomhle smeru Tomasovymu nazoru rozumim, ona ta hranice je tenka a nekdy ji muze videt jen insider.
proc bych se mel zlobit, Tome? myslim, ze rozumim, jak to myslis. ono to taky nasladle je, ale bylo to jen takove blbnuti. treba to spravi ta dalsi fotka, az ji hodim.
Jitka: deti ne, ale rodice to obcas zastanou za ne :)
k tehle dobe patrilo i perfektni (az perfekcionalisticky) zpracovani cernobilyho materialu a duraz na detail, ten binarni vzhled tomu hodne skodi.
jinak tyhle zabery jsou docela fajn.
S(2) <>
Martin Slavík
exponoval jsem to na stiny vicemene (zmeril jsem si to na podlahu). Vrchni pulka je na negativu poradne prepecena, ale tohle z toho vytahnout slo, vse na gradaci 2, vrsek + 1,5 EV cca a nejake to machani rukama tu a tam. Co se tyce lc29, tak jsem ji vzal, protoze zrovna nemeli dd-x :o) ale uz jsem ji driv pouzival a navzdory tomu, co je o ni v povedomi, je to velmi dobra vyvojka. na nominalni expozici urcite, ale na push se da take (i kdyz dd-x je jeste lepsi). redeni 1:19.
kazdopadne, na to, ze jsem neznal prostredi, palil na samospoust s dobehem k lavici a primo proti extra silnymu svetlu, jsem vic nez spokojenej. dal jsem tam tri zabery, tenhle byl treti.
a diky.
S(2) <>
Martin Slavík
ja to pak dam i do workshopu, nechtel jsem rusit zviratka :)
bača
Ivan Vaňo
S(10) Varenští řemeslníci
Štěpán Kačena
Rad jsem to videl.
<>
Tomáš Szépe
kryštof
Igor Chmela
S(2) nusle
Martin Daňkovský
dr. kobliha
Martin Slavík
dr. kobliha
Martin Slavík
takze v tomhle smeru Tomasovymu nazoru rozumim, ona ta hranice je tenka a nekdy ji muze videt jen insider.
### modrý pokoj
Třešeň ze Sadu
### velka prestavka
Ján Poliak
dr. kobliha
Martin Slavík
Jitka: deti ne, ale rodice to obcas zastanou za ne :)
dr. kobliha
Martin Slavík
brou, jdu odpadnout... :)
S(3) .
Jarda Sedláček
petr
Tereza Jirásková
jinak tyhle zabery jsou docela fajn.
Diskokoule
Adriana Cahová
libi se mi ty svetylkama prodlouzene ruce.
<>
Milan Ulrich
### overground from hackne...
Petr Horký
S(11) Vzdálený svět
Zdeněk Bláha
Blanička
Jakub Schenker