[scapeo]
[close verbose info panel]                 Title: scapeo [Ooc]

 

[fs:104]
Author: Tomáš Řihošek
Portfolio: (not in any portfolio)

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2006-02-01 13:07, film: 35mm

Tech. data:
well, i look at it myself as the beginning really, of an exploration. that's the reason we are exploring - you don't know what you are into on an exploration. what the sky looks like? what the stars look like? do they still twinkle or are they a steady light when you get outside the atmosphere?


já snad puKnu.

Remarks:
<>

Nr. of views, unique comments/unique views:
5598, 36/81 (44 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[fs:104]

hmmm, zammmýšššlímmm se ;)
někdy mi musíš ten Jungovskej závěr vyjevit u pivka
dík


[fs:118]

pes: mám pocit, že tato fotografie je nenápadně napěchována symbolikou... Velevážený lovec archetypů a obrazů nevědomí Carl Gustav Jung by možná byl nadšený...

Nejsem však znalec duší, vracím se k poesii...


[fs:118]

v této fotografii je kumulována poesie... vracím se... a civím... stále se mi líbí... velice... dětská autíčka na klíček se pomalu šinou v dálce... jak z jiného času... kdosi ztracen v polích... ticho zimy... a tajemné – téměř neviditelné - malé objekty dole ve sněhu – pozdrav z vesmíru...


[fs:147]

1637
to už vam snad ta fotka musi lizt krkem ,))


[fs:99]

[fs:102] aha, teď si čtu komentáře dole... tak to zobrazení nebude na mou hlavu =oD


[fs:104]

a je to tady. urážka na zdi! du ti dát reciproční nulu.


[fs:99]

[fs:102] Těch 1518 zobrazení mám patrně na svědomí já, protože se tu pořád vracím a snažím se tam něco najít, ale bezúspěšně... Už to začalo být podezřelé (to kvantum zobrazení), tak toho nechávám a přiznávám se bez mučení...
;o)


[fs:104]

to byla dvojsmyslná narážka ;)
ale přesto dík


[fs:165]

nieeeee mne sa to paaaaci velmi :)


[fs:104]

a přitom taková blbost, že? ;))


[fs:149]

tyve, nebudem to cirtat, mas 115 novych komentov ;)


[fs:1]

ne. nechal jsem si to hodne projit hlavou. ten suspend plati do 1.3.2006 (zrusi se automaticky ten den nebo pozdeji pri prvnim pokusu o prihlaseni) a dal je to na hansovi.

rad bych udelal hezky gesto, ale nemuzu to zvladnout tak, abych pritom zustal stat rovne. a uz vubec mi to nedava smysl po precteni toho, co nam hans vzkazal.


[fs:168]

co kdybyste tuhle "diskusi" odtud vystrihli a soupli to do nejakyho fora?


[fs:120]

Hans ať tady zustane a dokonce ať má možnost tady okamžitě, tady působit

Prestrelili obě strany sporu, nejspíš si to uvědomují..

netřeba to dál točit, kdo se má komu omlouvat a podobný nesmysly
----
mně osobně by jeho fotky a jeho komentare velmi chybely


[fs:187]

achjo, reseni nebude? tak cau.


[fs:127]

tak tohle bude pro navstevniky galerie fstopu chutne sousto z loznice

p.s. - fotecka je velepecena, moc libi chlapce s rizotem ve vlasech
ta druha linkovana, je taktez povedena, ale na mne nepusobi toliko,
tahle je pro mne ilustrace k uchylackym kniham Alfreda Kubina


[fs:172]

TP: word
pes: teď na 15min zmizím :))


[fs:172]

No, mi sice neuniklo, jak se Hans choval a musel jsem se držet zpátky abych nereagoval, ale jsem také pro to aby tu zustal a klidně i bez toho banu/suspendu. Berme ten současný stav a dění jako tu výstrahu, byť trochu expresivnější. Ban už je zbytečnej, buďto to teď bude šlapat a nebo ne a to už je pak stejně fuk. Takhle má šanci hned a je na něm jestli si ji posere nebo ne.


[fs:115]

nebo vlozit na 15min pred jmeno kazdyho sysusera prefix "kokot". budeme si vsichni rovni:) a pak vratit userlist do stavu pred kolizi (banovanim).


[fs:187]

Jdu si dat cigaro a pak chci videt reseni.


[fs:187]

TS: ty nedivoc s zadnym suspend modem a zkusme to smaznout uplne komplet. Vcetne kokotu, banu a suspend modu-at je to, co je to.


[fs:154]

ja bych klidne byl i proti "jen suspend"; myslim, ze jeho fotky jsou zpestrenim zdejsi komunity a stejne tak si mylsim, ze nejen jeho komenty jsou ty "politicky nekorektni"
...vice mene souhlasim s tim co napsal IG...
(ikdyz diky casove tisni sem chodim posledni dobou jen obcasne a treba mi neco uniklo...)


[fs:187]

Dodo, prekecej ho a okamzite! zadny odchazeni nebude.


[fs:187]

Ja jsem kazdopadne pro, aby tu Hans zustal. To je asi presne to, co nikdo nechtel, aby to takhle dopadlo...


[fs:1]

hele, driv nebo pozdeji to bude vsechny akorat mrzet, takze bych navrhoval se ho zeptat, jestli by mu nevadil jen suspend s tim, ze se to da zase kdykoliv zapnout...


[fs:107]

bohuzel zde lide nejsou jen kvuli urovni svych fotek, to je asi jediny problem, ze ktereho to vse vychazi.


[fs:165]

a ked bude mat hans v buducnosti dobre fotky na PP mozem ho znovu navrhnut do fora odvod loveni dusi ?


[fs:2]

kdo tohle necekal, at zvedne ruku.

jakkoliv mi je hans ukradenej, radsi bych byl, kdyby tu zustal.


[fs:165]

kokoti pocuvajte odkaz od hansa. citujem:
"chcel som sa dotknutym ludom ospravedlnit, ale po ich reakciach pod touto fotkou som zmenil nazor.......... bohuzial nie som dokonaly a neomylny ako VY, som len obycajny clovek so svojimy chybami a preto som sa rozhodol, ze chcem natrvalo opustit tuto komunitu a tymto ziadam o uplne zmazanie ID."

ja osobne nechcem aby som sa s hansom stretaval iba na PP tak mu dohovorte :)


[fs:172]

k fotce: no, po prvním náhledu se mi sice víc zamlovala tak linknutá, ale jak na to koukám dýl, tak mi čím dál víc příjde jako slabej vovdar té potsnuté. Má sílu, nezávisle na míře prasení. Raději bych bez něj, ale sumárně to beru i s chlupama.


[fs:100]

v poradku, liborku, nic se nestalo. ja se ti musim priznat, ze jsem si ted chvilku zakokotil, tak jsi mel vlastne pravdu. jsi hodny chlapec, mam te rad. vim, zes to tak nemyslel.


[fs:187]

Martina: obcas se s nima i bavit da- v hospode jsme vsichni jak beranci, mazeme si med kolem huby a pak se pohadame az na fstopu;-) Btw: Tome š: strasne se omlouvam, ty sprosty slova mi jen ujely, mam periodu...


[fs:187]

Szepe: Hitler? to nevim, jestli jsi, ale potvrzenej kokot jeste nejsi... bohuzel. Podle me to bude tim, ze lidi ted maji strach si sproste nadavat, po tom precedentu s Hansem... Jinak ti garantuju, ze bys byl uz davno kokotem potvrzenym, samozrejme, ze se pod tohleto nepodepisu.


[fs:2]

no doufam, ze nikdo necekal, ze se tu neco vyresi...


[fs:183]

hmhm, chalani, som rada ze ste sa nasli, bohovsky si rozumiete, ale co je dolezite, dokazete sa spolu aj bavit!


[fs:1]

pockej pockej pockej pockej pockej pockej (fart!)
to jako ze uz nejsem hitler ani nejvetsi kokot?


[fs:2]

neudeas nic, tohle jsou proste ty internety.


[fs:187]

Zatim vime o trech: stumpa, szepe, pista (to vime od Hanse, stumpa je uz potvrzenej ze dvou zdroju, takze jestli byl zabanovanej kvuli Stumpovi, tak to bylo nepravem, ponevadz se po dlouhe analyze prokazalo, ze kokotem opravdu je;-)


[fs:136]

Blahova zase mimo :-)
LA * bláhová 2006-02-02 09:21:34
tady sem fakt nevedela
pripojuji se k Alzbete
------------------------------
a myslela jsem to prosim uplne jinak.... ja netusila milion kontextu pod jejim prostym textem.....


[fs:183]

tO OnDreJ: vies, ale potom to zacne dost prudko smrdet, byt nudne a neuprimne... ja tiez nevyhladavam napatia a konflikty, ale aj horet treba.... :)
iba som reagovala, ze szepesisko ma proste svoje pieskovisko a svoje rules..... chyba tu nadhlad a obrovsky kus tolerancie.


[fs:187]

[fs:2]

stumpa je nas kokotovaci panak


[fs:187]

Ty vole Stumpa, ty tobe muze rict clovek ze jsi kokot a ani ho nezabanujou. Co ty jsi za cloveka..


[fs:100]

molik, posloucham. ale jak to mluvis o porkem? bonzaku.


[fs:187]

Stumpa, ten kokot me napada v poste, poslusne hlasim.


[fs:183]

ja nadavam tiez, a pritom som slusna...:)
ale, uz si to neskrabme, po nas aj tak pridu iny, tak howk, a hura do zivota...a do fotenia, TOHO CO MAME TAK RADI,


[fs:2]

(ad 2006-02-02 15:55:38)
tyve, co te tak sere, ze ti rek, ze ses kokot? nerikej, ze si canumy vazis natolik, ze te ty jeho nadavky rozhazely?


[fs:187]

Stumpa je kokot! a muze za to Szepe, ponevadz me vyprovokoval!


[fs:187]

nez to reknu, radsi si pockam na momentalni vyklad prava a povinnosti ucastniku Fstopu. Kazdopadne se uz tesim, az to budu moct rict, alespon jednou! chci byt mucednik;-)


[fs:1]

lm: tobe by to nikdo neveril, pac ses taky teplej ;)


[fs:187]

jednou se to ted rict muze, ne?


[fs:187]

nebo se uz uplatni novy pravidla s predchozim upozornenim?;-)


[fs:107]

ms: ale hc si sam daleko driv moh uvedomit, ze pokud se bude chovat porad stejne (vetsinou bych rekl "arogantne" a nekdy temer bez schopnosti predstavit si, jak budou na jeho slova reagovat ostatni, a co jima zpusobuje - coz by dle meho mel byt zakladni rys inteligentniho cloveka; nepocitaje obcasne (!) ulety v nejake tolerovatelne mezi, kterou ale hc myslim v posledni dobe vcelku dost prekracoval), tak zrejme neco bude nasledovat... akce vyvozuje reakci, jak nas ucili ve fyzice - a plati to snad ve vsem.
(az potud k h.c.)

prece nechceme server, kam by se prostrelil nekdo typu adamka-drevare z pp jen diky tomu, ze vyfoti par skvelejch fotek, a pak by se tady zacal chovat jak adamek-drevar a urazet vsechny s nim nesouhlasici... ne?
(neprirovnavam h.c. k adamkovi-drevarovi, pouze davam svuj nazor, proc admin musi obcas nekomu dat durazneji najevo realitu)


[fs:100]

[fs:187]

Kdyz ted reknu, ze Stumpa je kokot, tak me taky zabanujete?;-)


[fs:100]

anebo vsem vynadam do kokotu. oukej, asi mam trosku jinej pohled na svet. chovat se slusne jeste nikomu neublizilo, nevim, proc by hans mel bejt vyjimka.


[fs:183]

stumpa: poznas slovo provokacia? bud ju odignorujem, alebo.....


[fs:183]

to Ondrej: ja stebou suhlasim, ale je tu jedna vec, ze jeho rozhodnutie bolo obmedzene rozhodnutim admina


[fs:100]

ms - kdyby se navezl do fotky, nikdo ani nestekne .. zkus si precist ten fajl, co linkoval tomas szepe - tam je ta puvodni debata ..


[fs:107]

tak vy jste se mezitim nez jsem to napsal vlastne vsichni usmirili, to je krasny :)


[fs:183]

tomasi, ak niekomu nieco obmedzis, nepriamo ho aj odstavujes... teda? ..fakt som sa sem tesila, ked mi bracho-burda hovoril, ako tu mozes "osrat" fotku, pokial na nej nic dobre nenajdes, a zatial som to pocula vzdy iba od neho...


[fs:2]

ja bych vas nejradsi vsechny nakopal do vasich fotografickejch prdeli a zasypal vapnem. dete radsi delat neco kloudnyho, fakt. :)


[fs:107]

ig: naprosto nesouhlasim. kdyz to velmi prezenu a vztahnu na neco co by se tykalo me, tak bych taky mohl rict, ze to ze jsem nevystudoval vysokou skolu je vina naseho statu... protoze me k tomu donutil...? zkratka se mi zda, ze pokud nekdo dava spatne fotky ci se ostre vyjadruje, a ostatni jsou kvuli tomu na nej mene prijemni, tak si za to muze vcelku sam - ma za sve jednani odpovednost, neni mu patnact, abychom ho hlidali my, a abychom podle nej regulovali svuj pristup (navic kazdy z nas ma pristup imho svuj, a alespon - vedome - se zadne kolektivni boje nevedou; nebudeme-li jako kolektivni boj proti jedinci brat to, ze treba vetsina - tj. kolektiv - ma jiny vkus a jiny nazor na to, jak psat komentare, a tudiz na to bude upozornovat, protoze to neni podlejzacke pp).

jinak bych jeste dodal, ze obcas mi to tady pripada, jako kdyz slysim v televizi rozhovory se sousedy nekterych brutalnich vrahu, kteri pak na kameru rikaj: "jo, ten honzik, jak ho tedka obvnili z te vrazdy, to byl hodnej kluk, vzdycky zdravil, a kdyz jsem nesla nakup, pomahal mi s nim..."

kazdej ma odpovednost sam za sebe. kazdej by se mel chovat slusne, tak aby to bylo primerene nejake zadouci urovni. neni-li toho clovek schopen, at uz jsou duvody jakekoliv, je to spise problem jeho, nebot zde ho nikdo nedrzi a nenuti reagovat, posilat fotky, apod. - kdyz citi, ze toho ma dost, ze mu treba vsichni kopou do jeho fotek, tak zkratka nemusi pul roku davat fotky, a zatim ze sebe to spatne muze dostat... a pak to zkusit nanovo.

to sice neni presne o hansovi, ale myslel jsem to obecne.


[fs:2]

fer, 100 se mi jevi jako docela fungujici threshold...


[fs:1]

okay, ted jsem si v klidu napocital od 100 do 0 a se sluncem v dusi :)) vas prosim, zapomente na slovo cenzura, dokud to jeste jde.


[fs:104]

winkloza - 2006-02-02 15:40:13
slovo


[fs:104]

jasně, cenzura, jedem rychtáá ;))
atomofkama na ně


[fs:183]

a vobec, sme v dakej zasranej skole dotovanej z dani nasich rodicov????...ved dychajte, ci co...


[fs:183]

ja si myslim, ze cenzura este nikdy nikomu neprospela, ak sa budeme tvarit, ze nadavat je neslusne, ze slusnost je nasa cnost... tak to potom ide uz len do hovienkova.....


[fs:2]

jsem tady jedinej, komu je canuma NAPROSTO u prdele, a zaroven jsem schopnej si predstavit, ze mam rad a respektuju lidi, ktery maj radi a respektujou canumu?

wtf kurva?


[fs:187]

OK, Tš: rozumim, ze se to dotklo lidi, ktery nazval kokotama. Souhlas s Ianusem a Winklerem.


[fs:105]

Ianus: suhlas... ale... myslis ze je rozdiel v dlzke banu? ze po akomkolvek bane sa sem vrati? (nielen Hans, vseobecne)


[fs:104]

ianus: tak _tohle_ je teprv výzva k tomu, aby se lidi začli bát otevřeně kritizovat. protože zkritizuješ někoho, kdo je zrovna přetopenej kotel a ten chudáček ti pak holt bude muset říct, že jsi pánský přirození. so sorry.


[fs:2]

mate vsichni nejak moc casu a hadate se vo picovinach. hlavne to vsechno pekne zaskatulkujte a pak se hadejte, ci skatulky jsou vhodnejsi a navzajem si je pocurejte, rozdupejte a hlavne se pri tom poradne vsichni naserte. taky je potreba pamatovat si, kdo kdy komu co udelal a radne to oplacet, aby to bylo pekne vyrovnany. druzstva uz mame stanoveny, tak smele do toho.

who-da-realest souboje fakt nechapu - vsem uz tady snad bylo dvacet kurva ne?

vzdycky pred nejakym trislovnym generalizujicim statementem, kterym odsoudim 98% nejaky mnoziny, trochu slapnu na brzdu a radsi to snad ani nenapisu. kdyz vidim, ze nekomu selhala sebekontrola, nebudu s nim soutezit o posledni slovo, to je na internetu snad jeste trapnejsi, nez kdyz tuhle KRETENSKOU hru hrajou prepubertalni sourozenci.

to je KURVA takovej problem rict si, kdyz vidim, ze je nekdo mimo, ze nemam zapotrebi investovat cas do toho, abych se mu to snazil dokazat a taky ukazat, ze ja vim vsechno nejlip, i kdyz stejne naprosto nejlip vim, ze at budu delat cokoliv, stejne z toho stejne i ja odejdu jako uplnej debil?

--

vin, v zajmu dobryho souziti bych doporucoval neprosazovat svoje prudke nazory takhle absolutni silou. pokud tedy chces zabranit podrazdenym reakcim vsude, kde se pak objevis. vono kdyz je tvoje realita konfrontovana s realitami ostatnich, vubec to nevypada tak presvedcive, jak si myslis.

v konfrontaci jeden na jednoho, to clovek muze jeste uhrat dustojne, ale jakmile se hraje ve vetsim mnozstvi, prilis razantni prosazovani sveho nazoru nevypada dobre, ani pokud by slo o nejaky svetospasny napad.

banovanim a hlasitym mlacenim hubou nic nevyrobime, vzajemnou toleranci mame vetsi sanci.


[fs:120]

opravy:

...ataky jsem viděl... = ...a taky jsem viděl...


[fs:120]

já vždycky řeším základní otázku - nenapáchám ještě více škody?

opakovaně vidím, že se vždycky napáchá mnohem více škody, než někdo dává nenápadité a fotky a nekomentuje nebo, že je momentálně někdo hysteričtější..

nezanedbávám tuhle etapu - například mě Hansovo chování vubec nepobuřovalo, ataky jsem viděl, že jste ho k tomu částěčně dotlačili, protože jste přikládali pod kotel a přitom vubec neviděli/neodhadli, že ten kotel je mometálně přetopenej.. že to, co jste vy viděli jako nevinné (a možná trefné) pošťuchování (= vaše komenty, pánové), tak Hans v té chvíli neměl na to, přecházet to v klidu... já to viděl, ale vy jste mu to dávali vyžrat..
na tom co se stalo máte vinu i vy
----
osobně považuju měsíční ban za příliš dlouhej a urážlivej. doopravdy.

přijde mi částečně smysluplné (v některých situacích) týdení ban - pro vychladnutí horkých hlav a následnému návratu do normálu (= co jsme si, to jsme si a do smrti dobrý)

když už by mělo dojít k banování, taxe to nemůže dít způsobem, jakým se to stalo

myslel jsem, že už jsme poučeni.


[fs:117]

ja so asi mimo misu..citam to tu a neviem v podstate vo co gou..idem sa ljuknut na povodne komentare..bo fakt som mimo..sorrac


[fs:107]

lm: nevim jak ty, ale ja o nazor typu "si kokot" nestojim. think?


[fs:100]

pokud ten nazor spociva ve vykriku "jsi kokot", pak je to jedine dobre a splnilo to svuj ucel.


[fs:187]

Souhlas s tim, ze by mel byt upozorneny. Stalo se, chybama se clovek uci. Naopak si myslim, ze tenhle ban jen prispeje k tomu, ze se lidi budou "bat" rict svuj nazor.


[fs:1]

jeste jednou fakta:
- hans dostal ban za opakovany primy urazeni lidi,
- ianusuv prispevek je fajn napsanej (ano, ja jsem hodne horka hlava), ale uplne zanedbava tu etapu, ktera predchazela tomu mymu rozhodnuti ten ban nasadit -- tenhle konflikt zacal jeste trochu driv,
- bavime se tady o mesicnim banu, ne o vystreleni mucednika kanonem na mesic


[fs:100]

at uz mate jakejkoliv nazor na dalsi postup, musite uznat, ze to hans prestrelil a ne malo. nebo ne? kdyz nekam napisu komentar a nekdo odpovi "jsi kokot" a pokracuje dal v podobnem duchu, tak to zkratka _neni_ adekvatni reakce. jsme tady proto, abysme si vymenovali nazory o fotkach a maji-li byt lidi na fstopu uprimny, je nutny temhle prehnanym odpovedim nejak predchazet. jinak to samozrejme nemuze skoncit jinak, nez poplacavanim po zadech a mlcenim, kdyz se fotka nebude libit (jdete se zas na chvili podivat na pp, ano?).
dalsi vec je samozrejme ta, ze by mel clovek dostat nejdrive upozorneni-vystrahu a az pote byt banovan, coz jsme se vlastne shodli z vetsi casti i u te minule afery. takze mame dalsi ponauceni pro priste.


[fs:187]

Hans to tema komentama trochu prehnal, presto to podle me neni duvod k banu. Tot muj nazor. Podle me to povede jen k tomu, ze sem prestane davat fotky. Tak nic jdu predstirat praci.


[fs:1]

mk: skoro me tesi, ze opet dokazujes, ze jedina uroven diskuze, na kterou ses ochotnej pristoupit, je strileni jizlivosti nebo primo urazek. takze goto 10 nebo shutup.


[fs:151]

„Má pravdu,předsedo!“) /trig/


[fs:105]

komentare v primym rozporu se "stanovama" fs :))))))) si si nemalo nakakal do pusy


[fs:147]

jj ianus to vzal za spravnej konec


[fs:1]

historie komentaru od smazany fotky:
http://www.pinerecords.com/kala/_fstop_linked/4879.html
plus canumovy komentare u cizich fotek z ty noci.
plus stejny chovani xkrat predtim.
plus nemozny chovani v tom threadu na cizim webu, kde lidi tlachali o fs.

bet: uchazi ti (a hadam i dalsim), ze canuma nedostal mesicni ban kvuli neprijatelnymu nazoru, jak se az neuveritelne trapne snazis tady nekomu vsugerovat, ale protoze se opakovane choval jako sprostej idiot -- urazel lidi a rozdaval v afektu hodnoceni/komentare v primym rozporu se "stanovama" fs, jak jsou sepsany tady:
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=A

vic k tomu nemam co rict.


[fs:165]

[fs:165]

hej bavi viac ako ta dole co je linknuta


[fs:187]

Tomas zabanoval Hanse Canumu? To jsem nevedel, je k tomu nekde vic info?


[fs:120]

Dobře:
všechny tyhle úžasný debaty jsou tu vždycky jenom proto že Tomaš Szepe neudrží nervy na uzdě a místo aby počítal do tisíce a potom zase v klidu pozpátku k nule a mezitím vychladnul a zustal nad věcí, tak místo toho okamžitě někoho vyhodí nebo zbanuje.
A pak se to řeší, protože tohle (arogantní - ano, mnozí to tak cítí), ale především zbytečné a kontraproduktivní řešení mnozí cítí jako nepřijatelné.
Je to jako řešit jeden drobnej nepodstatnej problém tím, že vyrobím problém mnohonásobně větší a hrozivější.
Asi jako když policie rozháněla Czechtek a při ochraně majetku v řádu asi 800.000 Kč, utratila 31.000.000 Kč a napáchala těžko zhojitelné škody na své pověsti a vnímání veřejnosti.

Tomáši, zkontroluj realitu

a příště až budeš chtít zase řešit nějakej problém, tak pomalu počítej do miliónu a potom zase zpátky.

Říkám Ti to natvrdo, protože jseš, myslím, kámoš a zasloužíš si to vědět.

to je všechno
(nasrali jste mě dokonale)


[fs:165]

uz nahlad sa mi strasne pacil .... vo velkom je to paradicka ....


[fs:117]

chlapci a devcata..nexcem sa zapojit....a pride mi to ze mrhate svojou drahocennou energiou..co ked vas z toho jebne???


[fs:1]

(nepresouvat, zase se ztrati pulka souvislosti. pak to presuneme cely najednou.)


[fs:120]

presunte se alespon do boardu, když už v týhle blbý zábavě musite pokracovat


[fs:148]

fbh zaplava? a co ta aa* zaplava?


[fs:1]

let's face it -- tady jde asi jeste o nejaky dalsi, nevyrikany problemy.

jestli ne, doporucil bych bet, aby rozumne odpovedela na rihoskuv text, kterej a) dava smysl, b) podava smirlivou ruku, coz se zjevne v prvnim kole rozhodla ignorovat.

a jestli jo, tak ven s tim.


[fs:104]

mě by neuškodila ani rolleiflexe, myslim
takže kdyby se někdo chtěl zbavit starýho krámu, adresu znáte, západní břeh jordánu...


[fs:107]

akm: ale to same muzu rict ja o tom vasem zahranici, a ty to dobre vis. takze tu narazku na pravy breh bych treba ja rovnou bral jen jako zbytecny pichani do vosiho hnizda.


[fs:154]

myslim, ze by vam vsem, tam kdesi na vychod od ryna, neuskodila autoreflexe ;-). sorry :-).


[fs:120]

heledte, prestante vyšilovat, všichni

bet: ta predchozí ikonka byla víc sexy


[fs:154]

magicka nalada, libi cim dal vice...
...ale jinak jsem z diskuze uplne mimo...


[fs:104]

tyjo, o co tady jde?
jako jedna věc je, se rozumně bavit o fotkách - okay, zajímá mě, proč si bet myslí, že fotíme všichni stejně, jestli opravdu soudí podle nějakýho našeho dlouhodobýho vývoje, nebo jestli náhodou nehodnotí jenom poslední tři kousky, který jsme nafotili na stejným místě...
ale úplně jiná věc je otravovat tady se skóre, kdo je víc mimo :))
udělejte si na to baord a až to bude 98:97, tak mi dejte vědět, já vás tam přídu zas podiktovat.
a vyprošuju si hanobení patriotismu! my tady na západním břehu vltavy bojujeme denodenně proti terroru z eastside, zejména proti vinohraďákům smradlavejm!


[fs:1]

koukam, ze nadesel cas na myho oblibenyho huxleyho --
"reality, however utopian, is something from which people feel the need of taking pretty frequent holidays."


[fs:1]

sorry, bet, ses naprosto mimo.


[fs:1]

akm: aha, tak toho sem si nevsimnul. ;) a neprijde ti to trochu jako zbytecny pruzeni? (jeste k tomu na urovni matersky skoly: "TY MNE TAKY!!") navic fakt srovnavas 3-5(?) fotek, to je proti fbh zaplave trochu jinej scenar, ze jo.


[fs:140]

:-))) to kdosi řešil u blaváků taky :-)


[fs:104]

tak vona se připojí k Alžbětě, te hezký.
tak já si dám jednou za rok čb krajinku a hned fotim stejně jako krapáč a štumpa? ;)
wake up, řešíte podobnost tří fotek, navíc ze stejný doby a místa.


[fs:136]

tady sem fakt nevedela
pripojuji se k Alzbete


[fs:118]

pes: abych předjel nedorozumění, tak ještě pro nepořádek přivedu, že tou případnou verzí bez svinčíku jsem neměl na müsli ořez...

...tato kompozice s touto celou velkou plochou je vzdušná, hezká a působivá...

pes2: ten svinčík dole možná být nemusí, ašlak zároveň nevadí: je předjímavý – jakési eemoce umocňující – cosi nalaďující – jako sputnik z vesmíru vysílající – mimozemsky šeptající...
=:o)


[fs:99]

[fs:126] keby tam nebol bordel, bolo by to nudné ... no ... ale aj tak si myslím, že sivý sneh mi nerobí dobre.....


[fs:147]

mam plochy rad, ale nemuzu se přidat k ostatnim me to proste tady nefunguje a myslim že je to tim bordelem - byt je to punk, kterej by snimek mel nakopnout, tak mu spis ubližuje // nelibi


[fs:106]

rizlastoun: to prave nevim, me bavi i to divani na ty kazy ;)


[fs:161]

dobry Tome, ani by mi nevadilo vypustit tu spodni pulku, ale to bys urcite udelal, kdybys chtel :-)


[fs:118]

...krásně zvláštní atmosféra...
...jakýsi tvor v dálce...
...strom...
...stromy...
...světla vzdálených a ve sněhu tichých aut...
...řada pohádkových aut z dětské knížky...
...možná jsou na klíček...
...anebo úplně jinak...
...a také tak...
...líbí...
...dokonce zavyji, že poesie...
...a to jak se svinčíkem dole, tak zřejmě i ve verzi bez svinčíku...
=:o)


[fs:117]

neviem co to tu riesite, zas..ja mat taku fotku (hoc aj podobnu) tak si ju zvacsim...a co sa tyka podobnosti....vsetko je podobne, ci viac ci menej..cely tento ved zdruzuje podobne vnimajucich a vidiacich ludi, ci nie?


[fs:104]

díky za názory.
saatch trefa - zároveň trochu odpověď kamalovi, imho o to prasení vůbec nejde, kdyby ta plocha dole byla krásně čistá, jenom dobře imho.

ad podobnost - je to focený na stejným místě a ve stejnou dobu jako ty krapiho fotky, štumpex tam byl tehdy taky, ačkoliv ty jeho posl. fotky jsou trochu pozdějšího data. jinak, já za běžnejch okolností takhle vůbec nefotim, co tě to bet popadlo ;))
šoup jsem to sem právě kvůli tý podobnosti.


[fs:141]

bavi mne to a to docela hodne... jak se dej odehrava na cca jedny osmine plochy a uplne pritahuje pozornost


[fs:131]

z tech dvou fotek mi slape ta odkazovana, to je taky solidni horror.
a pojedme tem blavakum uz konecne dat do drzky, sakra :)


[fs:106]

prima prasecina... jenom nevim, jestli by me bavila i udelana "normalne" ;)


[fs:2]

ta formulace odpovida deni predchozich dnu. :)


[fs:1]

good point rozhodne, ale ta formulace, to je proste pod na me z boku ;))


[fs:107]

tak nejak. prijde mi to podobny. obecne mi prijde, ze pha castecne prebira blava pukn ble antifotograficky styl... ;)


[fs:2]

hele, ale tohle je fakt blby a stejnyho charakteru jako to krapiho. a ty spuntexovy voblohy se taky lisej minimalne... at za sebou mame cokoliv, to o ty podobnosti je good point...


[fs:1]

bratislava strikes back... no to je prdel :))


[fs:119]

libi se mi y tato i níže linkovaná ... obje stejně .... každá sama taktéž


[fs:117]

a kludne nech to je aj zprasene ci uz zamerne alebo nie...obsah vs. tech kvalita.....volim obsah.skoro vzdy :))


[fs:117]

takyto prasex mozem..ma to neskutocnu atmosku a je mi jedno jak to je....


[fs:117]

ja to zeriem....kazda je dobra..ale asi tiez ta druha...viac


[fs:112]

rozhodne prva, autickove svetla na horizonte a vychyleny clovicek


[fs:154]

fajn nalada, libi. a pusobi na mne vice nez nalinkovana.


[fs:181]

kraaasaaa.... mmm.... neumim rict cim, ale chytla na prvni pohled... (ta linkovana uz tolik ne.. :D)


[fs:151]

janouškovec by to hodil do koše, ale mě to baví)...dokonce víc než ten link.


[fs:205]

tak jsem z toho nepuKnul :-)


[fs:104]

hele ale tohle neni zpuknovaný schválně, za koho mě máte?¨ ;)
prostě tam ten bordel je, karma. fotka má pro mě náladu, tak zjišťuju, jestli to je jen subjektivní.


[fs:1]

nojo vlastne, to je ted prej taky in.


[fs:104]

sem chtěl potsnout obě, ale pak mě napadlo, že by se každýmu líbila víc ta druhá, tak jsem si to rozmyslel a rozhod se vnutit tudle ;)


[fs:107]

jinak to vypada jak prasozvetseniny na barytex, kterej se pak nechal samovolne uschnout, a pak se pokroucenej narval do scanneru a nepritisknul :)


[fs:1]

jinak ta linkovana na me nejakym zazrakem dost silne zabira, tahle ale ne.


[fs:1]

ale ze bezim luxusne, skoro jako bych potreboval luxusne!
jinak ty fleky, to ani nechapu jaks dokazal. :))


[fs:100]

to vypada jak kdyby to skenovala kristyna :) auto se stromkem na strese me fakt bavi


[fs:1]

is it you, john wayne?
is it me?


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Tomáš Řihošek - scapeo