to už koukám po nekolikerrý a říkám "tyjo je to pořád super"... druhá mi tu asi vede. SPolu ale takhle ladí. Chtěl jsem se rozepsat nějak trochu víc, ale to Vlče je všude a trochu vyčerpalo moje postřehy... :)
pes: ještě drobná chorá úvaha k té první fotce: nejvíc se mi na ní líbí ten fórek se stromem a psím ohonem (jako kdyby ten ohon byl kmenem té koruny stromu...)
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
albo nie?
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
velemagicky to ovsem rozebral pan Vlkomir
pod to bych se z dovolenim podepsal :)
tak jak jsi to poslal(diptych) to ma perfektni svih a cestu
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
to bude tym plemenom.
a potom tou ludskou koncatinou.
u mna druha fotka len na efekt.
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
Navíc mám velice rád středové kompozice... Často až nekriticky...
Avšak v této kompozici je cosi, co (podle vlčího kalného zraku) mírně potlačuje přirozenou kompoziční eleganci...
Možná měl jít objektiv o fous výš?
Nebo je toho příliš mnoho na horizontu? Je možné, že přítomnost vysokonapěťových drátů, sloupu, postavy vpravo a otevřeného auta vlevo mírně ruší ten hlavní fórek s novým „kmenem“ stromu?
Je možné, že jmenované rekvizity neruší ani tak kompozičně, ale spíše obsahově - dějově?
Jistěže auto muselo býti otevřeno, aby pes mohl ven... Avšak je to právě tento příběh, který má prospět účinnosti této fotografie s tak krásným hlavním fórem?
Není ta celá scéna – vypouštění psa za účelem jeho zakomponování do záběru, až příliš zinscenovaná, a to i přes evidentní fakt, že je zcela reálná?
Tak takovéto zcestné otázky si brblající vlk klade...
;))
--------------------------------------------------------
pes2: ta druhá fotka sedí přirozeně...
=:o)
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
http://www.fstop.cz/e-fs?cf=fstop.cf&s=V&I=787
Kdežto v této Luďkově první s psiskem vnímám cosi jako určitý chlad překombinovanosti...
Z tohoto diptychu mne asi více oslovila ta druhá... Je dostatečně šílená...
;))
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
prvni mi nedala nevzpomenout na TSz holandskou kocku ... :)
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
ps: na prvni se mi libi i ten "psi ohon" :))
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
axaj je dobra solovka
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal
S(3) doggie stylle
Luděk Nechvátal