Vyborna, ale ozaj vyborna. Toto mi bude v hlave lezat este riadnu chvilu.
Chvilku som chcel napisat, ze ma troska stve to druhe auto, ale potom som si uvedomil, ze to vedie k takemu Crewdsonovskemu pristupu, a to ja vlastne tolko neocenujem.
hm, ako by som to napisal... nemozem to hodnotit bez zaujatia, ako fotku. coz je chyba na mojej strane, keby som nevedel co to je a kde to je, tak to vnimam urcite uplne inak. ale musim ti povedat, ze je to prvy krat, co sa mi paci intercontinental.
a inak s tou seriou to funguje myslim, velmi dobre. osobne by som ju uz trochu preriedil a tato by v nej urcite obstala.
ja sa na to divam uz dlhsie, a furt som nevedel.
ale mozem zodpovedne prehlasit: neni to dobre.
ale musim podotknut, ze mozno v kontexte tvorby niekoho ineho by som to videl inak.
tak pre zaciatok. vobec ma to nebere.
ale neda sa tomu upriet, ze je to "take tvoje" - je jedno, ci fotis karton na betone, kopu asfaltu na chodniku alebo akt. furt to vyzera podobne.
som tu asi jedenasty krat. musim povedat, ze napriek tomu, ze to patri do cyklu, ktoremu vo vseobecnosti rozumiem, tomuto konkretne nerozumiem. marne v tom cokolvek pre seba hladam - furt nic. u me hrozny.
suhlas s davom. je to cista paradicka, ale chce to ten papier, to bezdebaty... to dokonale nazvacsovanie je nieco, cim taketo fotky ziskavaju tu schopnost preniest genius loci (alebo skor genius tempus) na prijemcu. takto na kompe to nie je ono :)
tomas, ja to nechapem v kontexte tvojej tvorby, v kontexte tej druhej fotografie.
co si chcel povedat tou istou fotkou s rocnym odstupom? preco je tato vo farbe? aky to ma zmysel?
dokumentacia coho to je? tvojich dovoleniek? zmeny pouziteho maerialu?
ma to nejake zdelenie?
alebo je to naozaj len pp princip "mam ji i v barve, ktera je lepsi"
lebo ked to nie je to, tak nechapem co. to, ze tie fotky deli rok, je jasne len z dat, ktore nemaju nic spolocne s fotkou... imho.
nevravel si:
toto proste nemozem nascanovat, aby to vyliezlo pekne? :)
mal si pravdu, este ze som videl papier, inak by som to asi nedocenil.
teda ani papier mi prilis nesiel, ale vpohode, kdezto teraz je mi to doslova proti srsti.
<>
Tomáš Szépe
Chvilku som chcel napisat, ze ma troska stve to druhe auto, ale potom som si uvedomil, ze to vedie k takemu Crewdsonovskemu pristupu, a to ja vlastne tolko neocenujem.
<>
Tomáš Szépe
S(2) <>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
a inak s tou seriou to funguje myslim, velmi dobre. osobne by som ju uz trochu preriedil a tato by v nej urcite obstala.
<>
Tomáš Szépe
ale mozem zodpovedne prehlasit: neni to dobre.
ale musim podotknut, ze mozno v kontexte tvorby niekoho ineho by som to videl inak.
<>
Tomáš Szépe
ale neda sa tomu upriet, ze je to "take tvoje" - je jedno, ci fotis karton na betone, kopu asfaltu na chodniku alebo akt. furt to vyzera podobne.
### <>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
### <>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
tomas, ja to nechapem v kontexte tvojej tvorby, v kontexte tej druhej fotografie.
co si chcel povedat tou istou fotkou s rocnym odstupom? preco je tato vo farbe? aky to ma zmysel?
dokumentacia coho to je? tvojich dovoleniek? zmeny pouziteho maerialu?
ma to nejake zdelenie?
alebo je to naozaj len pp princip "mam ji i v barve, ktera je lepsi"
lebo ked to nie je to, tak nechapem co. to, ze tie fotky deli rok, je jasne len z dat, ktore nemaju nic spolocne s fotkou... imho.
<>
Tomáš Szépe
inak som to nepochopil zasa raz.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
PROCHY DAVEJ!!!
(alebo aspon zajdi do knajpy ;) )
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
ozaj pekny nazov to mohlo mat :D
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
foto zamna zhodnotil rihos. ale da sa to pozriet, rozhodne prijemne pokoukani.
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
toto proste nemozem nascanovat, aby to vyliezlo pekne? :)
mal si pravdu, este ze som videl papier, inak by som to asi nedocenil.
teda ani papier mi prilis nesiel, ale vpohode, kdezto teraz je mi to doslova proti srsti.