Filter in effect:

[fs:107]
Ondřej Kratochvíl [fs:107]
[fs:1]
Tomáš Szépe [fs:1]



misto s surr-potencialem
bez svetla a bez surr-zachyceni



nejede
+ je mi to neprijemny tonalne/technicky, blbe se na to kouka



jo, houdovina fajn, takova vizualne stravitelnejsi a prijemnejsi... ale i v ty se nemuzu zbavit dojmu, ze se staci nejake mlzne rano vypravit do nejakeho z opustenych komplexu kolem jizniho mesta, a proste jakkoliv cvakat... tahle ani podle me necti harmonii obrazu, houdovka zas mozna az moc, ale oboji by mohlo vzniknout i nahodou na cikoliv digikompakt imho :)



(umim si predstavit jak pobiham takovym komplexem a po vynorujicich se emzacich strilim paprskometem x1000; mozna mi to vlastne i asociovalo teambuildingove paintbalove akce :))



mne to prijde zas dost blby :(
ale jako screenshot z nejaky doomovky bych to jakztakz bral...



nijak zvlast nelibi
asi hlavne vizualne



mozna prave to, ze tohle (pro me bez pridane hodnoty v podobe detailu ci vtipu) bylo zajimavy tak pred 80ti lety, to cini pro nektere nudou...



jo, chtelo by to ovecky (nikoliv v haiku; stacily by treba nahrane)



ja to mam asi postaveny trochu jako ianus, jak ho tak ctu



jo, takova trubka s kourem. vizualne prilis nebere.



mne prijdou ty fotky hrozne chladny... se priznam. to bude asi diky neuveritelne precizni TK a te tonalite.
vyrazy lidi ok, vanocni atmo na me nic moc prenesena neni... mame to asi doma emotivnejsi :). celkove neurazi, prijemny.



msv: ja jsem tomasuv klubovy fanousek, ale posledni serku jsem totalne nepobral. takze to neni ani pre klubovych fanusikov...



jako M. Pecka + I. Vano
a ted vidim, ze uplne stejne to pise Ana :)



jo i ne. nevim pres co, ale pres neco se mi tam nedari prehoupnout. mozna ten utavenej spodek a "nic" skutecne ostreho.

asi jako jw posledni veta: je to dobry, ale je to 'jen' hrani.



jako fotka me to nebere, jako soucast tvorby mi to sedi excelentne a povazuju to za dobre.



pro me nic, ani kompozicnovytvarne, ani obsahove. genius loci mlci.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 4/6

Page