jo, tohle se mi hodně líbí.
a pravá strana, i když neladí úplně (spíš podek pro mě), tak nevadí a nekazí to, naopak to má takovou atmosféru... opilce co ve tmě sněhem bloudí městem, je to dobře ponurý a dynamický.
nějak mi to kino prostě vyhovuje a zvyknul jsem si na něj, tak asi proto. a s tlr jsem pracoval, taky fajn, ale nesedlo mi to. prostě neumim kompotovat na čtverec .)
jinak mám tam i lepší kousky, fakt .)
já jsem se světlem tu poměrně spokojen, i je stejné, jako u předchozí, je pro mne "to pravé", řekl bych - podmračné, jemné, rozptýlené, neveselé. stejně jako ty stromy - podzim sám o sobě na mne působí smutně - ještě k tomu těžce uvězněné a omezené v naší technické civilizaci.
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
domi
Ivan Storinský
S(6) niečo visí vo vzduchu ...
Ivan Storinský
především 4 je úplně super
<>
Milan Ulrich
hodně se mi líbí tonalita
*
Michal Bílek
S(8) <>
Milan Bureš
skeny negativů? mám pocit, že by to chtělo líp nazvětšovat, mno....
<>
Tomáš Szépe
nedele iii
Ianus Germanicus
<>
Jana Žilčayová
S(6) vysílače a satelity
Ondřej Hruška
S(5) <>
Henrik Filo
S(12) <>
Milan Bureš
rád jsem viděl
bez těch barevnejch fleků by se mi to líbilo i víc
Pohlednice ze Švédska
Adriana Cahová
### <>
Tomáš Szépe
a pravá strana, i když neladí úplně (spíš podek pro mě), tak nevadí a nekazí to, naopak to má takovou atmosféru... opilce co ve tmě sněhem bloudí městem, je to dobře ponurý a dynamický.
S(4) kake
Jana Žilčayová
### * * *
Ianus Germanicus
<>
Lukáš Kožešník
jinak mám tam i lepší kousky, fakt .)
<>
Lukáš Kožešník
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
* * *
Ianus Germanicus
neuvěřitelně plastický
silně to na mě působí.... výborný atmo. moc rád jsem viděl .)
S(3) uwaga
Milan Bureš
<>
Lukáš Kožešník