pro mne ten příběh stojí na tom (plexi)skle, jakoby to bylo o těch detailech, jejich špíně, pachu, otiscích lidských rukou atd., obraz za i před jsou jen měnící se kulisy.... kdyby to bylo výtvarně a kompozičně dotaženější, líbilo by se mi to moc... ale já jsem starý patetik ;-)
Nevím, jak to Heňo dokáže - vdechne život i odpadkovému koši. Věci, které bych nevšímavě minula jako nudné nebo nepěkné, povýší na živé bytosti a navíc ten obraz poskládá tak, že obdivně zírám, jak je to krásné. Povedená fotka, budu se vracet.
osciluji mezi názorem Tomáše a Ianuse, ale čím dál více se mi zdá, že to jen to jako grafické ztvárnění neutáhne, to by ta typografie musela být setsakramentsky dobrá, aby vyvážila nedostatky této fotografie
S(3) Petrkov
Ianus Germanicus
fn m
Tom B/W Barva
svadobné
Peter Burda
Nona
Adéla Slížková
- 1
Jarda Sedláček
<>
Henrik Filo
<>
Henrik Filo
<>
Tomáš Szépe
jj, pachry :-)
S(3) mafia II
Martin Daňkovský
bohnice
David Gaberle
S(2) akt s koněm
Jan Savický
oiseaux I.
Jan Savický
La Tour
Jan Savický
### Zoja
Ján Poliak
cun3
Ivan Štrba
Polska zima
Standa Bříza
<>
Ľubomíra Hricová
.
Pavlína Princ
S(3) Indie
Pavlína Princ
Ta druhá - škoda, mohla být taky koukací.
pařížská ulice II
Lubomír Vlk