![]() |
Title: | bez názvu [pnut] |
|
![]() |
|
Author: | Ondřej Hruška | |
Portfolio: | ARF 2006-201? | |
Publicity level: |
Set visible to non-members |
|
Commenting: | Set commenting allowed | |
Highlight: |
No |
![]() |
Title: | bez názvu [glep] |
![]() |
Title: | bez názvu [sluk] |
![]() |
Title: | bez názvu [fota] |
![]() |
Title: | bez názvu [isoa] |
![]() |
Title: | bez názvu [mopa] |
![]() |
Title: | bez názvu [iced] |
![]() |
Title: | bez názvu [hain] |
tyvole
ta prva je fakt ikonicka.
vlastně podobným způsobem funguje +- i většina ostatních, hlavně sluj. je to zvláštní, nevylezlo z toho fiasko. to ve svým rozoumku považuju za docela podivně pozitivní výsledek odfocenejch mrtvolek holubů ;)
a asi i pnut
jinak gut
negdy je nuda dobrej pomocnik, chtel bych se nekdy takhle nudit
Když se nad tím zamyslím, tak mě to nějak přestane zajímat. Ono by se to dalo rozebírat a mluvit o významových kontrastech a tak, ale když mně se líbí spíš Bresson :-)
a vůbec nemám ráda mrtfolkyyy :-)
ana: tema bylo, ale je to zaverecna prace, takze vlastne autorska.
ale nejak me to nebere (zatim)
jeste se sem parkrat vratim
ok, fajn, myslim, ze je to dobre zvladnute
ako autorska praca ma to ale moc nebere
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...
nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.
ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.
slavomír: něco víc?
stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.
asi preto ze som uz nieco podobne videla na tu temu...
anyway, mne zaujima ci je to aranzovane alebo su to zabery "z miasta cinu"?
a koukám, že si to sem uploadoval v době oběda :) i přes to téma, který vybízí k syrovosti, si tomu dal tu estetiku, což je věc, která mě zaulala, ale vracet se sem nebudu. jednou to stačilo :)
celkove prevedenie, akoze fajn, ma nuti rozmyslat preco tolko usilia, a aj ked som to videl uz davnejsie s rovnakym zaverom, porozmyslam este.
ale jinak ne ze by mi neunikal smysl fotit tohle, bez dalsiho postouchnuti jsem ztracenej (ne, 24. budova mi opravdu nic nerika).
cim nechci rict, ze jsem proti foceni takovychto temat ci zaberu, ale jen tak volne pohozeny nevim, kam to zaradit.
na zed bych si to teda nedal.
no jako proc ne... jen mi prijde, ze to ma vyhovujici ostrost pouze na tech zmenseninach v prouzku, pak jednotlive ve velkym uz to neni uplne ono. a celkove bych to asi vic piplal co do techniky (hlavne vychytat sviceni a clonit, co to da), abych echt ukazal, ze ty cary masa s chlupama myslim uplne vazne. :))