<
>
Filter in effect:

[fs:168]
Tomáš Houda [fs:168]
[fs:311]
Martin Daňkovský [fs:311]



Ja se snazim si predstavit, ze by muj pohled na svet byl determinovanej v prvni rade kriteriem, jestli je nejakej obrazek "fejk" nebo "nefejk", jestli je "autentickej", "cistej", popripade "cistokrevnej", a je to dost otresna a tak trochu malomocna predstava. Pripomina mi to takovy ty profesionalni feministky, ktery uplne_u_vseho, co videj, cejtej, slysej nebo hmataj, nejprve generujou nejakej pokus o utlaceni nebo zneuziti zen muzema.

Ta fotka mi prijde, ze je u ni uplne jedno, jestli je jako pola nebo ne, nic novyho jsem se jeji konzumaci nedozvedel, krome nejakyho sekundovyho linku na buena vista social club.



Ana: ja jsem take pred napsanim toho komentu vahal. :-) Diky tem zborcenejm plocham v tech fasadach je ten naklon svym zpusobem fajn, ta 2d iluze nasleduje tu 3d realitu.
Ale kdybych to fotil ja, tak se priznam, ze bych to proste asi automaticky dorovnal, jak rikam, deformace.



to je dobry :-)

akorat teda se neubranim pocitu, ze to mozna nemuselo padat, to ale ber jako profesni deformaci.



Tomasi... to neni reprodukce ciziho umeni, byt se na te fotce cizi umeni vyskytuje.
To je zachyceni jakesi situace, jejiz soucasti je cizi umeni.
Dokonce to cizi umeni ani neni obrazek, ale trojrozmerna zalezitost.
Pro mne absolutne bez problemu, moje anteny na plagiaty mi nehlasi zadne vzruseni.

Fotka samotna mi nerika nic.

Na vystavach fotim pravidelne, naposledy postel od Emin, (http://bersarin.files.wordpress.com/2009/07/tracey-emin-my-bed.jpg) ale zase nemam tendenci ty fotky nekde ukazovat, ponevadz se prave jedna pouze o zdokumentovani toho dila (na rozdil od te tady publikovane).


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 1/1

>
<
Page