<all comments> ]


jeden je v protisměru!

dík za Tvý dlouhodobý zprostředkovávání cizích bydel.



Tomáši, já tvoje výtky úplně chápu.

Když jsem kdysi bydlel Londýně a flešoval křoviny nebo v Berlíně a honil "nic", takovouhle fotku bych sem nikdy, ani za boha, nedal. A kdyby to udělal někdo jinej, tak bych ho nemilosrdně sundal.

Moje autorské ambice a iluze o sobě ale od těch let výrazně klesly. Mojí snahou teď není autorská fotka, ale spíš to, co je na ní. Čína na mě zapůsobila určitým pocitem. Ten pocit se snažím zprostředkovat pomocí fotek, které by mohl vyfotografovat každý, kdo má aspoň trochu cit. Přemýšlím spíš o tom, co z té země ukázat než jestli jsou to dobré fotky.



zrejme libivy, nicmene fotka blba.

(11 down, 13 to go.)



Asi máš pravdu. Je to o něčem jiném, ty dva přístupy. Na druhou stranu, neznáš mého syna. Je absolutně zaujatý aktuální vteřinou života. Nikdy ho moc nezajímá se vracet k něčemu zpět. Tzn. když si něco fotí, tak ti řekne, co si chce vyfotit, vyfotí si to, koukne se na to, udělá mu to radost, že si vyfotil, co chtěl, a jde od toho. Zpětnou zprávu o tom, kterou fotku tam nechce, považuju za úspěch, protože zpravidla takové dotazy zamázne odpovědí, líbí se mi všechny, nelíbí se žádná. Protože zrovna žije něčím jiným, důležitějším... :-) Jeho svět funguje dost jinak než náš. :-)



njn, ale to už není autentická zpráva.

rozdíl je v tom, že on to nevymyslel (jako svůj příběh/zprávu/pohádku),
pouze teď komentuje, že příběh, který jsi vymyslel ty, se mu celkem - až na nějaké drobnosti - líbí, a to není totéž.
Jde o kvalitativně úplně jinou situaci!
Mě by zajímal _ten jeho příběh_, nikoliv _tvůj příběh o něm_.

Takto se mi spíš vkrádá pocit, že jsi vybral a sestavil fotky, kterými jsi ty sám něco chtěl říct (nebo si ověřit nebo se v něčem utvrdit), to se mi ale v metodice přístupu jeví jako dost nešťastné.



IG: fotky jsem vybíral já, když jsem teď procházel set se synem, jak se mu to líbí, tak jenom u odpadkového koše a pokaděné plíny řekl, že ty tam mít nechce, že se mu nelíbí... tak tolik zpráva od nějak pro tebe (a pro mě). :-)



Komentům rozumím, díky za ně. Ale nevidím to tak zle. :-)
Samozřejmě to celé vnímám s menším odstupem než ostatní, toho jsem si vědom, přesto... je to takový malý lakmusový papírek, který neukázal přesně to, co jsem čekal, ale něco mi řekl. Díky.



páči sa mi, ako je to poskladané
veselý začiatok pohľadom do zeme a do vzduchu,
zorietovanie sa vo svete
zoznámenie sa s rozprávačom
fotka hovna v plienke ako zápletka
"magické miesto" pod lampou, ku ktorému sa vracia
medzi tým pohľady na autorov spoločenský život, celkom zblízka
a celé je to poprepletané zátišiami, z ktorých je cítiť fascináciu banalitou

mám z toho radosť



na efekt a jeste nic moc zabrany



sem ted v krkonosich a je tu podobny pocasi, ale teplo, nejak mi to souzni, zatisi se fakt povedlo.



Je fakt, že v předešlém vstupu zde jsem byl příliš smířlivý a předstíral, že pro samou legraci zde nevnímám kompozici.

Ale sranda už skončila. Toto, jako téměř vše v současném workshopu, je k vyhození do odpadkového koše.

Fascinuje mne nakažlivost ztráty soudnosti většiny zdejších vystavovatelů.



to je zajímavé zátiší
snad i s výpustním otvorem
teď ještě, jak by dotyčné zátiší vypadalo napuštěné?



kubo, tos moh' svy pocity napsat do boardu, ten set nevyzniva ani hrave, ani vtipne, ani jako pribeh, ani nijak jinak. je to fakt jen nahodila sbirka syrovejch snapshotu malyho kluka, na ktery nejde nic vyzkoumat.



more like spickova ukazka naprosty kompozicni slepoty.



pěkná poznámka, ale fotka je pouze ilustrační (k textu), nemá kvalitu, která by ji samostatně utáhla.



Na rozdíl od těch předešlých z Dálného východu působí tato fotka na mne chaoticky - jakoby bez kompozice, ale textový doprovod v kolonce „Poznámky“ je výborný... :)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 9/4284

Page