Tyhle dvě jsou k sobě stejně tak jako předchozí jinoch na gauči, co má pod sebou židli z Berlína. Možná až těch dvojic bude víc, líp se vám budou komba spojovat.
časem.
Je to z otevřeného projektu týkajícího se právě člověka vs. prostředí.
Co se týče "středoformátu" - samozřejmě kinofilm, stř. zůstal nastaven z minulého vkládání setu. Opraveno.
MB: však v pohodě, prezentuju jen svůj názor. Nešlo mi o to, kde fotit bagr, ale proč fotit bagr, navíc na takovém místě a v takových souvislostech. Krom toho si myslím, že míst na člověčinu je tam mraky, jenom to najít, vidět a zachytit, ale asi jsi to tak vidět nechtěl, jak píšeš, ale ani ta neosobnost mi z toho nečiší. Působí to na mě spíš jako náhodné cvaky ulice, které sami o sobě ani dohromady nijak nefungují.
SB: kyc, to je podle me state of mind, kazdej ho mame nekde jinde, ted vim, kde ho mas ty, osobne ten termin spojuju s jinejma vecma, ale to je asi jasny. Co se tyce niet, chces snad rict, ze obecne existuji vice a mene vhodna mista pro foceni bagru? :)
Je fakt, ze jsem dlouho premyslel o nazvu, nakonec si myslim, ze to melo zustat untitled. Me na tom prave asi takova ta neosobnost (nebo jak to rict) tesi, protoze odpovida pocitu, kterej jsem mel. Myslim, ze ve meste, ktery ma 20 milionu lidi, pro tu "clovecinu" neni prostor. Bagr te klidne rozjede a vsem to bude uplne fuk. Na kazdym rohu te otravuje nejakej prodavac a vecer po nich zbude akorat bordel. Me tohle bavi, cejtim se v tom svobodnej.
u první fotky je pro mě ústředním motivem ten pták v letu, což mi přijde dost ohraný a zoufalý, zbytek je pár divně (a podle mě nahodile) poskládaných budov, ze kterých nic nepoznám a ani nic nevyplývá.
U druhý fotky plní roli "ptáka v letu" bagr, ok, ale pak nechápu, proč si fotil bagr v Istambulu? Ani místo ani konstelace lidí okolo nebo jejich výrazů mi nepřijde nijak významově nosná.
Poslední fotka je doslova streetphoto kýč.
S(2) _2
Třešeň ze Sadu
časem.
Je to z otevřeného projektu týkajícího se právě člověka vs. prostředí.
Co se týče "středoformátu" - samozřejmě kinofilm, stř. zůstal nastaven z minulého vkládání setu. Opraveno.
Martina: on je taková moje (bývalá) fešn modelka.
Díky za zajímavé a rozporuplné komenty.
S(16) Obraz
Ondřej Hruška
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/240/ahoe.jpg
Pocit páčení kytary je podmanivý.
Ještě více by se mi v tom kanálu líbila hlava ze stradivárek, ale i tak (v rámci možností cenově dostupné kategorie) jde o dobře odvedenou práci.
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(16) Obraz
Ondřej Hruška
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
Je fakt, ze jsem dlouho premyslel o nazvu, nakonec si myslim, ze to melo zustat untitled. Me na tom prave asi takova ta neosobnost (nebo jak to rict) tesi, protoze odpovida pocitu, kterej jsem mel. Myslim, ze ve meste, ktery ma 20 milionu lidi, pro tu "clovecinu" neni prostor. Bagr te klidne rozjede a vsem to bude uplne fuk. Na kazdym rohu te otravuje nejakej prodavac a vecer po nich zbude akorat bordel. Me tohle bavi, cejtim se v tom svobodnej.
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
ale ten bagr v uzkejch ulickach se vsema kolemjdoucima musel bejt zajimavej. :)
pohlednice z Binzu
Petr Horký
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
U druhý fotky plní roli "ptáka v letu" bagr, ok, ale pak nechápu, proč si fotil bagr v Istambulu? Ani místo ani konstelace lidí okolo nebo jejich výrazů mi nepřijde nijak významově nosná.
Poslední fotka je doslova streetphoto kýč.
S(5) Bosambo
Martina Šimková
pohlednice z Binzu
Petr Horký
S(2) aussig
Kamil Tupý
...porad tyto fotografie krovi a podobnych zatisi v tomto "trend" smeru na me nejak nekoukaji...
S(5) Bosambo
Martina Šimková
S(2) _2
Třešeň ze Sadu
S(16) Obraz
Ondřej Hruška
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(3) Istanbul
Matěj Brabec
S(5) Bosambo
Martina Šimková