pes2: rozumím... ,O))
pes3: no, před chviličkou jsem ještě připisoval tento blábol: ...a teprve nyní jsem si všiml té světlé části lesa v pravém horním rohu na druhé fotografii... ...no to je přesně to, co jsem měl na mysli... ...já teda tomu nerozumím, nějak se snažím sám sebe doučovat za pochodu, ale je jisté, že ten roh mohl právě vypadat mnohem lépe – na negativu je jistě tonální bohatost velká i v této části...
...ale to jen tak kvákám o něčem, čemu stejně nerozumím, ale baví mne to...
,O)))
možné to i bude Luboši, ale nic není jenom černé a bílé (v kontextu s ČB fotkou to sousloví získává novou dimenzi :)) a já mám fotokomoru 40km od postele a 10km od práce, takže bych si musel brát foťák s sebou na výlet jenom tak jednou do roka, abych po zbývající rok zpracoval polovinu nafoceného filmu :)) ... ovšem precizně, to uznávám :))
...příjemná dokumentární barytová minisérie... =O)
(...teda až na tu narychlo – jen uprostřed vyrovnávanou tonalitu mapy... ,O))
(...to chce prostě dát tomu ten čas a vyrobit si šablonku na míru... ...mám pocit, že za den lze dobře nazvětšovat asi tak maximálně jen dvě barytové fotky, a pokud vím , tak opravdoví nadšenci (a slyšel jsem to kupodivu i o jednom profesionálním fotografovi) například na výstavu zvětšují třeba jen jeden baryt až dva dny... ...stříhají šablonky a já nevím co všechno ještě... ,O)
.......................................................................
Jiří Kozubíku, tak to jsi mne vylekal... ...asi budu opět stát stranou mimo hlavní proud... ...placatý skener mě vše skenuje do modra, a pokud to nepřevedu do černobíla, tak je modré úplně vše včetně případně ponechané oslintávací pásky...
pes: ale skenovat z finálních barytů je vůbec docela divoký počin... ...zvykl jsem si zvětšovat fotky speciálně pro skenování – na měkkou gradaci a bez úplné černé (a často i bez úplné bílé), a potom se to dá ještě nějak doladit v počítadle...
...ale pokud bych měl skenovat své baryty, které jsou tonálním rozsahem nadoraz (a v již finálním kontrastu), tak bych zle pochodil a asi bych na fstop odesílal jen velké slité černé plochy apod. a vůbec by to byl tonální eklhaft...
no dobre priste je orezu :)) mne az tak nerozciluji
a dneska uz ti honzo bohuzel nereknu proc jsem neudelal krok dozadu :)) jenom si pamatuju, ze jsem chtel chtel mit na fotce tu znacku pri hornim okraji ...
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
pes3: no, před chviličkou jsem ještě připisoval tento blábol: ...a teprve nyní jsem si všiml té světlé části lesa v pravém horním rohu na druhé fotografii... ...no to je přesně to, co jsem měl na mysli... ...já teda tomu nerozumím, nějak se snažím sám sebe doučovat za pochodu, ale je jisté, že ten roh mohl právě vypadat mnohem lépe – na negativu je jistě tonální bohatost velká i v této části...
...ale to jen tak kvákám o něčem, čemu stejně nerozumím, ale baví mne to...
,O)))
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
(...teda až na tu narychlo – jen uprostřed vyrovnávanou tonalitu mapy... ,O))
(...to chce prostě dát tomu ten čas a vyrobit si šablonku na míru... ...mám pocit, že za den lze dobře nazvětšovat asi tak maximálně jen dvě barytové fotky, a pokud vím , tak opravdoví nadšenci (a slyšel jsem to kupodivu i o jednom profesionálním fotografovi) například na výstavu zvětšují třeba jen jeden baryt až dva dny... ...stříhají šablonky a já nevím co všechno ještě... ,O)
.......................................................................
Jiří Kozubíku, tak to jsi mne vylekal... ...asi budu opět stát stranou mimo hlavní proud... ...placatý skener mě vše skenuje do modra, a pokud to nepřevedu do černobíla, tak je modré úplně vše včetně případně ponechané oslintávací pásky...
pes: ale skenovat z finálních barytů je vůbec docela divoký počin... ...zvykl jsem si zvětšovat fotky speciálně pro skenování – na měkkou gradaci a bez úplné černé (a často i bez úplné bílé), a potom se to dá ještě nějak doladit v počítadle...
...ale pokud bych měl skenovat své baryty, které jsou tonálním rozsahem nadoraz (a v již finálním kontrastu), tak bych zle pochodil a asi bych na fstop odesílal jen velké slité černé plochy apod. a vůbec by to byl tonální eklhaft...
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
a dneska uz ti honzo bohuzel nereknu proc jsem neudelal krok dozadu :)) jenom si pamatuju, ze jsem chtel chtel mit na fotce tu znacku pri hornim okraji ...
Štumpářství v neděli ráno
Juan Pablo Picasso
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
Cestou na letiště
Lubomír Vlk
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
1 - trosku mi vadi dolni orez
2 - mirne slabsi uz
i tak celkove dobry
metrox
Juan Pablo Picasso
Cestou na letiště
Lubomír Vlk
Cestou na letiště
Lubomír Vlk
oiseaux I.
Jan Savický
S(3) La Tour II (spodničky)
Jan Savický
Cestou na letiště
Lubomír Vlk
Štumpářství v neděli ráno
Juan Pablo Picasso