Jakube, promiň, že jsem se zde takto nejapně komentátorsky rozšoupl, ale po opakovaném přečtení návodu k použití fstopu (článku „O fstopu“) se stále nemohu zbaviti dojmu, že zde nejsme „placeni“ za vzájemné chválení, nýbrž za vzájemné kritizování...
...a cítím výrazný deficit kritických komentářů... ,O)))
...mě to kritizování moc nejede... ...občas se sice v nějakých náhlých pomateních mysli pokusím odvázat, ale asi to není dobrý nápad... :O(
...v podstatě ty vlčí poznámky k dorovnávání tonality byla jen taková kritika pro kritiku (aby nás protagonisté fstopu nekárali za to, že nekritizujeme...)
...je přece jasné (viz komentář Tomáše Pavlíka), že s velkými zvětšeninami by jsi si pohrál detailněji... ,O)
...mě ten přesvětlený roh vlastně vůbec nevadí... ...a je v něm ta Tebou zmiňovaná světelná atmosféra...
=O)
...nojo, kdyby tu tak byl IR, tak ten by ty přepaly definoval mistrovsky... ,O))))
...a ten nápad s osekováním té slintací pásky se mi moc líbí... ...myslím, že klidně můžeš pokračovat takto dál... ...bylo by však tristní, kdyby Tě teď někdo s takovýmto rámováním začal napodobovat... =o( )
luboši uznávám, že na druhé fotce bych si se světlým rohem mohl trochu pohrát ... na druhou stranu ... byla taková podivná mlha a přes ní světlo, takže to v reálu vypadalo trochu podobně :))
a tomaši pavlíkovi dávám taky za pravdu, že něco jiného je páska v ruce a něco jiného oscanovaná za sklem monitoru
...mě se zdá, že tito holubi jsou hodní... ...že nekakají na římsy a že to jsou skoro kamarádi...
=O)
...pane Doktore, asi jste je nakazil dobrou myslí, ještě lepší svačinou a slovem přívětivým...
,O))
...a jak se vlastně desaturuje...? ...já jenom tahám za křivku hysterickéhogramu... ...a měřím takovým tím "teploměrem" (nemám photošok, ale něco jiného, avšak velmi podobného), zda alespoň na mrňavém kousíčku mám skutečnou černou... ...a bílou...
...ale desaturace obrazu/fotky...? ...už mnohokrát jsem o tento výraz v komentářích narazil, ale opravdu a bez legrace ještě pořád přesně nevím, co to konkrétně znamená...
pes: s lokálním nastavováním hysterickéhogramu či tonality v ohraničené ploše to také občas provozuji, ale jen tak, abych totéž (anebo ještě lépe mohl potom případně učunit na baryt...)
...ale já myslím, že zase až tak úplně ne... ...Carter takovouto fotografii nemá... ...v něčem se sice s Carterem potkáváte, ale je to Tvůj svět, Tvé fotografie, Tvůj úhel pohledu... (a navíc je fakt, že já vůbec nemám co kvákat, protože jako „subjektivně dokumentární“ cvakálista jsem si mnohem podobnější s tisícemi jiných dokumentárních cvakálistů...)
...a tato fotografie je podle mého názoru skutečně výjimečná... ...takovou Mistr Carter opravdu nemá... ...on má ty jeho, a Ty pane Doktore zase máš zase tuto svou a k ní kupu těch úžasných básnických s koňmi v trávě a dětmi na houpačce apod...
...anebo třeba tu nedávnou „Hnědá jak Eiffelovka“ apod... =O)
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
...a cítím výrazný deficit kritických komentářů... ,O)))
...mě to kritizování moc nejede... ...občas se sice v nějakých náhlých pomateních mysli pokusím odvázat, ale asi to není dobrý nápad... :O(
...v podstatě ty vlčí poznámky k dorovnávání tonality byla jen taková kritika pro kritiku (aby nás protagonisté fstopu nekárali za to, že nekritizujeme...)
...je přece jasné (viz komentář Tomáše Pavlíka), že s velkými zvětšeninami by jsi si pohrál detailněji... ,O)
...mě ten přesvětlený roh vlastně vůbec nevadí... ...a je v něm ta Tebou zmiňovaná světelná atmosféra...
=O)
...nojo, kdyby tu tak byl IR, tak ten by ty přepaly definoval mistrovsky... ,O))))
...a ten nápad s osekováním té slintací pásky se mi moc líbí... ...myslím, že klidně můžeš pokračovat takto dál... ...bylo by však tristní, kdyby Tě teď někdo s takovýmto rámováním začal napodobovat... =o( )
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
a tomaši pavlíkovi dávám taky za pravdu, že něco jiného je páska v ruce a něco jiného oscanovaná za sklem monitoru
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
=O)
...pane Doktore, asi jste je nakazil dobrou myslí, ještě lepší svačinou a slovem přívětivým...
,O))
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
...ale desaturace obrazu/fotky...? ...už mnohokrát jsem o tento výraz v komentářích narazil, ale opravdu a bez legrace ještě pořád přesně nevím, co to konkrétně znamená...
pes: s lokálním nastavováním hysterickéhogramu či tonality v ohraničené ploše to také občas provozuji, ale jen tak, abych totéž (anebo ještě lépe mohl potom případně učunit na baryt...)
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
oiseaux I.
Jan Savický
oiseaux I.
Jan Savický
...a tato fotografie je podle mého názoru skutečně výjimečná... ...takovou Mistr Carter opravdu nemá... ...on má ty jeho, a Ty pane Doktore zase máš zase tuto svou a k ní kupu těch úžasných básnických s koňmi v trávě a dětmi na houpačce apod...
...anebo třeba tu nedávnou „Hnědá jak Eiffelovka“ apod... =O)
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) hledání cesty
Jakub Wyderka
vlkomire, desaturovat v photokramu lze, nepletu-li se nejen cely obraz, ale i selection.
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(2) oiseaux III.
Jan Savický
S(4) 1.Máj numero ONE
Milan Bartoš