moc pekne, libi se mi to jakoby napeti/pateticno a zaroven neco jako entertainment... (ale nic o tom vsem nevim, informace z ceska mam jen skrze media) ...na mne to pusobi dobre
ja bych tipoval u tech kontur na spojeny ucinek charakteristiky MTF grafu toho objektivu - bude mit nejspis hrbol u preneseneho kontrastu mensich frekvenci, tedy jinymi slovy dobrou obrysovou ostrost, protisvetla a doostrovani v PS.
pes2: nejvelevyváženější klubový Profesore Tr. Ianusi, právě jsem chtěl odeslat doplňkový komentář (raději ty delší škrabu ve Wordu), a těsně před odesláním jsem si pro jistotu zaktualizoval tuto stránku a přede mnou se náhle objevil Váš zcela čerstvý a ještě křupavý vstup... ...a asi jsme se v pocitu z optického jevu docela shodli, protože jsem chtěl odeslati toto:
...tak venku je už šero, v místnosti také, a vlk už zřetelněji vidí co se děje na displeji...
...a je překvapen...! =O)
...už konečně řádně vidí ten 3D efekt...!! =O)
...no to je fakt síla...! ...jak je to možné...? ...jakým způsobem vznikl...?
...je úchvatný...! ...ale mám pocit, že ještě nikdy jsem něco takového u reálné fotky neviděl...
...jsem z toho srnec... =o( )
...ten velký černý hafan vypadá, jako kdyby byl placatý – např. reklamní z hypermarketu – jakoby raznicí vyražený z kartonu a postavený do trávy...
...ale právě naprosto úžasně v prostoru... ...jako divadelní kulisa.... ...před ním i za ním hluboký prostor...
...a ten psík vlevo úplně vybíhá ven z obrazu... ...vyskakuje z monitoru... ...jako v IMEXu...
...skutečně 3D...! =O)
...a teprve nyní také zřetelněji vidím, jak je Hradčan ohryzán... ...to asi ti nezbední psíci...
,O)))
...a ten kluk vpravo také vypadá, jako kdyby byl reklamní - vystřižený z placatého kartonu, na kterém je nalepena jeho fotografie....
...ta kontura ve vlasech se snad dá částečně vysvětlit protisvětlem...
...ale asi jen částečně, protože dole žádné vržené stíny, čili tím pádem ani žádné ostré protisvětlo...
...no to jsem z toho všeho doopravdy srnec... =o( )
...vlastně to hodně připomíná ty papírové např. Betlémy či pohádkové „knížky“, ve kterých se po jejich rozevření vztyčí ty vyražené („vystřižené“) papírové ploché, ale různě v prostoru poskládané figurky, domečky, stromečky, zvířátka apod...
...a líbí se mi ta fotografie (asi i díky popisovanému – a nyní v šeru lépe viditelnému 3D jevu) čím dál více...
=O)
ad bokeh) vypozoroval jsem - ale zatim jsem toho tolik s canonetem nenafotil - že při otevřenější cloně a zaostřování poměrně nablízko cca do 2 metrů, má tendenci "odtrhávat" jednotlivé vzdálenosti od sebe, zároveň předměty v nekonečnu (při tom blízkém zaostření a otevřené cloně) jsou takové "ohlodané" viz. třeba katedrála, které zmizela špička (vrchol věže) nebo vršky topolů = prostě ty tenké předměty v nekonečnu od určité tenkosti zmizí...
při zaostření na nekonečno to nedělá
ale mám dojem, že mě ten efekt začíná bavit - dělá takové obrazy rozbořeného, opuštěného města v dáli ... myslím, že se tomu říká "zbořeninový mramor", který je často k vidění v interiéru českých hradů a zámku, kde byl používán k vykládání sekretářů a podobných skříněk
kontury - jsou, ale velmi malé, když je za tmavým předmětem v jiné "odtržené" rovině světlý předmět ... tady jsou samozřejmě velmi zvýrazněné post-procesem, především doostřováním, které jsem se ale snažil omezit na mez jenom nezbytně nutnou
závěrem - tento efekt objektivu se mi docela zamlouvá = dává mu určitý nezaměnitelný charakter - a to mi přijde fajn
no hero
Martin Slavík
V Zemanově kavárně
Jan Horna
S(2) remeš
Jan Savický
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
### S(2) ital
Tomáš Procházka
S(2) fragment
Luděk Nechvátal
Ja idem na Štrbské Pleso
Dodo Šimko
Vyhodit či ponechat?
Lubomír Vlk
### S(2) ital
Tomáš Procházka
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
Ja idem na Štrbské Pleso
Dodo Šimko
S(2) fragment
Luděk Nechvátal
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
psí foto je fajn, ale předchozi byla jina liga
### S(2) ital
Tomáš Procházka
2jka fredy crueger
u mna vyhrava fredy a hned za nim je al pacino
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
picasso
Juan Pablo Picasso
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
...tak venku je už šero, v místnosti také, a vlk už zřetelněji vidí co se děje na displeji...
...a je překvapen...! =O)
...už konečně řádně vidí ten 3D efekt...!! =O)
...no to je fakt síla...! ...jak je to možné...? ...jakým způsobem vznikl...?
...je úchvatný...! ...ale mám pocit, že ještě nikdy jsem něco takového u reálné fotky neviděl...
...jsem z toho srnec... =o( )
...ten velký černý hafan vypadá, jako kdyby byl placatý – např. reklamní z hypermarketu – jakoby raznicí vyražený z kartonu a postavený do trávy...
...ale právě naprosto úžasně v prostoru... ...jako divadelní kulisa.... ...před ním i za ním hluboký prostor...
...a ten psík vlevo úplně vybíhá ven z obrazu... ...vyskakuje z monitoru... ...jako v IMEXu...
...skutečně 3D...! =O)
...a teprve nyní také zřetelněji vidím, jak je Hradčan ohryzán... ...to asi ti nezbední psíci...
,O)))
...a ten kluk vpravo také vypadá, jako kdyby byl reklamní - vystřižený z placatého kartonu, na kterém je nalepena jeho fotografie....
...ta kontura ve vlasech se snad dá částečně vysvětlit protisvětlem...
...ale asi jen částečně, protože dole žádné vržené stíny, čili tím pádem ani žádné ostré protisvětlo...
...no to jsem z toho všeho doopravdy srnec... =o( )
...vlastně to hodně připomíná ty papírové např. Betlémy či pohádkové „knížky“, ve kterých se po jejich rozevření vztyčí ty vyražené („vystřižené“) papírové ploché, ale různě v prostoru poskládané figurky, domečky, stromečky, zvířátka apod...
...a líbí se mi ta fotografie (asi i díky popisovanému – a nyní v šeru lépe viditelnému 3D jevu) čím dál více...
=O)
Vyhodit či ponechat?
Lubomír Vlk
obrázky z demostrací z...
Ianus Germanicus
při zaostření na nekonečno to nedělá
ale mám dojem, že mě ten efekt začíná bavit - dělá takové obrazy rozbořeného, opuštěného města v dáli ... myslím, že se tomu říká "zbořeninový mramor", který je často k vidění v interiéru českých hradů a zámku, kde byl používán k vykládání sekretářů a podobných skříněk
kontury - jsou, ale velmi malé, když je za tmavým předmětem v jiné "odtržené" rovině světlý předmět ... tady jsou samozřejmě velmi zvýrazněné post-procesem, především doostřováním, které jsem se ale snažil omezit na mez jenom nezbytně nutnou
závěrem - tento efekt objektivu se mi docela zamlouvá = dává mu určitý nezaměnitelný charakter - a to mi přijde fajn