<all comments> ]


je to natolik absurdní scéna, ve které má každý herec své nezastoupitelné místo...



zajímavý přístup... ale série už by mě asi nebavila...



tohle je strasne nedoreseny, byt cast kulis je az temer genialne rozhazena po scene...



mne tam trochu vadi nedoresenej spodek, ty vrchnejsi vrstvy krasne hrajou, byt sou kazda jina... toz ale fer zaber.



dobrý místo, dobrý světlo, dobrá kompozice, ale rodina uprostřed a fotograf napravo to v mých očích deklasují. Škoda, možná by stačilo chvíli počkat...



tak jako mne je celkem jedno, jak to vzniklo, dulezity je, ze to na me pusobi nijak, neodnasim si z toho zadnej pocit, nez ze sem to videl a az odeslu komentar, tak to zavru...



V kontextu dalších fotografií v portfoliu Adriany je jasné, že ten efekt vznikl „přírodní“, analogovou cestou. Na to se Adriany není nutné ptát.

pes: Donekonečna si mohu v uchu říkat, že je mi jedno, jakým způsobem to vzniklo, ale nakonec jsem rád, že nejde o efekt vytvořený v počítači. Rozumově to neumím zdůvodnit, ale pocitově je to jednoznačné.

A také fandím všem, kteří vytrvale vzdorují diktátu doby. Takový vzdor je sympatický.



holt kdyz to sam chces patlat, nezbejva ti nez tuhle filosofii propagovat.



Abych rekl pravdu, mne osobne je uplne jedno, jestli to vzniklo focenim pres nejaky krivy sklo nebo manipulaci ve photoshopu. Budto je vysledek dobrej nebo ne. Tady dobrej je, tecka.



mám to jako Kamil. ale něco mě na tý deformaci baví, myslim, že to neni zlý.



Ne, v pocitaci ne, prisaham, je to normalne zvetsena fotka z jednoho policka negativu.



Povedený, mně se to líbí a přijde mi super, kolik se toho vlezlo na jednu fotku.



osoby a obsazení, včetně děje fajn, esteticky mimo mne



jako bejlex,
ale zase rad jsem kouknul milostiva



[fs:102] fajn. ten stín bych ještě možná malilinko povytáhla.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 357/4284

Page
357