Tomáši, to ti teda pěkně děkuju! Zdá se, že ses rozhodl donutit mne k tomu, abych si koupil stále scházející tonery do nenažrané tiskárny hp, a fotografie od Jiřího si prohlížel výhradně vytištěné! To se mi to zevlování na fstopu výrazně prodraží! A navíc bude neekologické.
poslední dobou se mi líbí tenhle směr. Když pominu, že se stává určitým trendem a že zrovna tyhle dva záběry na mě nefungují, stavím se k tomu vesměs pozitivně, ale spíš s očekáváním, že to bude nějak dotaženo. V rámci této prezentace mi navíc dost uniká záměr... Vizuální zpracování první fotky se mi líbí s každým kouknutím míň a míň... Takže se už raděj nebudu koukat nebo bych došla k tomu, že se mi to vlastně nelíbí vůbec...
Tomáši, to přece nemusí být nic trapného. Vždyť třeba vytištěné digitální fotky je třeba také nějak zapaspartovat (pokud je nemáme v úmyslu zavěsit na zeď bez pasparty, což je samozřejmě mnohdy také hezké). I vytištěné digitální fotky mohou být přece ve velkoplošných paspartách a tak podobně.
A konkrétně zde možná nejlépe sedí umístění do bílé plochy (šedá plocha by se s touto fotkou pravděpodobně hádala – asi by ji zadusila). A bílé ploše, která umožní té fotografii dýchat, je třeba dát nějaký vnější tvar. Což mne jaksi automaticky navádí k jednoduchým proporcím pasparty. Možná jde o nejpřirozenější řešení. A možná, že ne. Je to otázka. Otázka docela zásadní.
Střelba od boku mne nenapadla. Opravdu jsem si myslel, že to máš nějak precizně vymyšlené. A tak jsem o tom tak různě dumal.
Ale když už se zde tedy rozjíždí debata o paspartování (mé oblíbené téma :)), tak ještě, stylizován do role rozumbrady, přihodím subjektivní názor, že obvykle nejhorší bývají kompromisy na půli cesty. Čili buď oříznout těsně, anebo umožnit hóódně prostoru kolem. Zde konkrétně si představuji z bílé okolní plochy neubírat, ale spíš ji přidat. Zejména nahoře a dole. A možná přidat hodně i celkově, ať ta fotka „dýchá“, avšak s konvenčními proporcemi pasparty. Anebo konvence porušit, ale teď nevím jak porušit, aby to sedělo. To by se asi musely konvence porušit ve vztahu k nějaké celkové grafice...
Asi teď příliš blábolím. „Dumám nahlas“ (diplomatické označení záchvatu žvanění … :))
Možná (jak zde poznamenávají někteří další vizitoři) je kontraproduktivní přikládat do série druhou fotku a vytvářet vysvětlující puzzle. Myslím, že ta „nedopovězená“ první fotka může být zcela samostatně.
pes: já vím, že tu paspartu máš promyšlenou, že to máš takto schválně, ale i tak přiložím do kamen cvičným odkazem na nedávnou debatu o paspartování pod fotkou od Matúše Mudrocha:
Zu
Adriana Cahová
S(2) noir
Juraj Starovecký
S(2) noir
Juraj Starovecký
(bez te 2.)
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) noir
Juraj Starovecký
S(2) .
Jiří Tůma
tohle je ale neco jineho.
S(2) .
Jiří Tůma
A konkrétně zde možná nejlépe sedí umístění do bílé plochy (šedá plocha by se s touto fotkou pravděpodobně hádala – asi by ji zadusila). A bílé ploše, která umožní té fotografii dýchat, je třeba dát nějaký vnější tvar. Což mne jaksi automaticky navádí k jednoduchým proporcím pasparty. Možná jde o nejpřirozenější řešení. A možná, že ne. Je to otázka. Otázka docela zásadní.
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
Ale když už se zde tedy rozjíždí debata o paspartování (mé oblíbené téma :)), tak ještě, stylizován do role rozumbrady, přihodím subjektivní názor, že obvykle nejhorší bývají kompromisy na půli cesty. Čili buď oříznout těsně, anebo umožnit hóódně prostoru kolem. Zde konkrétně si představuji z bílé okolní plochy neubírat, ale spíš ji přidat. Zejména nahoře a dole. A možná přidat hodně i celkově, ať ta fotka „dýchá“, avšak s konvenčními proporcemi pasparty. Anebo konvence porušit, ale teď nevím jak porušit, aby to sedělo. To by se asi musely konvence porušit ve vztahu k nějaké celkové grafice...
Asi teď příliš blábolím. „Dumám nahlas“ (diplomatické označení záchvatu žvanění … :))
S(2) .
Jiří Tůma
Tudiz diky za odkaz, vyzkousim.
I kdyz je pravda, ze ja uz to jednou _se zajmem_ cetl... ale jak je videt, nepodepsalo se to na mne (bohuzel).
S(2) .
Jiří Tůma
Možná (jak zde poznamenávají někteří další vizitoři) je kontraproduktivní přikládat do série druhou fotku a vytvářet vysvětlující puzzle. Myslím, že ta „nedopovězená“ první fotka může být zcela samostatně.
pes: já vím, že tu paspartu máš promyšlenou, že to máš takto schválně, ale i tak přiložím do kamen cvičným odkazem na nedávnou debatu o paspartování pod fotkou od Matúše Mudrocha:
http://www.fstop.cz/e/mudroch/portret-zamysleneho-bohema/
Pasparty však nyní dejme stranou, můj základní skřek zní takto: ta první je velmi hezká. Má kouzlo.
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
Zu
Adriana Cahová
Zu
Adriana Cahová
toto ma rozosmialo... dobry napad.
S(2) .
Jiří Tůma
Zu
Adriana Cahová
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma
S(2) .
Jiří Tůma