<all comments> ]


čeče vlčku, to se moc neto.. ;)
je to zubatý až běda.



super ... bez problemu přijemne ... akorat pro mne



Jitko, tu nadbytečnost postav, tvorů a rekvizit jsem zde zpočátku cítil také, ale po několika dnech mne doběhlo, že nejede o samostatné umělecké dílo, ale spíše o ilustraci (knižní obálku či filmový nebo divadelní plakát apod.) a tento fakt (ať už autorem chtěný či nechtěný) dostatečně zdůvodňuje na první pohled bezdůvodný obsah této koláže, a to i přes to, že konkrétní příběh neznáme..



Mám koláže ráda. Ten příběh nese ten hlasitý křídlatec, některé ostatní postavy mi tam připadají nadbytečné, až zbytečné (holčičku v podřepu opravdu nemusím a vůbec celou levou stranu beru jako tak nějak narychlo), jako kompozičně je tam asi chápu, v příběhu ne . Na tom motýlovi to celé jede.



..tak jsem se ze zvědavosti pokusil dodatečně trochu srovnat ten okenní sloupek a horní část dveřní obruby..



Tomáši, to máš pravdu.. A přitom je to doostření nastaveno na to nejjemnější.. Ten doostřovací program je sice skvělý, ale poslední dobou nějak blbne.. Některé fotky úplně zběsile přeostřuje a jiné nechává prakticky beze změny.. Asi jsem ten program něčím rozladil, ale nevím čím.. Zřejmě by potřeboval opravit..

Když jsem toto konkrétní doostření viděl v pátek poprvé, tak jsem se také zhrozil.. Ale potom mne začalo bavit, jak ten doostřovák jakoby zkroutil ten světlý tenký postranní okenní sloupek a vytvořil z něj cosi jako pomlázku.. Sice jsem si v první chvíli řekl, že to tak nelze nechat, a že ten okenní sloupek teda zahladím ručně (bod po bodu), ale potom mne ta „zkroucenina“ začala připadat zábavná.. Ale hlavně jsem už línej se s výcvakama retušovat tak jako dříve.. To, co by mne nyní bavilo, je pokusit se tento výcvak vyvrhnout na baryt.. Mám jej raději, než většinu svých jiných výcvaků za poslední dobu.. Možná i pro to, že mám rád lidi, kteří si umí dělat legraci sami ze sebe.. :)



teď mne napadá, že ČB klasické materiály jsou na tom možná podobně, jako tištěné časopisy a knihy.. Asi jen tak rychle nezmizí.. Anebo třeba jako jazzový kontrabas.. Podle mnohých nahrávek ze šedesátých a sedmdesátých let pominulého století se tehdy možná mohlo lidem zdát, že jazzový kontrabas bude po roce 2000 již zcela nahrazen praktičtější „basovkou“, a navíc že se už touto dobou snad ani nebude hrát jazz.. Ale hleďme, jazzový kontrabas sviští vesele dál.. Z podobného důvodu věřím, že v současnosti velmi rozšířené nahrazování bubeníků programováním rytmů v počítači je jen dočasným záchvatem, a že po skutečných bubenících z masa, kostí, morků, šlach, chrupavek, tepen, žil, jater, ledvin apod. bude časem zase poptávka i říši alternativní a budoucí taneční hudby apod.. Zkrátka když je za něčím skutečná robota, tak to přece jen chutná lépe, než když to vypadne z počítače.. Takže ať žijí nejen klasické ČB materiály!

;))



Lubomír Vlk > tohle byla týdenní česko-německá dílna. nejvíc mě lákalo zjistit jak hodně se česká a německá amatérská tvorba liší. hodně z těch lidí dělalo s čb fotkou poprvé a strašně mě těšilo i jejich nadšení, díky čemuž zas věřím, že čb klasika má stále v budoucnu své místo



OK, pohu a omeo jsou rekl bych lepsi nez zbytek



zadny pecky, samo, ale prijemne se na to diva.



uplne jako richard prochazka... je to prijemne koukani, ale stacilo by mene a omeo a pohu vycnivaj
take jsem fotky rad videl :-).



ja vjem.
mne tato fotka pride zo vsetkych najblizsia aj s tym kridlom.
tak ako je.
cela metafor/ov/a


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2904/4284

Page
2904