ifro mi prijde zbytecna, navic se mi vyslovene nelibi kompozice. hrot a ilut me bavej nejvic, ilut je pro me kompozicni lahudka. Celkove i kdyz to neni muj salek kavy se mi to libi, stacily by mi hrot, ilut a loub...
lubosi, ja sem (opet) odzbrojen silou tvyho nadseni pro vec.
ale ted po tom dovetku z 18:56 by ani nebylo treba oponovat - vidim, ze si az prilis rozumime. nefunguje to. ;)
ale aby „ilut“ fungovala, tak asi přece jen potřebuje být v sérii.. v tom kontextu..
kdyby „ilut“ byla sólová (třeba jen jako jediná otištěná fotka kapely v časopise), tak by asi již potom opravdu byla za hranicí kompoziční funkčnosti..
jenže ona je v sérii, a tak funguje.. způsob prezentace je zásadní..
Dobr, Lucie... První a poslední by se mi asi líbily i v případě, že bych měl v hlavě to, co narozdíl od toho, co v hlavě mám, v hlavě nemám (což nemám).
a ja bych rekl, ze tady neni nic poruseno zdatne, ale prave hrube. je to prilis subjektivni, prilis tenky led. ja myslim ze ve spojeni s dalsimi prvky obrazu neni kompozice techto snimku nikterak genialni.
zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)
ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..
na něco takového nemám..
všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)
ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..
kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..
(když dva dělají totéž, není to totéž)
je to divoká a zároveň citlivá kompozice..
a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..
nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..
nahlížím na to intuitivně..
snažím se civět bez předsudků..
a působí to na mne dobře..
pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..
Analogie Vztahu
Adriana Cahová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
Pražské léto XVIII
Lubomír Vlk
už aby...
Jarda Sedláček
už aby...
Jarda Sedláček
te dobrý, fajn..
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(2) 061117
Filip Schneider
S(4) lealoo
Lucie Michnová
ale ted po tom dovetku z 18:56 by ani nebylo treba oponovat - vidim, ze si az prilis rozumime. nefunguje to. ;)
S(4) lealoo
Lucie Michnová
kdyby „ilut“ byla sólová (třeba jen jako jediná otištěná fotka kapely v časopise), tak by asi již potom opravdu byla za hranicí kompoziční funkčnosti..
jenže ona je v sérii, a tak funguje.. způsob prezentace je zásadní..
S(4) lealoo
Lucie Michnová
chce sa mi povedat ze tu niekto este nevidel invecne fotky kapely, ale boli ma hlava a nepoznam lelo
a mozno mam vhlave kotvu
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
,-)
S(4) lealoo
Lucie Michnová
vyborna prace!
kotwa cyve uz to fakt nepij
S(2) // O
Luděk Nechvátal
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
S(4) lealoo
Lucie Michnová
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/211/ilut.jpg
zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)
ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..
na něco takového nemám..
všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)
ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..
kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..
(když dva dělají totéž, není to totéž)
je to divoká a zároveň citlivá kompozice..
a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..
nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..
nahlížím na to intuitivně..
snažím se civět bez předsudků..
a působí to na mne dobře..
pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..
=:o)