<all comments> ]


me se to libi hodne, ale jsem konzerva a ostreni neni podle meho gusta...... ale chapu umysl.



libi se mi to - je v tom pro mne prekvapive mnoho veci k premysleni a to svetlo je super konzistentni na vsech fotkach



KRASA - zlate leto - tajemstvi - poesie - krasa



tady okukuju už poněkolikátý a pořad jsem nic nenapsal, koukám..

te dobrý, fajn..



ifro mi prijde zbytecna, navic se mi vyslovene nelibi kompozice. hrot a ilut me bavej nejvic, ilut je pro me kompozicni lahudka. Celkove i kdyz to neni muj salek kavy se mi to libi, stacily by mi hrot, ilut a loub...



lubosi, ja sem (opet) odzbrojen silou tvyho nadseni pro vec.
ale ted po tom dovetku z 18:56 by ani nebylo treba oponovat - vidim, ze si az prilis rozumime. nefunguje to. ;)



ale aby „ilut“ fungovala, tak asi přece jen potřebuje být v sérii.. v tom kontextu..

kdyby „ilut“ byla sólová (třeba jen jako jediná otištěná fotka kapely v časopise), tak by asi již potom opravdu byla za hranicí kompoziční funkčnosti..

jenže ona je v sérii, a tak funguje.. způsob prezentace je zásadní..



prva by sla, ostatne sterilna nuda a nepacia sa mi farby

chce sa mi povedat ze tu niekto este nevidel invecne fotky kapely, ale boli ma hlava a nepoznam lelo

a mozno mam vhlave kotvu



Dobr, Lucie... První a poslední by se mi asi líbily i v případě, že bych měl v hlavě to, co narozdíl od toho, co v hlavě mám, v hlavě nemám (což nemám).



parada Lucko
vyborna prace!

kotwa cyve uz to fakt nepij



prepaly mi vadi, ale jinak se mi to moc libi



(a kdybych ja mel v hlave to co on, rekl bych to :))



(a nekdo jiny by rekl, ze je to cele genialne a invencne nafocene... a je jasny, ze kdyby mel v hlave to samy co ja, tak by to nerekl :))



a ja bych rekl, ze tady neni nic poruseno zdatne, ale prave hrube. je to prilis subjektivni, prilis tenky led. ja myslim ze ve spojeni s dalsimi prvky obrazu neni kompozice techto snimku nikterak genialni.



Tomáši Sz, tak jsem si teda pro jistotu „ilut“:

http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/1/211/ilut.jpg

zobrazil také na přehlednější bílé ploše (i když původní tmavá jí samozřejmě sluší lépe)

ano, pro vlčí vnímání je to kompoziční odvaz, a já tu kompozici obdivuji..

na něco takového nemám..

všechny možné základní varianty i složitě rozehraných kompozic byly již dávno vyzkoušeny, a v tomto smyslu se zde tak nějak většinou motáme v osvědčeném kruhu, a nebo spíš ve vyjetých kolejích (i když v kolejích funkčních, a někdy i velmi krásně fungujících)

ale aby dnes někdo přišel s kompozičním odvazem, tak nějaké pravidlo musí porušit velmi hrubě.. ašlak nejen hrubě, ale zároveň velmi citlivě.. musí umět spojit tyto protipóly..

kompozice „ilut“ je sice jakoby velmi nevyvážená, ale zároveň v sobě obsahuje velkou dávku kompoziční citlivosti..

(když dva dělají totéž, není to totéž)


je to divoká a zároveň citlivá kompozice..

a je evidentní, že autorka má kompozici pod kontrolou..


nevnímám kompozici „ilut“ jako křeč..


nahlížím na to intuitivně..

snažím se civět bez předsudků..

a působí to na mne dobře..


pes: kdyby to oko bylo úplně v rohu, tak by to bylo špatné.. ale ono není v rohu, a tak je to dobré.. někdy jede o milimetry.. a zde je to fajnově vyladěné..

=:o)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2754/4284

Page
2754