zakomponování sloupku, branky, bílé vlnky s tmavou hroudou (nad levou částí branky) a také malých vyčnívajících částí (izolátorů) jinak skrytého ocelového sloupu vysokého napětí zcela vpravo (a vzájemná konstelace těchto komponent) je výborná.. Takovéto hrátky jsou mi velmi blízké.. Tato fotografie se mi téměř líbí.. A líbila by se mi úplně, kdyby ten náklaďák vzadu byl blíž k hlavnímu sloupku, kdyby to bylo exponováno o trochu dřív, aby ten náklaďák teprve vyjížděl za sloupkem (aby byl cca svou zadní 1/4 či 1/3 částečně ještě zakryt sloupkem) – tím by se možná pěkně rozehrál ten fór, dotáhlo by se to do „rozhodujícího okamžiku“ a asi by to chytlo to, co tomu nyní ještě nyní chybí aby to bylo úplně ono – taková ta hledaná situační pikantnost, koření decentního vizuálního „zlobení“ a kouzlo neopakovatelnosti fotografie..
;)
Tomáši, to je velmi krásná portrétní fotka... taková citová...
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
spis ne, Tome.
je to na me trochu moc primocary.
a taky mi tu nesedi zpracovani (ve smyslu, ze je to tak dobre zpracovany, ze to je skoro az moc. nejakej kazik mi tu chybi.) Ale to mozna jen z obrazovky, papir treba pusobi jinak.
koukatelne to je - ale je sesikmeni samo o sobe dostatecne nosne? - treba ano - a jestli ty fotky maji "pokladat" tuto otazku - pak u mne funguji vynikajicne.
<>
Tomáš Szépe
aj ked teda vobec neviem, co tym myslel
proste si to viem predstavit vo velkom na stene, takto sa to divne hodnoti
. . . . . . .
Jan Andráš
. . . . . . .
Jan Andráš
. . . . . . .
Jan Andráš
prijemne se na to kouka, no
. . . . . . .
Jan Andráš
<>
Tomáš Szépe
;)
<>
Tomáš Szépe
ale je tu jedna věc, která to kazí, a to je to pozadí...
jsem sice propagátorem vzájemného světelného vyrovnávání zón, ale je zde jedna zásada, že divák si toho vůbec nemá všimnout... že to světelné zvýrazňování a potlačování různých ploch musí působit nenápadně, samozřejmě a přirozeně...
avšak zde jsi to strašlivě přehnal...
takhle to už působí jako vystřihovánka – jako koláž...
průběžně o tom dumám, ale nevím, co s tím...
a nebylo by menší zlo ten svinčík vzadu teda světelně přiznat (zvlášť když je na něj zaostřeno)?
. . . . . . .
Jan Andráš
S(7) noisecut
Dodo Šimko
<>
Tomáš Szépe
je to na me trochu moc primocary.
a taky mi tu nesedi zpracovani (ve smyslu, ze je to tak dobre zpracovany, ze to je skoro az moc. nejakej kazik mi tu chybi.) Ale to mozna jen z obrazovky, papir treba pusobi jinak.
S(2) <>
Zuzana Hanudelová
. . . . . . .
Jan Andráš
. . . . . . .
Jan Andráš
S(2) <>
Zuzana Hanudelová
. . . . . . .
Jan Andráš
BB
Tereza Jirásková
<>
Tomáš Szépe
<>
Tomáš Szépe
. . . . . . .
Jan Andráš
. . . . . . .
Jan Andráš