hele, ja ti nevim teda
prvni je nak divne poskladana
druha je tema nohama dole zabita
treti je celkem v poho, se mi i libi jako vobrazek, zajimava tvar rozhodne teda
chcel som k tomu len napisat ze jako katox, instatne kafe, mozno keby to bolo realtime, pocasie, svetlo, ze by si tam musel virtualne zevlit nejaky cas, plus z item menu vyberies fotak a tak, mozno k tomu niekedy dojde a bude to koniec digitalnych fotoaparatov ;-)
po tom tvojom portugalsku som si hovoril co vytiahnes, ze to budes mat tazke
ale ten napad u mna teda boduje na plnej ciare, takze som ti chcel len povedat ze nad tym uz par dni rozmyslam akurat nemam nejak cas to formulovat
chodim sem koukat strašně často a dost jsem přemejšlel, co k tomu napsat. jakej k tý fotce nahodit postoj? .))
až mi pomohl pan trig a petr horký... co mě na tý fotce děsí je, že bych jí čekal od člověka, kterej tak nějak má svuj fotolajf za sebou. profesorskej styl hezky řečeno.
což ale neznamená, že se mi to nelíbí. dokonce bych tu fotku snesl i na zdi v obýváku, ale asi bych jí musel schovávat před některejma návštěvama, aby si nemyslely, že si hraju na intouše :))
a teď jsem určitě napsal strašný blbosti a chyby a už to po sobě nebudu kontrolovat. za trest.
potěšující je, že máš svuj styl, podle kterýho tě poznám už z náhledu.
na druhou stranu je horší, že podstatná část toho stylu je postavená na postprodukci, o který nejsem přesvdčenej, že bude koukatelná jinde, než 700x500 na monitoru.
a přitom skoro všechno, co s tim děláš (blur pozadí, protože velikost čipu, lokální čudlíkování kontrastu, protože pružnost čipu, lokální doostřování...) by zvládnul film bez jakýhokoli zásahu v editoru.
ten zbytek stylu dělá práce s lidma a jejich výběr. ty holky nejsou jen hezký, ale zajímavý a ty umíš chytnout momenty, kdy se tak i tvářej :)
ani jo ani ne líbí
je to jako bych hleděl v dějinách fotografie na nějakej zapadlej styl, o kterym jsem dosud neslyšel.
tyhle fotky a já se prostě nepotkáváme
nahlad sa mi paci a velmi.... to je aj mojimi ne/znalostami z dejin, zacalo som secesiou a tam som aj skoncila, co sa snazim dohanat, ale ak ma nieco k tomuto
hnutiu blizko, chyti ma to za pacesi..")
ta prva mi nejde vobec... poslednu nevidim
ta stredna zase aj ked su tie noh a ruky take koplikovane poskladane vytvara celkom zaujimavu atmosferu
ja len nechapem preco to vzdy tak dopatlas v tom ps... myslim si ze fotit vies ale ten digi ta v takychto pripadoch potapa
zato v tomto pripade nerozumiem vseobecnemu nadseniu... okrem technickej zrucnosti mi to totiz vobec nefunguje... moment je to sice mily no... ale kompozicia mi nesedi.
dlho mi trvalo si zvyknut na tuto skladacku... ale dozrela absolutne.... ked sa teraz na to pozeram je to vsetko akurat... a hlavne si to stopol v presne spravnom momente.
S(2) zahrada
Jakub Schenker
mary dvojca
Zuzana Hanudelová
### S(11) moogle gaps
Tomáš Řihošek
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
prvni je nak divne poskladana
druha je tema nohama dole zabita
treti je celkem v poho, se mi i libi jako vobrazek, zajimava tvar rozhodne teda
### S(11) moogle gaps
Tomáš Řihošek
udělal kompozici? udělal.
našel místo? našel.“
to si mal urcite pripravene ze povies co? super
chcel som k tomu len napisat ze jako katox, instatne kafe, mozno keby to bolo realtime, pocasie, svetlo, ze by si tam musel virtualne zevlit nejaky cas, plus z item menu vyberies fotak a tak, mozno k tomu niekedy dojde a bude to koniec digitalnych fotoaparatov ;-)
po tom tvojom portugalsku som si hovoril co vytiahnes, ze to budes mat tazke
ale ten napad u mna teda boduje na plnej ciare, takze som ti chcel len povedat ze nad tym uz par dni rozmyslam akurat nemam nejak cas to formulovat
toto bol trochu freestyle
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
BB
Tereza Jirásková
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
Surrealisme
Adriana Cahová
Surrealisme
Adriana Cahová
<>
Tomáš Szépe
až mi pomohl pan trig a petr horký... co mě na tý fotce děsí je, že bych jí čekal od člověka, kterej tak nějak má svuj fotolajf za sebou. profesorskej styl hezky řečeno.
což ale neznamená, že se mi to nelíbí. dokonce bych tu fotku snesl i na zdi v obýváku, ale asi bych jí musel schovávat před některejma návštěvama, aby si nemyslely, že si hraju na intouše :))
a teď jsem určitě napsal strašný blbosti a chyby a už to po sobě nebudu kontrolovat. za trest.
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
na druhou stranu je horší, že podstatná část toho stylu je postavená na postprodukci, o který nejsem přesvdčenej, že bude koukatelná jinde, než 700x500 na monitoru.
a přitom skoro všechno, co s tim děláš (blur pozadí, protože velikost čipu, lokální čudlíkování kontrastu, protože pružnost čipu, lokální doostřování...) by zvládnul film bez jakýhokoli zásahu v editoru.
ten zbytek stylu dělá práce s lidma a jejich výběr. ty holky nejsou jen hezký, ale zajímavý a ty umíš chytnout momenty, kdy se tak i tvářej :)
uff
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
je to jako bych hleděl v dějinách fotografie na nějakej zapadlej styl, o kterym jsem dosud neslyšel.
tyhle fotky a já se prostě nepotkáváme
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
hnutiu blizko, chyti ma to za pacesi..")
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
ta stredna zase aj ked su tie noh a ruky take koplikovane poskladane vytvara celkom zaujimavu atmosferu
ja len nechapem preco to vzdy tak dopatlas v tom ps... myslim si ze fotit vies ale ten digi ta v takychto pripadoch potapa
S(2) zahrada
Jakub Schenker
druha je celkom ok
a inak s tymi vyrazmi presne ako TR
Pasáž Lucerna IV
Lubomír Vlk
Pražské léto XXI
Lubomír Vlk
mary dvojca
Zuzana Hanudelová