<all comments> ]


hele, ja ti nevim teda
prvni je nak divne poskladana
druha je tema nohama dole zabita
treti je celkem v poho, se mi i libi jako vobrazek, zajimava tvar rozhodne teda



„hejbal jsem tou kamerou? hejbal.

udělal kompozici? udělal.

našel místo? našel.“

to si mal urcite pripravene ze povies co? super

chcel som k tomu len napisat ze jako katox, instatne kafe, mozno keby to bolo realtime, pocasie, svetlo, ze by si tam musel virtualne zevlit nejaky cas, plus z item menu vyberies fotak a tak, mozno k tomu niekedy dojde a bude to koniec digitalnych fotoaparatov ;-)

po tom tvojom portugalsku som si hovoril co vytiahnes, ze to budes mat tazke

ale ten napad u mna teda boduje na plnej ciare, takze som ti chcel len povedat ze nad tym uz par dni rozmyslam akurat nemam nejak cas to formulovat

toto bol trochu freestyle



ta prva sa mi paci, aj ked by som to asi radsej videl v kino formate a technicky postelovanejsie



mně se ze všeho nejvíc nelíbí nezvládnutá expozice.



božský, vadí mi trochu levá strana, je nejsvětlení a táhne to oči, jinak tleskám



chodim sem koukat strašně často a dost jsem přemejšlel, co k tomu napsat. jakej k tý fotce nahodit postoj? .))

až mi pomohl pan trig a petr horký... co mě na tý fotce děsí je, že bych jí čekal od člověka, kterej tak nějak má svuj fotolajf za sebou. profesorskej styl hezky řečeno.

což ale neznamená, že se mi to nelíbí. dokonce bych tu fotku snesl i na zdi v obýváku, ale asi bych jí musel schovávat před některejma návštěvama, aby si nemyslely, že si hraju na intouše :))

a teď jsem určitě napsal strašný blbosti a chyby a už to po sobě nebudu kontrolovat. za trest.



potěšující je, že máš svuj styl, podle kterýho tě poznám už z náhledu.
na druhou stranu je horší, že podstatná část toho stylu je postavená na postprodukci, o který nejsem přesvdčenej, že bude koukatelná jinde, než 700x500 na monitoru.
a přitom skoro všechno, co s tim děláš (blur pozadí, protože velikost čipu, lokální čudlíkování kontrastu, protože pružnost čipu, lokální doostřování...) by zvládnul film bez jakýhokoli zásahu v editoru.

ten zbytek stylu dělá práce s lidma a jejich výběr. ty holky nejsou jen hezký, ale zajímavý a ty umíš chytnout momenty, kdy se tak i tvářej :)

uff



ani jo ani ne líbí
je to jako bych hleděl v dějinách fotografie na nějakej zapadlej styl, o kterym jsem dosud neslyšel.
tyhle fotky a já se prostě nepotkáváme



toso a usuv beru... u toso bych nekompromisně uřízl celý spodek fotky-nohy a hlavně ubrus mi tam dost vadí.



nahlad sa mi paci a velmi.... to je aj mojimi ne/znalostami z dejin, zacalo som secesiou a tam som aj skoncila, co sa snazim dohanat, ale ak ma nieco k tomuto
hnutiu blizko, chyti ma to za pacesi..")



ta prva mi nejde vobec... poslednu nevidim
ta stredna zase aj ked su tie noh a ruky take koplikovane poskladane vytvara celkom zaujimavu atmosferu
ja len nechapem preco to vzdy tak dopatlas v tom ps... myslim si ze fotit vies ale ten digi ta v takychto pripadoch potapa



prva je kompozicny turn off :)
druha je celkom ok
a inak s tymi vyrazmi presne ako TR



zato v tomto pripade nerozumiem vseobecnemu nadseniu... okrem technickej zrucnosti mi to totiz vobec nefunguje... moment je to sice mily no... ale kompozicia mi nesedi.



dlho mi trvalo si zvyknut na tuto skladacku... ale dozrela absolutne.... ked sa teraz na to pozeram je to vsetko akurat... a hlavne si to stopol v presne spravnom momente.



to je dost blbe... keby som bola objekt tak sa ti asi nepodakujem.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2541/4284

Page
2541