takovy napul, no. vypada to jak kdyz vezmes negativ a prefotis ho proti svetlu. hodne to ty fotky srazi a bez takovy urovne to neni uplne dobre koukatelny. a domejslet si coby/kdyby tady asi neni uplne zadouci. takze tomu moc nerozumim :)
to by byla zcela nepochybně zajímavá soutěž :)) takový výzkum postprocesu, sám jsem nad tím už párkrát uvažoval
jasně, že máte pravdu v tom, že v komoře z toho vyleze zas něco trochu jinýho, než ze skenu, a je i jasný, že každýmu by z toho vypadla asi trochu jiná fotka, ale přeci jen taky nejsem úplný teoretik - taky zvětšuju, jen v posledních letech se nějak nedostává času a kdybych na něj pořád čekal asi bych úplně přestal fotit - a vím co mám na negativu (z vlastní zkušenosti, i díky porovnání s jinými negativy, skeny, fotkami...), ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))
schvalne zkus pucit Tomovi ten negativ a pak treba i dalsim lidem. Mozna by to bylo zajimave, jak si s tim kdo poradi. Nechces udelat takovou hru (soutezi bych to nenazval)? Ja bych se klidne take rad zapojil. Jen pro tu zabavu ze zvetsovani a vysledku (nejde mi tu o to dokazovat, kdo ja jak by to udelal lip).
V tomhle musim Riso souhlasit s Tomasem. Tady nejde o to, mit technicky dokonalou fotku ve vsech smerech, ale spise o to, ze tim poradnym zvetsenim muzes docilit tonalne vyrovnanejsiho obrazu (coz tahle fotka prilis neni), viz Napr ten Tomasuv prvotni link. Nebo by se to dalo pokomorit i jinak, kazdemu z nas by z toho vylezla trochu jina fotka. Dulezite je, ze tahle (ne)zpracovana fotka je fajn zaber, ktery by stal za to si s nim pohrat. Tak jak je ted si jen povzdychnu a prejdu ji a uz se k ni nevratim. Byt poradne zpracovana, tak si mlaskam. Ono to je asi jako kdyby ti donesli srnci pasticku s mandlemi v esusu. Forma neni to hlavni, ale k celkovem dojmu se podili nemalou merou.
A vubec tu tolik nevadi, zdali je negativ perfektni, nebo ne. I z horsiho jdou udelat fotky, ktere jsiou vyrovnane a maji stavu. Nekdy jsou i chyby negativu videt, ale mnohdy to nevadi.
Rozhodne ale brblame proto, ze se nam ta fotka libi, to je jasny.
Ale mohla by se libit vic.
to je větroň
Richard Procházka
lanofková
Zuzana Brumlichová
= -1
Valsidal Ruzam
S(2) .
Jiří Tůma
<>
Tomáš Szépe
.
Ota Hejmala
S(3) Tystnaden
Tereza Jirásková
Surrealisme
Adriana Cahová
S(2) zahrada
Jakub Schenker
### S(11) moogle gaps
Tomáš Řihošek
mary dvojca
Zuzana Hanudelová
Pražské léto XXI
Lubomír Vlk
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
uz jenom tohle by mi udelalo radost :)
to je větroň
Richard Procházka
jasně, že máte pravdu v tom, že v komoře z toho vyleze zas něco trochu jinýho, než ze skenu, a je i jasný, že každýmu by z toho vypadla asi trochu jiná fotka, ale přeci jen taky nejsem úplný teoretik - taky zvětšuju, jen v posledních letech se nějak nedostává času a kdybych na něj pořád čekal asi bych úplně přestal fotit - a vím co mám na negativu (z vlastní zkušenosti, i díky porovnání s jinými negativy, skeny, fotkami...), ale nakonec mě snad donutíte ponořit se do temna komory :))
bez nazvu
Ana Trninić
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
to je větroň
Richard Procházka
A vubec tu tolik nevadi, zdali je negativ perfektni, nebo ne. I z horsiho jdou udelat fotky, ktere jsiou vyrovnane a maji stavu. Nekdy jsou i chyby negativu videt, ale mnohdy to nevadi.
Rozhodne ale brblame proto, ze se nam ta fotka libi, to je jasny.
Ale mohla by se libit vic.
to je větroň
Richard Procházka