<all comments> ]


evka
a přitom jsi v realu docela milá hola,)

adri
mě to dneska taky moc nechutná:/



evko, bez nekam, devce mile :)
k fotos: vyraz je presne tak, jako bych to cvakal ja, gut
pusu brat kdyz to tak chces, ale bez ni by to bylo vic pro mne
umistil bych ji vic "do prostred" a svetlo by bylo uplne jiny, ale co uz
vyraz to celkem zachranuje for me



Tomas: Ja Ti nevim, ale ona psala neco spis ke kritice mych fotek, pokud se nepletu...



to se evo budes chovat takhle pokazdy, kdyz ti zkritizujeme fotky?



Josef: No ona je jedna vec fotka na papire a v PC. Ja bohuzel musim rict, ze sae mi nikdy nepovede prevest ji do digi tak, jak ji vidim na papire... Ale mozna treba ani na papire by se Ti nelibila, ovsem to uz se asi nedozvim. :o)



e. p., koment na koment?....tiež sa domnievam že vizuálna stránka tohoto charakterového portrétu hodne stráca technickým spracovaním klasickej fotografie, výslednú tonalitu by som asi posunul k tmavším odtieňom...inak hovorím o tom čo sám moc nezvládam :-)



moc me to nebere, i kdyz se mi libi navaznost na oci



Adriano, dřivě jsi dělala takové sladko-romantické portréty, ale nyní se zdá, že toto období už možná necháváš za sebou, a já tento vývoj vítám.

Tvé současné fotografie jsou nesmírně zajímavé.


Ale napřed, než začnu chválit, předřadím povinný pokus o špetku pseudokritiky: na tomto portrétu mne provokuje to přesné umístění hlavy mezi dva svislé pruhy na tapetě v pozadí.

To mne nutí instinktivně uhnout s objektivem trochu vpravo anebo vlevo.

Trochu narušit tu příliš svazující symetrii pruhů za hlavou.

Symetrii rušící.

A jsem poněkud nesvůj, že to nemohu ovlivnit, že s objektivem již nelze přirozeně a nenásilně pohnout, a že musím trpně sledovat takto zafixovanou - již definitivně zabetonovanou pozici hlavy vůči pruhům, či ve smyslu hierarchie důležitosti správněji řečeno: „pozici pruhů vůči hlavě“.



Avšak i přes poznámku o pozici pruhů vyji uznale nad velice zajímavým portrétem!

Tvé modelky jsou jako z jiného světa.

A tato modelka je opět čímsi velice zvláštní.


Adriano, a ty máš dar zachytit ten zvláštní vnitřní svět těch modelek.

Máš nadání k zachycování duší.

(předešlá věta sice zní jako klišé, ale jak jinak to napsat?)



Čím více tvých fotografií znám, tím více se těším na tvé další.

To už není náhoda.


Umíš najít zajímavé modelky s duší, a zároveň umíš jejich duše zobrazit.

Dokážeš zobrazit křehkost jejich vnitřních světů.


Občas sice můžeme diskutovat nad některými detaily, ale to hlavní, co z tvých fotografií vyzařuje, mne fascinuje.

V kladném smyslu.


Někdy sice brblám kvůli nějaké prkotině, ale fandím ti!



A i přes poznámku o pozici pruhů na tapetě mne tato dnešní fotografie nadchla!

Zvláštní modelka, zvláštní pohled, zvláštní svět..

Velezajímavá fotografie.

A ty namalované rty.

Zvláštní.



A je vidět, že tvé modelky tě mají rády.

Že k tobě mají důvěru.



A to je zásadní.

Umíš se k nim přiblížit.


S čistou duší.


Je to tvé zrcadlo.

=:o)



Tomas: Clovece, vidis, me to prave pripada dobry, jak se to doplnuje s tou pusou. Ja se nechlacholim... to by ses mozna divil. Ale kdyz mam pocit, ze neco vyfotim jak chci, tak zas odmitam menit nazor, kdyz mi to rekne treba 50 lidi.



lava cast je v tmava, preto to licenie zanika.
odrazka z lavej strany a bolo by to lepsie.



ale jako muzes se chlacholit, ze je to v poradku, a mit navzdy takhle amatersky vysledky. tvoje volba.



neukocirovany svetlo, hlavne ten zarici krk a zarici tapeta na pozadi na pravy strane je pro me uplne mimo.



Tomas: To vis, tradice se maji drzet. :o) Hele, nezvladnuty, dobra, ale v cem? Ten koment sam o sobe mi toho moc nerekne, ja si totiz myslim, ze nezvladnuty to neni. A jiny uhel pohledu bych znala moc rada.



mne to prijde uz tradicne nezvladnuty... zamer se mi jevi fajn.



ty tvoje rtěnky a špagáty a motýli mě vždycky k něčemu vyprovokují - a to je asi dobře.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 2470/4284

Page
2470