když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
jj s formatem souhlasim... jenze u ty prvni je vlevo misto, co rusi tu linii,
a kdybych tu druhou orizla na ctverec, tak tam to misto bude chybet... tak...
to jeji pravy rameno me zlobi
kyticky neresim, chces je, mas je
imo sou desny
vyraz fajn, svetlo na tele slo vychytat i nejal jinak, nerikam lip ani hur, ale asi jinak
S(2) paris
Jan Savický
S(2) paris
Jan Savický
když na to koukám na monitoru (možna na papíru by to vypadalo podstatně jinak), tak se nemohu zbavit dojmu "absolutní nepřirozenosti" mluvím o té horní fotce...
přitom, když jsem byl na výstavě Keith Cartera, tak tam mi to vůbec nepřirozené nepřišlo, spíš velmi_zajímavé ... a tak přemýšlím proč někdy ano a někdy ne - a nejspíš to bude v uměřenosti. Ty totiž ten šikmoefekt přeháníš, mi přijde, že pokud Carter šikmí dejme tomu na 15% (hypoteticky jsem to teď stanovil šikmoměrem), tak ty v těhle případech šikmíš na nejméně 200% ale spíš na 500%
navíc on měl za sebou analog, myslím, že středoformát - kdežto ty do toho bušíš digitálem (nic proti tomu), ale ono to potom, speciálně na té horní fotce vypadá, jako bys to měl všechno stré a to okolí neuměle rozpatlal ve fotošopu; jak někteří zoufalci občas dělají... což (na mě) působí problematicky
ta druhá fotka je vtipná, ale zase to divnodivné rozostření - bud sklouzává manýře, která imho v tomhle případě fotce nepomáhá
anebo hůř, sklouzává až k nechtěné fotošopí parodii...
tož tak
máš smůlu, že jsa emočně rozkýván nemohu usnout a proto píšu dlouhé bláboly ;-)
S(2) p
Tereza Jirásková
pasáž Rokoko III
Lubomír Vlk
musím říct, že tahle mě asi fakt nenadchne.
S(2) p
Tereza Jirásková
S(2) p
Tereza Jirásková
od tebe chci víc. ;-)
S(2) p
Tereza Jirásková
ale líbí se mi ty monylisy i tak.)
S(2) p
Tereza Jirásková
vrchni ne.
S(2) p
Tereza Jirásková
druha je pro mne dost prijemna
S(2) p
Tereza Jirásková
S(2) p
Tereza Jirásková
U první se mi líbí to říznout na formát filmového pásu, nechat jen ten střední pás.
S(2) p
Tereza Jirásková
druhá má výraz, docela se mi líbí (ale barvy jsou na mě moc crossové).
S(2) p
Tereza Jirásková
S(2) p
Tereza Jirásková
u ty horni je pro me strasne neprijemnej ten oblicej upe nalevo.
dolni pekna. snesl bych ji asi i bez toho rozmazu.
S(2) p
Tereza Jirásková
a kdybych tu druhou orizla na ctverec, tak tam to misto bude chybet... tak...
S(2) p
Tereza Jirásková
S(2) p
Tereza Jirásková
S(2) .
Valsidal Ruzam
supr barvy
### strom
Ondřej Rytíř
jetpack atari800
Kiss from a Flower
Adriana Cahová
kyticky neresim, chces je, mas je
imo sou desny
vyraz fajn, svetlo na tele slo vychytat i nejal jinak, nerikam lip ani hur, ale asi jinak