<all comments> ]


ja myslim, ze technika je dulezita, urcite, ale mozna nevim, jak na ni v tomhle pripade nebo nemam bunky. :o) Neni vsem dnum konec



like it or not, je to soucast fotky jako kazda jina, a ze ses rozhod ji zanedbavat te zadnym zpusobem nestavi do pozice, abys moh nekomu podsouvat, ze pro nej je naopak prvorada.



bohuzel nemam cas ani chut rozepisovat to v detailu a ukazovat na prikladech (je to tady porad dokola), takze te proste odkazu na vlkovy zvetseniny a skeny, coz je imo referencni material v tom smyslu, ze o moc lepsi uz to byt nemuze - porovnej si to... mozna v tom kontrastu te to trkne, i kdyz nevim, uz sem to takhle demonstroval mnoha lidem a proste nevidej - budto nechtej, nebo na to fakt nemaj cit (nebo maji remeslo u zadku a jen sem tam tvrdej, ze tomu tak neni).



Tomas: Hele, dik, ale ze je to nezvladnuty remeslo asi sama nepoznam, t bych s tm jinak nevylezla. Uvitala bych informaci o tom kde a v cem. :o)



mne to prijde (uz tradicne) co do obsahu povrchni/prazdny a co do remesla nezvladnuty.



ja mam moc rada tve portrety
vzdy je tam neco vic, ac to vyzniva prvoplanove, je to fajn hra..... kterou mam rada



„This is my bar code.“

pěkná fotografie...

a světýlka v očích pěkně ladí ke trikotu...



já jsem k tvým fotkám vždycky měl nějaké výhrady a většinou mi to moc nesedělo, ale na druhou stranu jsem na ně pořád víc zvědavý.
Tak to je asi dobře, ne?



tohle je prostě zvláštní.
jak píše picasso, je to blbě rozhozený, ale něco z toho prostě leze.



je to komixový. a tim to u mě jako fotka hasne.
ale to neznamená, že jsem si to neužil. naopak ;)



no ja nevim.
panel do komixu super. ale samo mi to vypravi jen s vypomoci vsech mejch snu z posledni doby dohromady ;)


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Comments, page 2175/4317

Page
2175