Ivan Vano: No... poznamka je, fotky se okrajove tyka, spis je to moje slovo k lidem, ktere moc neznam a chtela jsem se sverit. Ovsem neni prece nic jednodussiho nez necist. :)
ty dvě poslední bych už v setu mohla postrádat
celkově je to fajn, má to lahodně krémovou tonalitu
vlastně to místo působí docela příjemně...
"polský moře" by mi naopak ve fantazii evokovalo větší bizarnosti
asi jako moře v severním Německu...
mně ta poznámka baví a těší... a je lehoučce smutná, ale jen mainko a ráda jsem si ji přečetla... a víc mi to přibližuje, i když se nemusí nutně zdát, že by přímo patřila k fotce. ale patří, však to čtu...
a fotka líbí velmi, ta husina k vlasům a výrazooku.
a ještě druhá poznámka, teď spíš k rozdílu mezi mým a Standovým albem: Standa jel v páru a fotil svůj zážitek, společnou dovolenou, kde byli a tak, já jel sám s úmyslem fotit "ty druhé". ale to je detail.
ve době vzniku to pro mě byla TA série, kvůli který jsem se chtěl dostat na fstop. bejt mezi lidma, co fotí tohle, jsou obdaření takovýmhle viděním.
dneska, když na ten Rizly set koukám, vidím rukopis podobně danej svojí dobou jako teď a tady. tehdy to byla posedlost autentickými barvami Kodaku jdoucí někam na fetiš, dneska se ta patina odvozuje trochu i vlivem efektů z rodiny Instagramu. ten Rizlův set ale taky hodně zvedla pečlivost prezentace - ty jakoby-autentické-a-přitom-až-potom-psané-a-ještě-k-tomu-ze-srandy-čmárané zápisky přímo na print. ta pečlivost tady chybí, to říkám i za sebe. čím je to dáno, nevím, ale myslím, že dneska už se celkově většina uživatelů fstopu tolik nepatlá se způsobem prezentace, nebere fstop tak prestižně. jestli je to dobře, nevim.
pokus o definici trenky fotky nemůže dopadnout dobře :)
já bych pro tenhle set - stejně jako vedlejší set Petra Horkého - nepoužil terminus trendy, páč nejvíc trenky je teďka ajfoun s jakoukoliv bizzarre aplikací, ale nazval bych to fotky-z-dovolené-nikoliv-turistů-ale-pokročilých-zájemců-o-fotografii = tetky turistky by to vyfotily úplně jinak, ale podstatná část studentů fotografie by to fotila nějak přibližně asi hodně podobně...
pro mě tohle úplně není (z každého toho setu si vyzobnu jednu, dvě fotky, které mě zaujaly samy-o-sobě, ale jinak je to pro mě víceméně takový intelektuální zápis do deníku, který by mě bavil mnohem více na fejsbůku než ve workshopu).
vidím, že spoustě syslů se to líbí - takže beru, že pro tenhle styl fotografie nemám buňky, což je jenom můj problém...
v útrobách fstopu možná ještě někde jsou fotoreporty z cest, které mě bavily hodně, myslím, že se kolem nich motal především tomek rizlowski a stará aa* parta, to už je hoooodně let...
........
tady z toho setu bych si vybral portrét třešně, to je fajn, prima fotka, která je přirozená a na nic si nehraje, fajn...
<>
Petr Horký
<>
Ivan Vaňo
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
Zima
Adriana Cahová
Zima
Adriana Cahová
Velmi se mi libi. Musim ale souhlasit s Jirkou, vice mista vlevo na ukor prave strany by ji prospelo.
S(12) polský moře
Petr Horký
Zima
Adriana Cahová
btw, i přes monitor mám pocit, jako bych si moh šáhnout :]
Zima
Adriana Cahová
S(12) polský moře
Petr Horký
celkově je to fajn, má to lahodně krémovou tonalitu
vlastně to místo působí docela příjemně...
"polský moře" by mi naopak ve fantazii evokovalo větší bizarnosti
asi jako moře v severním Německu...
Zima
Adriana Cahová
líbí se mi moment, ale forma mě moc nebaví
je to takový... málo "trendy" :)
Zima
Adriana Cahová
a fotka líbí velmi, ta husina k vlasům a výrazooku.
S(12) polský moře
Petr Horký
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
.
Jiří Tůma
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
S(12) polský moře
Petr Horký
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
u Rizly máš asi na mysli tenhle set:
http://www.fstop.cz/e/rihosek/miniaturny-report-dowolenkowi/
ve době vzniku to pro mě byla TA série, kvůli který jsem se chtěl dostat na fstop. bejt mezi lidma, co fotí tohle, jsou obdaření takovýmhle viděním.
dneska, když na ten Rizly set koukám, vidím rukopis podobně danej svojí dobou jako teď a tady. tehdy to byla posedlost autentickými barvami Kodaku jdoucí někam na fetiš, dneska se ta patina odvozuje trochu i vlivem efektů z rodiny Instagramu. ten Rizlův set ale taky hodně zvedla pečlivost prezentace - ty jakoby-autentické-a-přitom-až-potom-psané-a-ještě-k-tomu-ze-srandy-čmárané zápisky přímo na print. ta pečlivost tady chybí, to říkám i za sebe. čím je to dáno, nevím, ale myslím, že dneska už se celkově většina uživatelů fstopu tolik nepatlá se způsobem prezentace, nebere fstop tak prestižně. jestli je to dobře, nevim.
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
fotky z cesty celkem v klidu, ale asi si na ne nevzpomenu. hlavne mi pride, ze nejsou tak uplne tvoje.
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
já bych pro tenhle set - stejně jako vedlejší set Petra Horkého - nepoužil terminus trendy, páč nejvíc trenky je teďka ajfoun s jakoukoliv bizzarre aplikací, ale nazval bych to fotky-z-dovolené-nikoliv-turistů-ale-pokročilých-zájemců-o-fotografii = tetky turistky by to vyfotily úplně jinak, ale podstatná část studentů fotografie by to fotila nějak přibližně asi hodně podobně...
pro mě tohle úplně není (z každého toho setu si vyzobnu jednu, dvě fotky, které mě zaujaly samy-o-sobě, ale jinak je to pro mě víceméně takový intelektuální zápis do deníku, který by mě bavil mnohem více na fejsbůku než ve workshopu).
vidím, že spoustě syslů se to líbí - takže beru, že pro tenhle styl fotografie nemám buňky, což je jenom můj problém...
v útrobách fstopu možná ještě někde jsou fotoreporty z cest, které mě bavily hodně, myslím, že se kolem nich motal především tomek rizlowski a stará aa* parta, to už je hoooodně let...
........
tady z toho setu bych si vybral portrét třešně, to je fajn, prima fotka, která je přirozená a na nic si nehraje, fajn...
zbytek mi nepřijde dobrý.
S(9) Côte d'Azur
Standa Bříza
pohoda