<all comments> ]


no ne, ten crewdson vubec samozrejme, to jen ze sem si diky tomu vzpomnel na ty jeho pekelny setupy.



mopa je opravdu krásná... jinak celá serie se mi líbí, některý kousky jsou asi nakomponovaný líp... každopádně, rád jsem to konečně viděl celý, páč z těch vašich katalogů znám jen sluk :)



díky všem za ohlasy.
člověk si dá trochu záležet a hned je z toho crewdson, no moc bych to nehrotil...

nevysvětluju záměrně, protože jsem chtěl nechat mluvit hlavně obrazy samotný. ale jsme tady hlavně kvůli rozebírání, že.... jde hlavně o to, že se to všechno odehrává na jednom místě, všechno koncentrovaný vedle sebe. protože jsem to fotil v průběhu dvou měsíců, měnil se postupně i přístup - od celků po detaily, postupně jsem přišel na to, že maximální ostrost je ta cesta, ale přesto jsem tam zařadil i tu čtvrtou a šestou. dalo by se říct, že je mám moc rád a nešlo to zopakovat.
pokud se ptáte proč tohle a proč takhle, jste na správné cestě.

ana: dyžtak ve druhém ročníku :) a jde o nalezená zátiší, na hlavní rekvizity jsem nešahal, jen u dvou jsem pár detailama pomohl atmosférce.

slavomír: něco víc?

stefan: i would like to let the pictures speak, but in a few sentences: there were several reasons why it is like this, most important is that i wanted people to ask this question and the second is that this classic form makes the object closer to the viewer /because of some "beauty"/ and at the same time it gives him an amount of detail that makes it more ugly. actually this is the answer :) i hope it's clear.



strasne mi to pripomina cvicenie v prvom rocniku fotografie na temu zatisi.
asi preto ze som uz nieco podobne videla na tu temu...
anyway, mne zaujima ci je to aranzovane alebo su to zabery "z miasta cinu"?



ok mozna malinko kecam :) ale klaus na tom urcite byl :)



jj ty sberatelsky vasne. ja ti tuhle voliznul toho modryho mauritia a poslal sem to rodicum na pohledu z dovoleny :))) tsijo co se znamkama :)



si mi připomenul Crewdsona :)

a koukám, že si to sem uploadoval v době oběda :) i přes to téma, který vybízí k syrovosti, si tomu dal tu estetiku, což je věc, která mě zaulala, ale vracet se sem nebudu. jednou to stačilo :)



jj boli aj jelenty :)
no mne skor naskocili take tie ruske, s leninom a zastavou, neviem preco.
niekde by som urcite nasiel zapadnuty album, len som potom presedlal na miniatury kralovien prezidentov kancelarov kozmonautov a inych ien a ov ;)



tiez ma nejak minul dovod.
celkove prevedenie, akoze fajn, ma nuti rozmyslat preco tolko usilia, a aj ked som to videl uz davnejsie s rovnakym zaverom, porozmyslam este.



jj, ja vim, co asi myslis. to se delalo driv, ne? nebyly i se zviratkama? :) jelent.



pripomina mi to v nahladoch v tvojom foliu take tie serie postovych znamok, tych vacsich, takych zberatelskych.. paci sa mi to svojim sposobom



preco nie, zaujalo, ale asi by mi to viac vyhovovalo v lomo...



na me to, Milane, asi taky nepusobi uplne tak, jak by melo. nemuzu si pomoci.



to zpracovani je fajn, libi se mi, jak to je podany.
ale jinak ne ze by mi neunikal smysl fotit tohle, bez dalsiho postouchnuti jsem ztracenej (ne, 24. budova mi opravdu nic nerika).
cim nechci rict, ze jsem proti foceni takovychto temat ci zaberu, ale jen tak volne pohozeny nevim, kam to zaradit.
na zed bych si to teda nedal.



sedi do serie, ale mam pocit, ze ako celok (niekedy casom po urcitom mnozstve) to nebude az tak konsistentne ako by mohlo, co je fakt skoda, lebo by to mohla byt vyborna podivana... samozrejme rad pozrem i tak...



co se mne libi je ta jista plasticita v tom svetle. fakt me to potesilo.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 1951/4284

Page
1951