<all comments> ]


LV: hmm, dobre pozorovano. ;-)
Potreboval jsem zviditelnit zenskou, zredukovanou pouze na anonymni, ready to use objekt, a HB mi u toho samozrejme casem vytanul na mysli. Ten druhy moment byl cartoon "bitchin' bod" od Roberta Crumba, tematizujici "idealni zenu".
Ty organicke formy jako takove coby architekt mam rad - nenech se zmast mym postojem ke Kaplickeho knihovne. Muj posledni realizovany projekt neni pravouhly, ale zakulaceny a muj posledni navrh tematizuje interferenci nekolika vln o ruzne vlnove delce.
V tomhle pripade mi chvili trvalo, nez se vykrystalizovalo zrovna tohle podani, ale nakonec ze vsech uvazovanych i odfotografovanych reseni mi prislo tohle "architektonicke", shiftem fotografovane nejlepsi.



bobrý.
lynche nevidím, spíš černýho.
a na tý zdi to bude působivý.
škoda, že to není vidět nikde na stránce kokpitu...



no jo, jardo, ale vostatní to pančujou, 2P je jenom jeden



já na tohle prostě nemám vytrénovaný mířidla.
asi je to můj boj. cejtím, že to není blbý,
ale zároveň se nedokážu nadchnout.
navíc mi připadá, že se z toho stává trend,
fotí to čím dál víc lidí a smazává to pro mě i rukopis autora.
nič v zlom mr.2p :)



Vrtá mne v kebuli, co by na takovouto fotografii řekl Hieronymus Bosch. On má ve svém slavném triptychu trochu podobné výjevy (i když ne až tak naturalistické). Části těl v jeho malbě také vyčnívají z tajemných objektů. Na malbě od Bosche ty objekty, ze kterých části těl ční, mají spíše kulový a vejčitý tvar. Avšak spodní část těla na fotografii od Tomáše vyčnívá z pravoúhlého objektu. Lze říci, že výběr tvaru krychle či kvádru prozrazuje, že autorem je architekt, který preferuje strohost a příliš si neoblíbil tzv. organickou architekturu? Anebo je to proto, že pravoúhlá krabice se vyrábí snadněji než třeba vejčitý objekt? Pravda bude nejspíš taková, že oba důvody dohromady.

A když už jsem zmínil Bosche, tak dodám, že tuto fotografii lze vnímat také jako dokument z přípravy jedné ze stovek postav pro velkolepé monumentální soudobé (vizuálně strohé) scénické provedení zmiňovaného slavného triptychu.

Ještě poznamenám, že vyfocené je to fortelně. Když toto spatří návštěvník té transformátorové stanice na zdi v tom ohromném provedení, je ohromen. A civí v úžasu.



nejvíc mě na tom baví ta mateřská znaménka na boku a na krychli



Moc příjemný, zdánlivě banální portrét s hezkým světlem.
Řeším jen levou spodní část, přijde mi tam navíc.



Pořád se mi ta fotka nedaří akceptovat kompozičně.
Respektive na první pohled mi ta kompozice nesedí a musím se moc přesvědčovat, že to asi líp vyřešit nešlo...



Když tyhle skládačky dávají smysl, tak se mi líbí. Tady jsem ho ale nenašla.



Fascinujou mě ty jedovatý barvy ze dvou stran ohraničující kočíčí pole působnosti.
Dobře zapamatovatelná fotka.



Krasna. Libilo by se mi vice mista kolem.
Posledni fotky mas fakt dobre, tesim se na dalsi.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 190/4284

Page
190