<all comments> ]


jinak teda ta struktura, zrno a jemna neostrost tech popelnic je nadherna.

a vubec to svetlo tam.



Ta odkazovaná se mi zdá taky lepší. Je pěkně poskládaná a bez rušivého prvoka. Strašně mi to padá doprava s ním.



Inusi, já jsem to pochopila a s mnohým souhlasím - teď už jen žertuju. ;)



pro mě ta odkazovaná betrrr, i jsou tam líp vyřešený okraje



tady přece nejde o manipulaci s názorem...

to je spíš, jako bys napsala báseň a pak k ní dala vysvětlivky, jak100 myslela a co jsi tím chtěla říct a proč...

ale já ti nechci nic vnucovat, dělej, jak sama cítíš... jenom říkám, jak to na mě zapůsobilo.



prostě by ty poznámky měly bej rozklikávací s důrazným upozorněním "na vlastní nebezpečí - hrozí manipulace s vlastním názorem".
...takový jako vyskakuje na sprostejch stránkách +18
:D



"on subtle forms of manipulation, or how to plant ideas", heh.

na druhou stranu, skoro kazdej projev nazoru lze napadnout jako vnucovani.



Měl bych i bez pána, pár roků zpátky
http://www.volny.cz/lukas_kozesnik/trash/sakura.jpg
ale to mi přijde jako moc velkej ikea-art .)



já o tom pořád přemýšlím, ten záběr je mi sympatický, ale ten člověk tam je asi navíc nebo v nevhodné pozici... nevím.



heh, o to ale vubec nejde. :-)
to je jako v tom vtipu, jak nekdo povida, ze vi, jak delat ze sracek zlato a ten recept je ochotnej prodat za tezky penize. Funguje ve stu pripadech ze sta, ale pouze pod tou podminkou, ze u toho clovek nemysli na ruzovy slony.



to si tady teda úplně nemyslím - nepřipadáte mi tak snadno manipulovatelní :D



kdyz nekomu vnutim muj pohled a moje motivy, prijdu o ten jeho.



ja se musim priznat, ze se mi tahle fotka pomerne silne nelibi, vnimam ji jako kyc.



Jen aby nedoslo k nepochopeni, mne se nelibi konkretne tenhle text (jak a co je v nem napsany), rozhodne nejsem proti poznamkam k fotkam/autorum vseobecne.



Opět (asi již počtvrté) jsem si přečetl text v kolonce "Poznámky". Pro mne je to zajímavé. Takové letmé nakouknutí do kuchyně. Na jednu stranu mohou být takové poznámky na fstopu zbytečné, protože někteří (ale zdaleka ne všichni) zde používají části skutečných objektů také spíše jako „abstraktní prvky“ v ploše obrazu a tak podobně, ale na druhou stranu taková zmínka o ukotvujících kořenech může přeci jen pomoci k lepšímu pochopení vystavené fotografie. A když teď civím na všechny tři zde vystavené tvé fotky, tak už jsem přece jen lépe v obraze, a vnímám nyní trochu jinak i tu první tvou zde vystavenou fotografii, která mne zpočátku příliš nenadchla, ale nyní, v kontextu s dalšími tvými fotkami, se teď také rozehrála. Kolega sysel Pišta zde dříve tak dlouho stále dokola opakoval, že kontext je důležitý, až jsem uvěřil, že má pravdu.

pes: než jsem sesmolil vlčí plk, tak se zde mezitím objevil vstup od klubové Básnířky Kristýnky. Napsala to hezky.



[fs:102] mně by se ten uklízeč líbil vlevo a víc dole. takže to asi taky vnímám kompozičně trochu vedle.
ale jinak super barvy, tonalita, světlo, situace...


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 187/4284

Page
187