Po dlouhy dobe koukam, co je kde noveho. K tehle fotce - je to velmi jemne, i kdyz je subjekt je docela fadni -- a hlavne, kupodivu velmi naladove. Divam se na tuhle fotku nekolikrat a pokazde na me pusobi jinak. Od nadseni pro tuhle kompozici (dobra geometrie) skrze vetve s tim, ze me tam dovnitr tahne ten svetlej usek u druhe brizy vlevo pod kominem (s tim je to promyslene) az po to, ze se mi to cele jevi chvili zase jako moc fatalni a jednoduche.
Fotiti architekturu skrze vetve je vdecne. Lee Friedlander: Photographs Frederick Law Olmsted Landscapes - tam to pali skrze chrosti a vypada to vyborne. Z tyhle fotky jsem se i neco naucil - jak je pekna jemna tonalita u cb.
Definitively nr. 1, I can imagine it as a laaarge print. The cloud is in the perfect position, the composition itself is perfect. The second uses red to attract the attention, but too much red object speaking together for me. Third - discard :)
Bára
Martina Šimková
S(2) <>
Arthur Fleischmann
Bára
Martina Šimková
little girl blue
Stanislav Petera
little girl blue
Stanislav Petera
Bára
Martina Šimková
ric pic
;-))
má to tu poezii starých českých filmů kolem roku 1960
### S(3) <>
Arthur Fleischmann
little girl blue
Stanislav Petera
little girl blue
Stanislav Petera
### S(3) <>
Arthur Fleischmann
### S(3) <>
Arthur Fleischmann
S(5) <>
Radek Mauer
S(2) <>
Arthur Fleischmann
S(2) <>
Arthur Fleischmann
S(3) <>
Arthur Fleischmann
### S(3) <>
Arthur Fleischmann
Bára
Martina Šimková
<>
Tomáš Szépe
Fotiti architekturu skrze vetve je vdecne. Lee Friedlander: Photographs Frederick Law Olmsted Landscapes - tam to pali skrze chrosti a vypada to vyborne. Z tyhle fotky jsem se i neco naucil - jak je pekna jemna tonalita u cb.
S(2) mar.rowina
Jarda Sedláček
### S(3) <>
Arthur Fleischmann