<all comments> ]


prvni je na prvni pohled lakava (ale jakoby ohrana), druha mne moc nezajima, treti tim jak vybocuje z linie "jen dokument" mne laka nejvic - ty ksichty a "mizejici" horni pulka fotky... libi se nejvic.



Emile, ale podle mého názoru tvá poznámka o nálepce „ferari na zadnim skle skody 120“ zde nesedí. Vždyť přece Beruška Danuška nepředstírá, že jde o 6x6 (anebo třeba o deskáč 12x12 cm). Už nějaký čas zásadně vytváří čtverce nejen ze svitku, ale i z kinofilmu. Má sérii 6x6 cm, a zároveň vytváří i sérii cca 24x24 mm z kinofilmu. Zkrátka dělá zároveň fotky z 24milimetrových čtverečků. A určitě nepředstírá, že je to z většího formátu.

Od počátku vzniku kinofilmových foťáků se dlouhé desítky let zcela běžně dělaly z kinofilmových políček nejrůznější výřezy – od podlouhlých panoramat a různých netradičních proporcí až po čtverec. To je přece normální. Myslím, že není nutné čtverec z kinofilmu zatracovat. Dokonce ani nepotřebuje zdůvodňovat či legalizovat. Když si prohlédneš více fotografií od Berušky Danušky, tak v současnosti spatříš pouze čtverečky. V celkovém kontextu to působí přirozeně a samozřejmě. ;)

Emile, nemám v úmyslu ti vnucovat čtverce z kinofilmu. Jen reaguji na tvou poznánku o nálepce „ferari na zadnim skle skody 120“.



já nevím, já jenom vím, že vypije 12 piv a pak teprve dostane žízeň.



jasny, diky vsem, to "svetlo zespodu" omrknu na zvetsenine a kdyztak jeste pokloubim, ten sken fakt vypada nejak divne, pritom na papire si zadny zlo nevybavuju... asi sem to nejak doprasil.

btw - hint hint hint - nosi vokurka brejle? :)



a tiez mam prave ten pocit ze na cele kino by to mohlo byt celkom fajn, mam rad funkcny tuning, ne nalepky ferari na zadnim skle skody 120 ;-)



ja teda za seba mozem povedta, ze to neberiem ako nejaky hon na carodejnice, s tym rezanim, ale stredoformat tomu proste dava uplne iny priestor, kvalitu a zazitok... preto hovorim, ze ma nejaky crop neuspokoji, bud tomu das nejaku dalsiu pridanu hodnotu, prezenies to do opacneho extremu, nieco dokreslis, pomrvis to v komore... takto to pre mna nema cenu, najst nejaky kusok fotky, co je ok, a v tomtopripade mi to aj tak nesedi, co je mozno tym, co som hovoril na zaciatku



všem díky za komenty

Ján Poliak: podle rady Tomáše S. jsem fotky přezvětšoval na papír s norm. gradací a znovu naskenoval. Podařilo se trochu ubrat kontrast, ael zas ne úplně. To bych musel zvětšovat na papíry s měkkou gradací a to už se mi z komory pro ně nechtělo. Každopádně jsem si vědom, že TS kvality, jak píše Ivan Vaňo, se mi dosáhnout nepodařilo :)



příjemnej dokument po nějaký době zas. jen jsem trochu zklamanej, že se nepodařilo hnout s tim megakontrastem. no ale třeba je to tak jak to má bejt a proti gustu...
je to jak tři fotky ze tří různejch dokumentárních škol, každá s dost jiným přístupem.



hezká myšlenka s tím převrácením pro pakis :), taky o tom občas u fotek přemejšlim... proč je co lepší tak nebo obráceně a jestli to arabům opravdu funguje naopak (nebo číňamů, co čtou i shora dolů - neměli bysme jim pak fotky rotovat o 90°? ;).
ten výraz je tu moc dobře zachycenej, mám ale neodbytnej pocit, že na plným poli tý 35ky by se mi to líbilo víc (diagonály vesměs nesmrákávám ;).



mně tyhle "makra" nic neřikaj ani takle zabalený v analogový formě.
rybky fajn, ale takový unavený fajn ;), se zbytkem mi to nejede. hezkej název :).



mně to příde přehnaně zprocesený - to jakoby až lesklý tričko s podivným přechodem, bělobnej obličej - nevěrohodný světlo, skoro nelidský. dělá mi to z tý původně celkem srandafotky takovou... maškarádu s nejistě vtipnou punchline. ale možná je to tim, že docenta znám a todle požehlení mi k němu nesedlo.



... ako vždy, zvládnuté základy fotografickej abecedy, páči sa mi aj ten koumácky výraz protagonistu.



....dobré zábery, pozerám že Jánoš Poliak to povedal lepšie :-)



je to dobre ale v TS kvalite by to bolo skvele... ale to je jedno... je to fakt dobre


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.9
Comments, page 1733/4284

Page
1733