já jsem se světlem tu poměrně spokojen, i je stejné, jako u předchozí, je pro mne "to pravé", řekl bych - podmračné, jemné, rozptýlené, neveselé. stejně jako ty stromy - podzim sám o sobě na mne působí smutně - ještě k tomu těžce uvězněné a omezené v naší technické civilizaci.
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
S(6) vysílače a satelity
Ondřej Hruška
dokupy mi to taky neslape, i kdyz jednotlivy zabery davam. to asi ten slaboduchy kcpt :)
prvni tri samotny jsou ale fajn.
<>
Lukáš Kožešník
S(5) <>
Henrik Filo
Pohlednice ze Švédska
Adriana Cahová
S(12) <>
Milan Bureš
S(12) <>
Milan Bureš
prvá, druhá a třetí mi spolu fungujou parádně
### <>
Tomáš Szépe
S(6) vysílače a satelity
Ondřej Hruška
nějak to není jako celek ono, ale samostatně mému oku lahodí druhá (avog)
### * * *
Ianus Germanicus
S(4) kake
Jana Žilčayová
ale rad jsem to videl, fajn fotky jinak.
S(5) <>
Henrik Filo
třetí je pro mě děs
### * * *
Ianus Germanicus
<>
Lukáš Kožešník
já udělal obrovskou chybu, že jsem k tomu "cyklu" nic nenapsal už zezačátku, ale nějak to nemám náladu/chuť splácat dohromady, druhak se bojím, že by to byla hromada patosu .) ale začalo to fotkou sakury, co mám v příjmači, která je krásná, je to hezký vrzostlý strom, ale až při prohlížení fotky, kdy jsem jí ukazoval kamarádkám z uměleckých škol, mi začlo docházet, jak je tam ten strom hnusně zamknut, uvězněn (i když kdo ví, kolik prostoru má pod zemí, ale z vlastní zkušenosti zahradníka - nebývá ho tolik, kolik by bylo potřeba) a začal jsem sledovat soliterní městské stromy uvězněné v civilizaci, zubožené, zanechané v divných kulisách, které na mne na daném místě nějak působily.
navíc je to nekončící boj, měl jsem původně v plánu vše nafotit na střední formát, aby z toho šlo udělat velké zvětšeniny (40cm na šířku), ale do toho čtverce to ne a ne sednout (prostě to neumim), a tedy většina fotografií, co jsem již pořídil, jsou "náhledové cvaky" k otipování dobrých míst na focení (které se na čtverec nakonec uskutečnilo jen čtyřikrát, a jen jednou to šlo použít), a často za lepšího světla, než druhý den, kdy jsem se tam potácel s těžkým pentaconem.
navíc to opravdu není ukončené, tak to neprezentuji v jednom setu, u každé fotografie bych byl rád, kdyby fungovala alespoň trochu i jako solitér.
tož tak asi...
děkuji všem za komentáře, vážím si toho
S(12) <>
Milan Bureš
a
ta poslední
-------------------
jsou pro mě gud
S(12) <>
Milan Bureš
S(5) <>
Henrik Filo
jednu bych mozna vybral a samostatne zkousnul.
S(12) <>
Milan Bureš
este sa k tomu vratim
S(5) <>
Henrik Filo
S(12) <>
Milan Bureš
S(12) <>
Milan Bureš