Pravidla přispívání v "odkazech na fajn fotky":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy,
2) odkazujete-li přímo jpegy, zahrňte i jméno autora (pokud je vám neznámý, uveďte to explicitně),
3) žádné selfpromo,
4) odkazy na cykly/monografie/apod. patří do "inspiračních zdrojů," ne sem,
5) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2, 3 nebo 4.
to je fakt tezky. ja bych za tuhle fotku daval ruku do ohne, pro me je to uplna ikona... a vlastne me i jakoby tesi, ze si na ni ianusove vylamou zuby... je to takovy komplikovany ujisteni, ze vsechno je, jak ma byt. :)
když ukážu dvaceti lidem pollocka, taky jich to horda nepochytá. ale těm zbylejm to přinese zážitek srovnatelnej jen s máločim jiným. v takovým případě jsem nucenej uznat "něcovitost" za skutečnost. přece jim to nebudu vyndavat z hlavy a řikat "cotoé, to neexistuje." ;)
v těchdle věcech maj většinou "pravdu" lidi, který na tom něco viděj. a ne ty, který v tom neviděj nic.
jednoduše proto, že "pravda" v tomhle smyslu znamená něco a ne nic.
je to trochu složitější, že? ;)
...takže ta moje otázka na genialitu té fotky byla fakt míněná vážně.
Já bych to nefotil a kdyby náhodou jo a našel bych to na negativu, tak to asi nezvětšuju, škoda papíru.
Samozřejmě můj pohled, třeba to geniální je.
Březina mě moc nezajímá.
Sice ty jeho řeči čtu, ale spíš pro zábavu.
Jinak vyfotit "něco" v "nějaké" kompozici je pro mě asi tak zábavné jako jet autobusem 600 km po dálnici v rovinaté krajině nebo plést svetr. Nebo se dívat na fotbal :-)
Já na to mám stejný pohled jako Ianus.
Já mám Březinu hodně spojeného s Ruskem, v pohledu na to, co je umění ve fotce (nejen). Jsou to takoví prvoplánoví estétové a puntičkáři ve smyslu starých příruček. Bez ohledu na jejich věk je to jejich focení takové "staré" (ne staromilské). Ale už jsem dlouho na PP na jejich fotky nekoukala.
ja vim, ze je hrozne nejapny a nevhodny to takhle rozebirat a tvarit se, ze je vsechno jasny a pruhledny, ale nejak sem si to v hlave poskladat musel, protoze "zlostnej dedek" mi ze zacatku mockrat pomoh a leccos sem se od nej i naucil... dneska se s jistou mirou vdeku a sentimentu v jeho fotkach snazim hledat spis to lepsi... ale bohuzel skutecne funkcni a procitenou fotku sem od nej uz strasne dlouho nevidel. :/
však dobře, nic se neděje - ale z mého pohledu existujou i zájimavější sporty.
Když tě baví fotbal - fajn.
pes: to už je nad rámec tohodle fóra, ale i když mám Březinu zařazenýho jako "zlostnýho dědka", tak to do názoru na jeho fotky netahám.
Ty jeho fotky mi přijdou moc, ale ukrutně moc slabé - teda ne slabé (to možná není to správné slovo), ale jako školní cvičení v prvním ročníku fotokroužku. Na to že fotí 40 let mi to přijde slabé.
Ted jsem si rozkliknul jeho portfolio na PP a na prvních třech stranách jsem nenašel fotku, o které by se dalo říct něco zajímavého.. než že je to miliontá variace kompozičního cvičení. Já chápu to jeho okouzlení nalezeným okamžikem (jestli to má tak), ale je to vyfocené tak banálně, tak banálně...
u jiriho vnimam jako prusvih, ze na to jde nejak jakoby mechanicky... vetsina tech jeho fotek pusobi jako uplne chladnej kompozicni kalkul - navic kdyz se ty obrazky jeste spoji se zpusobem, kterym je postuje, vychazi to skoro vzdycky jako "tak sem byl zas jednou s fotakem venku, a proto je tady dalsi varka."
hodne sem nad tim premyslel a prijde mi, ze pro nej -- stejne jako pro spoustu dalsich autoru (obzvlast tady na fs) -- je dulezitejsi to samotny foceni nez pak jeho vysledek. ze jakoby je skoro jedno, co vyfotil, hlavne ze to ma nejaky znaky, ktery to ma mit. asi na tom neni nic spatnyho, jenom proste ten proces bez vysledku se da tezko vystavovat tak, aby ho nekdo ocenil... a jiri proste svihne tri fotky do galerie kdykoliv je mu to umozneno. :/
a jeste tohle - jedna z nejgenialnejsich fotek, co sem videl za posledni rok: http://www.ball-saal.com/MainPage/Photo.php?ID=4598
(zajimavy je, ze ten autor podle vseho takovy veci obycejne vubec nefoti.)
Pravidla přispívání v "odkazech na fajn fotky":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy,
2) odkazujete-li přímo jpegy, zahrňte i jméno autora (pokud je vám neznámý, uveďte to explicitně),
3) žádné selfpromo,
4) odkazy na cykly/monografie/apod. patří do "inspiračních zdrojů," ne sem,
5) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2, 3 nebo 4.