Pravidla přispívání v "odkazech na fajn fotky":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy,
2) odkazujete-li přímo jpegy, zahrňte i jméno autora (pokud je vám neznámý, uveďte to explicitně),
3) žádné selfpromo,
4) odkazy na cykly/monografie/apod. patří do "inspiračních zdrojů," ne sem,
5) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2, 3 nebo 4.
ma vubec smysl zduraznovat, ze kdybych si myslel, ze fleischmannovy fotky nejsou skvele obrazy, neprotezoval bych je?
jestli ti nefungujou, pista, ok... neni pro me nic pochopitelnejsiho. ale shazovat je _kvuli tomu_ zarazovanim do trivialnich a/nebo akademickych suplicku, to mi prijde celkem kratkozraky a hlavne zbytecny.
ja drzim stranu otovy, az na jednu vec, z regulerne uznavam, ze tie fleichmanovky su tiez cesta. ale mna potesi vo fotografii nieco uplne ine... kollar, nimcova, balco.
este by som dodal, ze veci ako robi fleichman, pozvazujem za prezite. presne ako toho pollocka, co spomynal rizla. dnes by tak nikto malovat nemohol, pretoze action painting bola reakcia na dobu, ale nie nasu. taketo kompozicne a na techike postavene fotky tu uz boli davno, ale co hovoria dnes???
mne osobne nic.
ale samozrejme, tomasovi (sz) evidentne ano. a to moze suvisiet aj s tym, ze zijeme v inom svete ;)
já uznávám že to je fotka, může viset na výstavě, může být v knížce, na zdi v kavárně, kdekoliv. Ale geniální znamená něco převratného, neopakovatelného. Aspoň u mě.
Pravidla přispívání v "odkazech na fajn fotky":
1) tento board je otevřený veřejnosti - postujte pouze odkazy,
2) odkazujete-li přímo jpegy, zahrňte i jméno autora (pokud je vám neznámý, uveďte to explicitně),
3) žádné selfpromo,
4) odkazy na cykly/monografie/apod. patří do "inspiračních zdrojů," ne sem,
5) když něco zmizí, smazal jsem to/přesunul, porušili jste pravidlo 1, 2, 3 nebo 4.