[*]
[close verbose info panel]                 Title: * [osix]

 

[fs:251]
Author: Michal Bílek
Portfolio: (not in any portfolio)

Publicity level:

Set visible to non-members
Commenting: Set commenting allowed
Highlight:
No
 

Published on, medium:
2010-11-12 22:29, film: 35mm

Tech. data:
<>

Remarks:
Kolín, 2010

Nr. of views, unique comments/unique views:
2140, 10/59 (16 % have commented)

Social bookmarking:
 facebook     digg     delicious     reddit     stumbleupon     myspace


[fs:168]

TP: tos me uklidnil :-)
Nadhled je relativni pojem :-)

LV: :-)


[fs:118]

Tomáši H., tvá úvaha o téměř nerozpoznatelném náhodném rozhodujícím okamžiku, prakticky ukrytém kdesi v hlubinách struktury ohromného davu patnácti tisíc lidí, mne připomněla, že existují fotografie, na kterých je zachycen v dokonalém rozhodujícím okamžiku najednou celý patnáctitisícový dav! Možná se nyní ptáš, jak je něco takového vůbec možné? Odpověď je jednoduchá. Jde o některé fotky ze spartakiády na Velkém strahovském stadionu.


[fs:127]

vubec ne :))
spis jsem mel chut stouchnout te obrazne lehce do zeber za ten prispevek bez obvykleho nahledu
ale co uz :)


[fs:168]

TP: tobe tohle pripomnelo Valerii? :-)


[fs:127]

Tome, rad bych te seznamil, alespon virtualne, s jistou Valerii Pavlickovou,
i kdyz mam dojem, ze jste se pred lety znali ;) ale nevim, zel bohu, kde je ji dnes zacatek.
myslim, ze by ti o tomto urcite ne zcela jednoznacnem obrazku a jeho ucinku na ruzne pozorovatele mela co rici. :)


[fs:168]

Lubomire, ja asi pod "rozhodujicim okamzikem" chapu neco jineho nez skutecnost, ze vyfotim demonstraci patnacti tisic lidi a nekde v levym hornim rohu jedna postavicka bude mit interesante ohnutou ruku.

To oznaceni "skladka" uz bych bral spis, ja jsem si pri prvnim spatreni vybavil formulaci "plenty of nothing", ktera by se dala interpretovat tim smerem. Nevim ale treba ve srovnani s matraci od Kristiny, ktera je prikladem jak dobre vyfotografovat neco nicnerikajiciho, je tohle prikladem jak neco nicnerikajiciho vyfotografovat tak, aby to opravdu nic nerikalo.

Ta Kristinina matrace mne rozcarovala proto, ze mi prisla jako takovy druh umeni, ktery by mohl byt generovan nejakym software: staci definovat par pravidel pro kompozici, dat k dispozici databanku s nejakymi objekty a pote nechat software, aby z nich slozilo dveste nahodne vybranych variant. Nektere z nich jiste budou dekorativni, i kdyz nebudou davat zadny smysl. Tady ale neni vubec nic, dokonce ani to dekorativno, ta energie, kterou clovek prohlizenim toho obrazku spotrebuje neni odmenena vubec nicim - i kdyz se oko zoufale snazi hledat v obrazku nejake zachranne kruhy (nebo podobnosti ohnutych stromu a loktu predstavujici pul procenta plochy obrazku). Je to kategorie "bezpecnostni kamera, random still" - a ve srovnani s perlami, ktere nekdy bezpecnostni kamery zachyti, bych tady volil spis termin "definitivne nerozhodujici okamzik", kdyz uz teda. :-)


[fs:225]

pár kousků z obrazu bych si vybrala, ale jako celek to prostě není úplně to pravý ořechový


[fs:118]

pes: u zmínky o „rozhodujícím okamžiku“ mám na mysli dobře zmražené pozice běžců. Obzvlášť fáze druhého běžce je zaseknuta v ideálním okamžiku. Prostě trefa.

Jo, tato fotografie je poměrně složitým obrazovým materiálem. Je to taková obrazová skládka. A ten, kdo mne zná, ví, že pro skládky a vetešení mám slabost. Ano, je zde mnoho harampádí. A to je pokochání!


[fs:233]

je mi příjemný na to koukat a hledat tam ty "chytáky"


[fs:168]

mne ta fotografie prijde jako nefungujici pokus reakce na to svetlo.
Rozhodujici okamzik tam zadny, Vlk promine, nevidim.


[fs:324]

to je presne to, o com hovorim, vlku :)
vizualne vnimanie je holt velmi osobita vec...


[fs:118]

Juraji, kdybys prohlásil, že na této fotografii je příliš mnoho not, tak bych to pochopil. Ale že na ní téměř nic není? To nechápu. Vždyť je to rozehraná bizarní symfonie. Symfonie bez smyčců. S bicími a sirénami. Jako od Edgara Varèse. A jako bonus apokalyptický akordeon. To vše zachyceno v rozhodujícím okamžiku. Ani o vteřinu dříve, ani o vteřinu později.


[fs:324]

vzdy ma vie fascinovat, ako dokaze lubomir vlk basnit nad fotkami, na ktorych takmer nic nie je.
pre mna je napriklad tento obrazok uplne bezcenny.


[fs:118]

pes: lomený tvar kmenu stromu napravo pěkně ladí s tvarem loktu běžícího občana v levém segmentu kolínské pohlednice.


[fs:127]

ty tam zas mas veci :))
ale gut


[fs:118]

Kolín je fotogenický. Tahací harmonika z radiátoru může být inspirativním hudebním nástrojem. Hudebně nadaný kolínský Terminátor bude mít určitě dostatek síly pro střídavé stlačování a roztahování plechového měchu.

Rytmizující cihlové schody na fragmentu zdi v pravé části kolínské pohlednice hezky ladí s rytmem plechové harmoniky.

Vlevo běží sportovně založení kolínští občané. Vlastně jde o momentku. Exponováno v rozhodujícím okamžiku.

Dobrá kolínská.


fstop-3.6.10.1/eloise-2.4.15.8
Michal Bílek - *