![]() |
Title: | <> [reor] |
|
![]() |
|
Author: | Matúš Mudroch | |
Portfolio: | (not in any portfolio) | |
Publicity level: |
Set visible to non-members |
|
Commenting: | Set commenting allowed | |
Highlight: |
No |
![]() |
Title: | <> [ebru] |
![]() |
Title: | <> [ohax] |
![]() |
Title: | <> [ogof] |
![]() |
Title: | <> [stem] |
ta situace je ale jinak dokonalá
bez trojky stačí. ta čtyřka je pro mě nejzábavnější.
pokud jich ma bejt takhle vic, tak jen posledni dve sedej pro tu srandu. hrobadne sou vodepsany fsechny, nechci si je ani pro sebe uz separovat.
napred jsem ji chtel z komentare vynechat - zbabele predstirat, ze jsem ji ani nevidel..
ale cosi zde cenicham...
vyborne to popsal Tomas Szepe...
a pokud bych mel vybrat jenom jednu, tak tuto:
http://www.fstop.cz/fstop/imgrepo/2/257/ogof.jpg
ta ma kouzlo lehce absurdni situace...
nechat ji samotnou jako hadanku...
bez napovedy...
=:o)
ogof mi staci, je fajn
predposledna kvoli tomu, ze tam nie je zenich a vyzera to bud ako unos nevesty, alebo utek :)
a posledna to vsetko vysvetluje :)
nejdriv sem ty fotky chtel uplne vypustit, ale pak sem zjistil, ze je chodim pravidelne zkoumat.
myslim, ze kdybys to zredukoval jen na ty posledni dve, melo by to porad stejnou (resp. vetsi, koncentrovanejsi) silu. totiz ona ta prvni taky neni spatna, ale ve ctvrty je vlastne uplne to samy a jeste lip zachyceny, dvojka jako takovy intermezzo symbolem je pro me pochopitelna, ale nemyslim, ze byla vylozene nutna. trojka je na vyhozeni imo.