![]() |
Title: | . . . . [uvup] |
|
![]() |
|
Author: | Zdeněk Miklín | |
Portfolio: | (not in any portfolio) | |
Publicity level: |
Set visible to non-members |
|
Commenting: | Set commenting allowed | |
Highlight: |
No |
![]() |
Title: | . . . . 01 [iroj] |
![]() |
Title: | . . . . 02 [ofei] |
![]() |
Title: | . . . . 03 [xexa] |
![]() |
Title: | . . . . 04 [onro] |
po_spickach
ac plny jasnych myslenek a vjemu, nejsem schopen to srozumitelne predat dal
a jen si uzivam to svoje zastaveni :)
takze diky
ta složenina myslim moc nejede.
Nedávno jsem kdesi škrabal, že „je velké umění pořídit kompletně rozostřený obraz takovým způsobem, aby nepůsobil mdle a lacině“
Tento žblebt byl směrován na adresu zcela rozostřených, čili úmyslně objektivem nezaostřených fotek (většinou statických).
Avšak Tvé fotografie vznikají jinak. Jsou rozostřeny především POHYBOVĚ, a v tom je pro mne podstatný rozdíl...
Totiž pokud je objektiv tak nějak zaostřen a neostrost je hlavně pohybová, tak v obraze vznikají nejrůznější detailní struktury a třeba i drobné ostré linie a někdy i čárové rytmy apod...
Jako například na těchto Tvých fotografiích...
Na obrazech 02, 03, 04 jsou krásné jemné struktury z jiného světa...
01 píše dopis zmizelému...
02, 03, 04 jsou stránky dopisu...
Dopisu zmizelému?
Uf, tak to je pro vlčí vnímání velmi silná záležitost...
Na rukou se mi objevuje drůbeží kůže a po zádech mi pobíhá děda mráz (již podruhé na Fstopu za tento týden)
...
samostatne jsem mimo
tato krmě má mnoho vůní a chutí, které je třeba vychutnávat a nasávat pomalu, neukvapeně... budhistickým způsobem
nespěchej
nespěchej
nespěchej
Ty
.....................................................................................................................netrpělivý..
... děkuji zástupcům slovenské sekce ...
... ok, Val, změníme název:
"Hledá se sedm stetečných" ...... (resp. už jen pět, .... já zatím pohledám, kde jsem zmáčknul butóóón "nekomentovat", a´t to zas přepnu nazpět :-)))
nazov ma dost sugestivne posunul niekam inam
asi mas pravdu, nazov je tu naskodu divaka, i ked je vyborny
a mozno aj slova, zbytocne zhmotnuju to neopakovatelne sumenie obrazu ...